Prisen er 2.995,- incl moms og kan naturligvis afhentes her på kontoret Marielundvej 46 B 2. sal i bunden af gangen. De kr. 70,- er forsendelse og skal nok blive rettet til næste gang jeg er inde på siden.
Så i det seneste nummer af IdéNyt at jeres produkt får en fremtrædende plads/omtale. Håber det løfter salget. (Og NB: Hvordan får man sådan en omtale - hjælper det at annoncere i bladet, har du rignet til en af deres journalister, eller sendt en pressemeddelese, eller...?).
Og: Jeg har ikke 18cm bart rør, så jeg skal lige ha' en VVSer ud, inden jeg kan bestille dit produkt....
Og NB: Er der andre Amino'er der nu har fået testet produktet - nogle kommentarer??!
For mig at se, så sidder I på en guldmine, og skulle firmaet en dag komme til salg på Virksomhedsbørsen, så kontakt venligst lige mig først (er produktet foriøvrigt patenteret? Ellers så burde det helt sikkert være en af jeres største prioriteter)
Efter at have læst indlægget her på Amino, og efter jeg har besøgt jeres hjemmeside så er jeg enig med mange af de andre indlæg. I er ikke gode nok til at kommunikere. Har I overvejet en god markedsanalyse og marketingsplan? Jeg kan se at I er et lille Aps med blot 3 ansatte, så måske er økonomien ikke til at bruge de store analysebureauer, men hold op et potentiale der er i jeres produkt. Derfor kan jeg kun anbefale at I allierer jer med nogle professionelle der kan hjælpe jer med en klar strategi, for hvorfor begrænse sig til det danske marked?
Held og lykke med projektet - det skal nok blive en succes.
Jeg har fulgt lidt med på sidelinjen, også fordi jeg normalt er meget tvivlende på den slags. Men, det lyder da interessant.
Hvad siger du til en detail/en gros virksomhed som vores, som bruger forholdsvis meget vand til produktion af bl.a. fersk fisk.
Lidt fakta: Vi brugte sidste år 713 m3 vand, heraf gik de 77 m3 til en ismaskine, som laver skælis. En mindre del går også direkte i en lage til vores marinerede sild. Hårdhedsgraden fra vandværksvandet er 14. Vi har en husholdningsvaskemaskine til tøj, og 2 industriopvaskemaskiner. Den største industriopvaskemaskine har et blødgøringsanlæg fra HOH, og den får en ny "flaske" hver ca. 5 måned. Det fungerer godt, men på den mindste døjer vi med kalk. Vi har en gennemstrømningsvandmåler til til at lave varmt vand ud fra fjernvarme. Det er også en husholdningsmodel. Vi gør fortrinsvis rent med en højtryksrenser og vi bruger en del rengøringsmiddel (til prof. brug og godkendt til fiskeindustri, men det indeholder noget til at fjerne kalk). Vi er meget miljøbevidste, og vil gerne spare noget på især rengøringsmidler (altså uden at gå på kompromis med fødevaresikkerheden), og vi vil da også gerne spare tid på rengøring. Er det en opgave for din kalkknuser?
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Du har fuldstændig ret. Vores anlæg knuser kalken så skidt ikke sætter sig og rengøringen derfor er meget nemmere og vil være renere. Du kan bare ikke nøjes med en lille model til parcelhuse. Dine rør skal måles efter vandmåleren og jeg skal vide hvor langt der er ud til sidste brugssted. Du er velkommen til at ringe til mig så tager vi en snak.
Det er ligemeget med om du har den omtalte plads i det der altid er et sted hvor vores kalkknuser kan sidde. Du skal bare bestille og jo før du kommer igang jo før kan du berette andre Amino brugere om vores fortræffelige produkt.