Jeg har netop drønet rundt på Nettet for at finde afkalker, og "snubler" over din hjemmeside - og så senere denne debat med hovevægt på kommunikation. Der er skrevet meget klogt. Du slås mod andre dårlige produkter (for dit ser interessant ud) og muligvis en ikke-så-heldig kommunikation via din hjemmeside (den kunne være mere interessant, men frem for alt, så virker teksten desperat, og det er ikke salgsfremmende), men måske slås du også mod produktets pris ? Det er mange penge, som forsvinder ud af hånden nu, mens de økonomiske fordele ikke optræder på samme håndfaste måde, selvom de sandsynligvis kommer. Jeg vil dog kraftigt overveje dit produkt, og det er sjovt nok på grund af noget, som jeg ellers ikke plejer at falde for. Udtalelserne fra dine brugere virker overbevisende.
|
Jo min ven, det er det også. Du bør bestille en, og med 30 dages returret for så vil du også blive overbevist om, dette produkts super egenskaber. Du sparer penge fra dag et. Når der kommer en belægning på dine fliser, tager du en grøn svamp ind under vandhanen og op på fliserne eller amaturet, så er det borte.