Jeg tror da det er ligepræcist en debat som denne Martin drømte om da han grundlagde amino. Ja vel har der været en del muddekastning. Men der er også en lang lang række af spørgsmål som jeg syntes har været temmeligt relevante. Og nogle ubesvarede spørgsmål som er endnu mere relevante. Som jeg ser det så ligner SMBA ikke en selskabsform som er velegnet til iværksætterer. Det vigtigste ved en debat er vel at der bliver videreformidlet noget viden og det lever den specifikke debat jo i den grad op til. /Peder |
Peder TakeTwo.dk:Som jeg ser det så ligner SMBA ikke en selskabsform som er velegnet til iværksætterer.
Hvad er det baseret pÅ? Det er da ganske simpelt og enkelt og vel reguleret af de eksisterende love.
At operere som I/S som SW-leverandør kan blive en MEGET dyrekøbt erfaring.
Hans HAR haft MEGET dårlige erfaringer med at operere som personlig virksomhed og DERFOR advokerer han nu SMBA-selskaber. I et I/S hæfter alle deltagere solidarisk for alt.
Til Hans:
Giv ikke op. Jeg synes da, det er alle tiders at også du som håndværker og iværksætter har fundet uf af, hvor simpelt og enkelt det er at oprette et SMBA selskab og operere din forretning derfra.
Du tilbyder jo ikke rådgivning men bare effektivt sekretærarbejde samtidig med, at du videgiver dine erfaringer til dine kolleger.
Til Peter Revisor:
Det glæder mig, at du nu har anerkendt, at et SMBA er et selskab. Jeg KAN jo ikke herfra gætte, at du mener noget andet end det du skriver.