Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Men det her er jo ikke et produkt til at fjerne den kalk med som allerede har sat sig, men derimod forhindre at der kommer kalkbelægninger fremover. Smile

~
Anja

ja det er jo så gået op for mig nu - fik straks det indtryk, at der var tale om endnu et produkt der gjorde man ikke skulle bruge sine lørdage med skuresvampen Wink

Jeg tager mine ord til mig igen Zip it!

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:38

De lørdage du bruger med skuresvampen er normalt på 1½ - 2 timer på et badeværelse. Efter denne kalkknuser er opsat, skal du ikke bruge kemikalier men kun rent vand og kalken sidder ikke fast mere. Rengøringen er og bliver derefter en leg.

Prøv dog selv og bestil en hjem på hjemmesiden www.amtech.dk ganske frit på prøve i en måned og du vil slet ikke af med den igen. Hvis du efter en måned vil beholde den så betaler du bare, hvis ikke returnere du den. Det kan da ikke være nemmere. Vi tør give en gratis prøvemåned for denne kalkknuser virker bare.

Hilsen
Kjeld

Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:09

Jeg har skimmet debatten igennem og din hjemmeside.
Jeg er ikke overbevist og det der med blot at prøve den, det duer ikke på mig, jeg gider ikke spilde min tid med at bestille, montere, teste, og sende tilbage. :-)
Jeg vil overbevises om at den virker, NU! (Altså hvis jeg forestiller mig at at være kunde)
Vis fx selv nogle cases! Du skriver hvor godt den gør det, fx med kalkrande. Vis det med nogle billedserier. Fx på en stålplade der har fået lov at kalke til ved at vandet er løbet på den i fx 10 dage i morgenbadet og vis en tilsvarende efter at der er monteret et apparat. Du kan sikkert selv finde på nogle gode testcases du kan vise og dokumentere.
Jeg ville også genre vide mere om den: Fx
Hvem har opfundet den?
Hvem fremstiller den?
Højopløst billede.
Hvordan virker 'opfindelsen'? (Teknisk) Hvad er det for noget lyd? Frekvens, styrke, osv. Kan det genere nogen/noget?
Hvordan kan den virke lige godt på plast og metal rør?
Er det patenteret? Hvis ikke, hvorfor ikke?
Jeg kiggede nu igen på hjemmesiden, der er jo faktisk nogle testcases (skjult inde i en menu og som pdf),
Jeg vil foreslå at det kommer 'længere frem'., så det er umiddelbart muligt at finde det.
Jeg synes også at det er en skam at sidemenuen på forsiden er næsten tom. Det er lige her der skal være nem adgang til de her ting.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:49

Hej Freundlich

Lidt input:

1) Jeg brydre mig ikke om navnet "AMTech Aqua Miljø". Det virker forkert når det står skrevet flere gange på samme side. Hvis man skal sidde og fortæll sin evenner om den her herlige ting man har fået og sidder omkring kaffebordet så se dialogne for dig: "Den her AMTech Aqua Miljø kan bla bla bla. OK, så hvis jeg køber denne her Aqua (hvad var det du sagde den hed) bla bla bla.". Det er bare ikke rigtigt fedt. Og når det står i dine kunders feedback om produktet tror man du har omskrevet teksten fordi ingen umuligt kan huske hele navnet efter 3 måneder.Tænk på kogefidusen "Quoker" Kort og mundret. Hvorfor ikke "Aqua-Smoother".

2) Dine links er forkerte eksempel: "bla bla bla klik her" Linkteksten skal indeholde en "duft" af de kunden kan forvente. Fx. "klik her for at se hvad vores kunder udtaler. Det hjælper dem når de blot skimmer teksten uden at læse indholdet.

3) Under kundeudtalelser, så fremhæv korte fraser med fed skrift eller lignende, så de utålmodige hurtigt kan uddrage essensen i de enkelte tekster. Fx. Jeg kan ikke huske at jeg er blevet så positivt overrasket over noget i lang tid.

4) Under Brochurer og artiker, så forvent ikke at folk bare åbner og læser artiklerne fra ende til anden. Giv dem en duft af havd de kan forvente sig at læse om. Fx. "Teknologisk institut har med elektronmikroskop dokumenteret hvordan Aqua-Smoother forhindrer kalken i at klumpe sig sammen i kæder. Klik her for at se rapporten og vurder før og efter billeder med egne øjne.". Dette giver en klar forventning om WIIFM (Whats in it for me). Brug da også de meget sigende billeder fra rapporten aktiv på hjemmesiden.

5) Hvorfor ikke give private kunder en "1 års 100% tilfredsgaranti eller pengene retur" istedet for de "fedtede" 30 dage. Og knald den om som et stort garanti stempel på hjemmesiden. Dette vil virkeligt vise at du tror på dit produkt, og da det rent faktisk virker, hvor mange gider så lige at pille den ned og returnere den?

