Hej Freundlich
Lidt input:
1) Jeg brydre mig ikke om navnet "AMTech Aqua Miljø". Det virker forkert når det står skrevet flere gange på samme side. Hvis man skal sidde og fortæll sin evenner om den her herlige ting man har fået og sidder omkring kaffebordet så se dialogne for dig: "Den her AMTech Aqua Miljø kan bla bla bla. OK, så hvis jeg køber denne her Aqua (hvad var det du sagde den hed) bla bla bla.". Det er bare ikke rigtigt fedt. Og når det står i dine kunders feedback om produktet tror man du har omskrevet teksten fordi ingen umuligt kan huske hele navnet efter 3 måneder.Tænk på kogefidusen "Quoker" Kort og mundret. Hvorfor ikke "Aqua-Smoother".
2) Dine links er forkerte eksempel: "bla bla bla klik her" Linkteksten skal indeholde en "duft" af de kunden kan forvente. Fx. "klik her for at se hvad vores kunder udtaler. Det hjælper dem når de blot skimmer teksten uden at læse indholdet.
3) Under kundeudtalelser, så fremhæv korte fraser med fed skrift eller lignende, så de utålmodige hurtigt kan uddrage essensen i de enkelte tekster. Fx. Jeg kan ikke huske at jeg er blevet så positivt overrasket over noget i lang tid.
4) Under Brochurer og artiker, så forvent ikke at folk bare åbner og læser artiklerne fra ende til anden. Giv dem en duft af havd de kan forvente sig at læse om. Fx. "Teknologisk institut har med elektronmikroskop dokumenteret hvordan Aqua-Smoother forhindrer kalken i at klumpe sig sammen i kæder. Klik her for at se rapporten og vurder før og efter billeder med egne øjne.". Dette giver en klar forventning om WIIFM (Whats in it for me). Brug da også de meget sigende billeder fra rapporten aktiv på hjemmesiden.
5) Hvorfor ikke give private kunder en "1 års 100% tilfredsgaranti eller pengene retur" istedet for de "fedtede" 30 dage. Og knald den om som et stort garanti stempel på hjemmesiden. Dette vil virkeligt vise at du tror på dit produkt, og da det rent faktisk virker, hvor mange gider så lige at pille den ned og returnere den?
Mvh Jesper