Først og fremmest, hvis du ikke ved hvad dette handler om, så læs her først Rosenstand > det kan godt være det tog sin tid, men vi har hermed håneret over dig i mindst et år og du er officielt erklæret tøffelhelt. |
lol
Først og fremmest, hvis du ikke ved hvad dette handler om, så læs her først Rosenstand > det kan godt være det tog sin tid, men vi har hermed håneret over dig i mindst et år og du er officielt erklæret tøffelhelt. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg har så frygtelig mange af dem, at jeg bruger dem til alverdens underligheder...
Nej, altså hvis du kigger efter på det første billeder, så har jeg jo fundet et par sokker fra fodboldtræningen!
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg sidder lidt med samme fornemmelse som manden, der bestilte en ny dør hos tømreren. Da døren var sat i, kunne den ikke åbnes. Manden spurgte tømreren hvorfor? Og tømreren svarde: "Du sagde ikke, den skulle kunne åbnes". Anja i fuld påklædning med en mankini udenpå? Og et krus foran vitale steder på Lønnes smækre krop? Men jeg vil alligevel levere det, jeg har lovet - for Læger uden Grænser skal ikke bøde for en dør, der ikke kan åbnes :-) Men håneret? Med de billeder? Nope! |
Jeg må nok desværre give Rosenstand ret. Der er for meget tøj bag ved den mankini.... Det er en OM'mer |
Haha. Respekt til jer :) Men helt ærligt i må godt nok have kedet jer :D |
Hov hov! Kommer det fra manden der satte en stor sort prik midt i sit billede og ødelagde det hele?? Jeg har da bare sat min sorte prik lidt anderledes... ~ |
Det kan godt være jeg ikke har håneret (og dog - hvor var det der stod at man skulle være bar inden under?), men Nicolaj endte lige så afklædt som Lars, så hans håneret må være intakt! Min bare røv kan i øvrigt ses så tit i B.T. at jeg syntes det ville være dødssygt med endnu et "pinup-foto". ~ |