Mvh Jesper

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 13:10

Betragtninger som privatperson: Jeg er meget imponeret over hvad produktet lægger op til. Og synes også det er imponerende at du kan garantere 30 dages prøvetid. Normalt er det 'i orden eller pengene tilbage' men så skal man jo først købe det. Men, denne 30 dages prøveperiode kan jeg ikke se på fremgår af din side? Og jeg svner billeder af produktet - der er en grøn 'stang' nogle steder (men uden ledning), og så vidt jeg kan se er det kun i brugervejledningen side 2 at man delvist kan se hvordan produktet ser ud når det er monteret....sådan et billede ville jeg hive frem på forsiden :-) Og mon ikke det ender med jeg køber en (har allerede købt en af de 'gode' & dyre magneter - den hjalp ikke. Forrige år røg espressomaskinen pga. tilkalkning, så jeg har længe ledt efter en god løsning, hvor man ikke skal investere i et salt-regenereringsanlæg....tror tidligere jeg er stødt på jeres produkt (i Idé-nyt - kan det passe? Og det er måske ikke det mest seriøse sted at sælge produktet (omend jeg jo læste annoncen Wink)....

Hvis jeg skal se mere 'forretningsmæssigt' på det, så lyder det som et genialt produkt, der skriger efter investorer, således at det kan blive udbredt. Alene i Danmark må der være 2½ mill. potentielle kunder (= boliger), og verdensmarkedet er jo nærmest enormt (bortset fra egne med kalkfattigt vand). Har i forsøgt at få en professionel bestyrelse, eksterne investorer el.lign., således at firmaet/produktet løftes fra det nuværende stade og fremstår og fungerer som et proefessionelt firma (kan jeg sagtens sige - jeg er selv i samme situation Cool). findes der andre lignende produkter i udlandet? Er jeres produkt patenteret?

NB: Personligt ville jeg gerne investere i selskabet - er produktet bare halvt så godt som i skriver, og har i rettighederne til teknologien, så har i alle muligheder......

Martin
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:46

Har du selv opfundet den, Kjeld? (bare nysgerrig)

~
Anja

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 13:55

Hej Jesper

Hvis vi skriver på vores hjemmeside at man kan prøve den gratis i 30 dg. vil der komme alt for mange der bare vil prøve for sjov. Dem der vil købe på andres anbefaling, behøver ingen prøveperiode. Du har flere gode ideer som vil komme med ved næste gennemgang af vores hjemmeside.

Og så "Aqua-Smoother"!!!! Næ nej, KALKKNUSER er da bedre. Vi beholder navnet "AMTech Aqua Miljø" som har en KALKKNUSER.

Tak for dit indlæg

Kjeld

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 14:10

Hej Martin M

Det er ufattelig mange der har købt vores anlæg, efter at deres espressomaskine er gået en tur. Det er vi naturligvis glade for. Tilbagemeldingerne er da også ganske tilfredsstillende med glade brugere. Vi har prøvet meget, også en proffesionel bestyrelse. Investore behøver vi ikke. Kun lige ideen der gør at nu ruller det. Denne opmærksomhed jeg har fået på AMINO har gjort at vi nu er blevet meget klogere. Det er ganske fortræffeligt, ja nærmest formidabelt, så gode ideer / tilbagemeldinger / selvoplevelser og meget meget mere. Flere AMINO`er har været inde på vores hjemmeside og skrevet direkte. Dine ideer kommer med ved næste gennemgang af vores hjemmeside. Vi takker.

Hilsen
Kjeld

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 14:13

Kalknuser er da et glimrende navn i Danmark :-) En detalje: Når man går ind under 'villa' og priser, står der at den koster 3065. I manges øjne ser det højt ud. Andre ville skrive 2995 (og så lægge portoen på) - men er i så ærlige at dette ikke kunde falde jer ind, så ville jeg da foreslå at i satte prisen ned, så den kom under de magiske 3000 kr..... Kan man hente produtket hos Jer, eller sælger i kun med forsendelse via Postdanmark (til private)?

Martin
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 14:21

Hej Anja

En tysk Ingeniør og atomfysiker havde lavet noget som firmaets ejer Knud Zindel videreudviklede og derved kom vi frem til kalkknuseren. Det er for øvrigt den samme metode som øjenlæger bruger når de fjerner grå stær. De løsner linsen og skyder med ultralyd hvorved kalken opløses og skylles ud. Derefter linsen eller en ny som er korrigeret for synet på plads igen og patienten kan se som en nyfødt.

Hilsen
Kjeld

Side 4 ud af 11 (102 indlæg)