Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her er vi, betal så Rosenstand!

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

100% respekt herfra.

Jeg forstår ikke at Martin kan have det liggende på sine skuldre, at du skal være den modigste fra Amino.
Det må være på sin plads at Thorborg overtager Mankinien, og viser nogle billeder uden amino kopper.

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 16:43

ha ha, må jeg have lov til at sige tak, men nej tak. Men jeg ville elske at se en mand i den... Big Smile Ikke at du ikke også er skøn i denWink

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:37
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:45

Jeg tror ikke, du skal regne med at få meget ud af den udfordring, Bachmann. Charlotte var model i sine yngre år, og jeg er sikker på, hun har fået rigeligt af den slags. Husk, at vi jo nu er nogle gamle snerpede nogen... Huh?

Men Thorborg i den... Det ku' nu være sjovt nok. Jeg vil ikke udfordre ham eller andre mere, for når man nu selv er under tøflen, må man kende sin besøgelsestid. 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:15

Thomas Rosenstand:

Men Thorborg i den... Det ku' nu være sjovt nok. Jeg vil ikke udfordre ham eller andre mere, for når man nu selv er under tøflen, må man kende sin besøgelsestid. 

Jeg har engang spurgt om han ville overtage den efter mig, men svaret var nej. Jeg tror ikke det er fordi han er under tøflen -  jeg tror bare han har god smag... Confused

~
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:42

Don Ø trak jo i en Brøndby-trøje, som støtte til en indsamling på P3.
Man kunne jo (hvis man har lidt tid i overskud) starte en lignende indsamling her på Amino, hvor udvalgte populære aminoer lover at lade sig fotografere i Mankinien (i samme mondering som Lars, Anja og undertegnede gjorde det).

Spørgsmålet er, hvor meget der skal samles ind til Læger uden grænser og hvem der er friske på det (både at arrangere det, samt lade sig fotografere). 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:44

Som indsamling kunne det da være en FED event.....måske en lidt mere dristig udfordring kunne tiltrække flere deltagere/penge Big Smile

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 16:54

Detter er godt nok en sjov tråd.. jeg var helt færdig da jeg så billederne, så tænkte jeg ...respekt... og sååå tænkte jeg i er fandme heldigt at jeg

1. ikke er en af de populære aminioer

2. er under tøflen (selverkendelse Tongue Tied )

Fordi et billede af mig i mankinien ville smelte hornhinder  Stick out tongue .. altså ikke på den fede måde Ick!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 17:05

RandomAccess:
Fordi et billede af mig i mankinien ville smelte hornhinder  Stick out tongue .. altså ikke på den fede måde Ick!

Det er der altid råd for!

Idé:

Cool

~
Anja

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 18:27

Jeg får lyst til en gang Det muntre køkken efter sidste foto  Stick out tongue

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Side 5 ud af 6 (54 indlæg)