Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop drønet rundt på Nettet for at finde afkalker, og "snubler" over din hjemmeside - og så senere denne debat med hovevægt på kommunikation.

Der er skrevet meget klogt. Du slås mod andre dårlige produkter (for dit ser interessant ud) og muligvis en ikke-så-heldig kommunikation via din hjemmeside (den kunne være mere interessant, men frem for alt, så virker teksten desperat, og det er ikke salgsfremmende), men måske slås du også mod produktets pris ?

Det er mange penge, som forsvinder ud af hånden nu, mens de økonomiske fordele ikke optræder på samme håndfaste måde, selvom de sandsynligvis kommer.

Jeg vil dog kraftigt overveje dit produkt, og det er sjovt nok på grund af noget, som jeg ellers ikke plejer at falde for.

Udtalelserne fra dine brugere virker overbevisende.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:22

Jo min ven, det er det også. Du bør bestille en, og med 30 dages returret for så vil du også blive overbevist om, dette produkts super egenskaber. Du sparer penge fra dag et. Når der kommer en belægning på dine fliser, tager du en grøn svamp ind under vandhanen og op på fliserne eller amaturet, så er det borte.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:57

Nicolai Lønne:

Han har jo faktisk allerede argumentationen for dette: http://www.amtech.dk/default.asp?pid=19
Det lader til, at dyret kan tjene sig selv hjem på under to år...

Det jeg mente er, at måske er prisen for højt til at mange private husholdninger vil investere i en sådan, for man kan trods få meget andet end sådan en lille dims til mange tusinde kroner..

Ikke at den er det værd, og jeg overvejer da stadig et køb, men skal man have fat i den store gruppe private kunder, vil det nok blive svært.

mvh   Geeked

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 16:50

Jo min ven, det er det også. Du bør bestille en, og med 30 dages returret for så vil du også blive overbevist om, dette produkts super egenskaber. Du sparer penge fra dag et. Når der kommer en belægning på dine fliser, tager du en grøn svamp ind under vandhanen og op på fliserne eller amaturet, så er det borte

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:58

Kan man helt konkret se en forbedring på kun 30 dage??

i såfald hvorledes??

mvh   Geeked

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:06

Lige et kort lille sprøgsmål:

Jeg læste for kort tid siden at hvis man fjernede kalken fra vandet, ville det have en voldsomt gavnlig effekt i forhold til allergi og eksem. Har dit produkt samme egenskaber i den henseende og findes der dokumentation for det?

Nu ved jeg jo ikke lige hvordan dit produkt virker, men det er vel noget med at det her ultralyd gør at kalkpartiklerne ikke binder sig til fliser og armaturer, altså at partiklerne bliver mættet, på en eller anden måde, så de ikke reagere på andre stoffer mere. Er jeg i nærheden af sandheden? I så fald ville jeg da mene at dit produkt skulle levere samme resultat som en fjernning af kalken i vandet.

Hvis mit gæt holder, så tror jeg da du har fundet verdens bedste salgsargument til børnefamilier. Beskyt de små poders hud for bare 3k...

/Peder

P.s. Hvis der allerede står en masse om det på hjemmesiden, så er det bare fordi jeg var doven og ikke lige fik kigget den så godt igennem

og hvis jeg nu gættede helt forkert så tror jeg bare vi skal se bort fra mit indlæg :)

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 17:32

Du kan allerede 2 sekunder efter at du har aktiveret din kalkknuser, føle det bløde vand hvis du står med din håndbruser og mærker vandet på håndryggen. Du vil mærke at det prikker og når anlægget tændes, prikker det ikke mere. Umiddelbart efter du har tændt det, kan du tage en grøn svamp og begynde at fjerne kalk på dine fliser og amaturer med vand fra vandhanen.

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 17:46

Nej Peder, dit indlæg er temmelig relevant.

Du har fat i noget af det helt rigtige. En kunde som havde psoriasis skrev til os at hans hustru var meget glad for nu behøvede hun ikke at støvsuge hverdag og han havde ingen problemer mere med sin sygdom. Med dette produkt er der ufattelig mange solstrålehistorier, men stadigvæk da vi ikke er akademikere kan vores behandlingsanlæg heller ikke virke.

Vores produkt levere samme resultat som fjernelse af kalken men vi fjerner intet. Vi slår kalken i stykker så den ikke opfører sig så aggrasivt. Kvinderne kan efter 3 hårvask mærke at deres hår bliver blødt og det er betydeligt nemmere at rede ud. Mange skriver til os at de nu har fået en blødere hud. Man skal reducere alt hvad man bruger i vandet med 1/3 og for en børnefamilie er pengene tjent hjem indenfor et år.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 18:39

Så syntes jeg da i skal henvende jer til blade som tænk og test og andre.

Jeg tror ikke at en "moderat" økonomisk besparelse kan gøre produktet til den store salgssucces. Men en lindring af allergi og eksem tror jeg i den grad der kan få børnefamilierne op af stolene.

Så få lavet et par gode historier på den indgangsvinkel og få den sendt rundt til alle relevante magasiner, blade og aviser. Så skal det hele nok begynde at rulde der ud af.

/Peder

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 10:41

Jo, hvis det ikke var i Danmark. Her i landet må vi ikke skrive hvad vores kalkknuser kan gøre for at lindre floks allergi problemer, eksem etc. Dette må kun gøres med dokumentation fra lægemiddelstyrelsen eller lign. Der vil heller ikke være det store salg til det sekment. Dem jeg vil have fat i, hvor indsatsen er pengene værd, er de store beboelsesejendomme.

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)