Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er vi, betal så Rosenstand!

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Min bare røv kan i øvrigt ses så tit i B.T. at jeg syntes det ville være dødssygt med endnu et "pinup-foto". Devil

Sådan en udtalelse kan man ikke komme med uden en kilde henvisning i form af et link :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:36

Lars Bachmann:
Sådan en udtalelse kan man ikke komme med uden en kilde henvisning i form af et link :)

Jeg siger ikke mere end noget med en privat hjemmeside, noget med et menupunkt der hedder model eller lign, og så noget med at skulle scrolle lidt ned ;)

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:54

Lars Bachmann:

Nu mente jeg altså den fysiske avis Wink, men det sker jo at det ryger på nettet også. http://kvinder.bt.dk/index.php?id=2254 - ganske vist ikke min røv i det her tilfælde, men den var bar da billedet blev taget, hvis det tæller...

(Det er nogle modelfotos der blev taget for et par år siden, og de voldbruger dem så meget at jeg er helt ked af at vi ikke blev betalt pr. "visning".)

~
Anja

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:59

Kære Anja

Nu måtte jeg jo lige google lidt for at se dine fotos Smile Og de er rigtig flotte.

Endnu en gang har du afsløret èt talent mere.

Birgit

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:17

Tak, Birgit. Embarrassed

~
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:49

Thomas Rosenstand:
Og et krus foran vitale steder på Lønnes smækre krop?

Hov hov hov, standarden holdes jvnf. præcedens statueret af Bachmann der også lod et grafisk element (fluer?) dække vitale dele... lige præcis den del, vil jeg mene var underforstået i orden(?)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:10

Som skrevet: Jeg sender 1.500 kr. til Læger uden Grænser en af de nærmeste dage, og jeg skal nok dokumentere med en kvittering. Men jeg fastholder, at billedet med Anja er en omgang "fis i en hornlygte". Jeg ved godt, jeg ikke skrev, at Anja ikke måtte have tøj på inden under - men jeg fortæller heller ikke en tømrer, at han skal montere min nye dør, så den kan åbnes og lukkes. Lønnes billede med kruset må godkendes i henhold til den "standard", Bachmann satte.

Til gengæld skrev jeg tydeligt på bloggen her på Amino, at billederne skulle sendes til mig, så de kunne publiceres på selvsamme blog - og ikke i et debatindlæg. Men igen: Jeg holder min ende af aftalen Yes

Og så er den historie nok ved vejs ende...

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 23:49

Glæder mig allerede til næste år, hvor håneretten udløber og i finder på noget nyt ;)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:43

Du lyder mig en anelse gammelgnavenmand... Surprise du fik da hvad du ville ikke, en undskyldning for at slippe for mankinien? Big Smile

Thomas Rosenstand:
Til gengæld skrev jeg tydeligt på bloggen her på Amino, at billederne skulle sendes til mig, så de kunne publiceres på selvsamme blog

Højreklik og vælg "Gem billede som..." Confused
Men sender det gerne til dig også, det der internet browser ting kan godt virke avanceret for nogle Wink

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:54

DBFEEA - kender du den forkortelse?

Jeg er alt andet end gnaven. Jeg tilhører nok bare de tusinder, der gerne ville have set Anja i den mankini og ikke andet.

Tænk engang... Kan man virkelig bare højreklikke - og så er de oprindelige betingelser for "konkurrencen" opfyldt? Det er skisme smart! Og rolig - jeg joker bare... Det er jo nok, de er bragt her nu, hvor nyhedens interesse er passé.

Fed joke - og jeg slap for mankinien. Læger uden Grænser får lidt ussel mammon. Men vi fik ikke set Anja, som vi alle havde håbet at se hende [:'(]

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)