Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen tror på mit produkt

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Keld, hvis jeg var Martin, vil jeg nok forvente et tlf opkald asap og god kundeservice. (Dit indlæg fik jeg med 'den finfølende kasket på' tolket som lige vel tilbagelænet.) Så er jeg sikker på at han får lyst til at fortælle om jeres produkt helt uden opfordringer :) Held og lykke.
Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:06

Hej Chrisfab

Lige vel tilbagelænet !  Du vil forvente et opkald !

Jeg står på nettet med telefonnummer og alt. Personen der er interesseret har ikke sit telefonnummer påført. Jeg har prøvet at maile direkte til ham, men modtager retursvar, at jeg ikke kan skrive direkte. Jeg er ikke PC freack, kort sagt, jeg aner intet om det og så skulle jeg kontakte en blokker personligt efter forventning fra dig ? Det spiller ligesom ikke rigtigt. Det er dejligt der er interesse omkring mit produkt. Det er skønt med alle indlæggene. Kort sagt, jeg nyder at læse de indlæg her på siden, men jeg føler mig trådt på, når du fortæller jeg skal tage kontakt til en person, som jeg naturligvis har forsøgt at kontakte. Der skal selvfølgelig ikke lægges et stort detektiv arbejde i at skulle finde et emnes nummer men. Interessen må vel være så stor at "emnet" hvis interessen er stor nok, selv kontakter firmaet. Hvis arbejdet i firmaet er på nulpunktet, ville jeg helt klart sætte alt ind på at opsnuse nummeret, men men. Telefonen kimer konstant og jeg har rigeligt at se til. Jeg håber du undskylder jeg ikke sætter himmel og jord i bevægelse men hver ting til sin tid.

Hilsen
Kjeld

Fra Grindsted
Tilmeldt 15. Apr 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:15

Hej,

Du kunne selvf. gå på messer og demonstrere dette produkt. Eller lave aftaler med nogen firmaer og demonstrere dette produkt dem. Så vil se det selv hvordan det kommer til og virke ;) Det hjælper ikke altid at snakke om produkter som man selv har kreeret, men prøve og starte med at gå på messer og lave nogen aftaler for at demonstrerer ;)

Det jo ligefremt sådan at tro på julemanden, man tror kun på det man ser.

mvh Christina

Fra Odense
Tilmeldt 4. Apr 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:30

hmmm jeg tror ikke rigtig på den, sorry!

Har lige ringet til et par VVS venner + en mester, de tror ikke på den. Og tror en VVS mand ikke på den, så tror jeg helle ikke...  Så mit råd, hvis den virker, så må du have VVS folkene til at se den virkelige virker, det er der salget kan kik startes (også til private og virksomheder)

Og hvis det er halv fusk, så er det en god ide ikke at kontakte VVS folk, men holde sig til private "annoncer" Huh?

Besøg min side her:  streetwear

.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:15

Jeg tror at mange kunder tænker : "Jamen hvor bliver kalken så af ? "

Jeg ved ikke om nogen af har set " Envy " med Jack Black og Ben Stiller ? Jack Black opfinder en spray der kan få hundelorte til at forsvinde op i den blå luft. Det bliver selvfølgelig en kæmpesucces. Men en del begynder selvfølgelig at spørge : " Hvor bliver lorten af ? "

Det viser sig så senere at den opløsning af lorten udgør en sundhedsrisiko for miljøet(fordi stofferne der skaber en lort stadig er der).

Jeg tror at nogle folks bekymringer ligger det samme sted ?

" Jamen der er stadig kalk i vandet !! ?? " Kalken forsvinder jo ikke. I udkrystaliserer den " bare "

Den udkrystalisering gør jo det at hanerne ikke forkalkes, men kalken vil stadig være i vandet og på badeværelsesvæggene og i elkedlen osv osv ?

Fordi i har vel ikke opfundet en maskine der kan eliminere grundstoffer fra jordens overflade ?

Jo i kan udkrystalisere det, men fjerne det ? Næppe.

Pas på med forventningerne til det her produkt.

Hvor mange af jer har prøvet at have vandrør der stoppede til på grund af kalk ? Nej vel ? 

Kan i fjerne kalk fuldstændig eller ej ? Det jo det forbrugeren skal bildes ind, og det lykkes ikke, ikke for mig i hvert fald.

Kan også være jeg har misforstået det fuldstændig. men jeg tror mange tænker som mig :

" Ja i kan måske udkrystaliserer det , men der kommer stadig kalk på mine badeværelsesvægge, i min elkedel osv osv "

Fordi i kan jo ikke fjerne det

mvh

Movement 

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:37

Hej

Jeg har ikke læst alle indlæg, men checket siden ud.

Hvad med at køre med en 100% tilfredshed eller pengene retur...

Overvej hvor lang tid der går inden det virker og lav så et eller andet der siger noget a la:

Hvis du efter 3 måneders installation ikke er tilfreds sender du kalkfjerneren med indhold tilbage og vi refunderer dig det fulde beløb inkl. portoomkostninger...

Hvis jeg skulle smide kr. 3000,- efter et produkt ville jeg gerne have en garanti som denne - især når jeg er skeptisk.

Venlig hilsen

Claus

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 08:21

Vi er på mange messer. Vi er hver dag ude og demonstrere vores produkt hos firmaer og ejer- andelsforeninger osv. Vi taler ikke om vores produkt men demonstrere dette HVERGANG der bliver spurgt til det. Selv ved bryllupper og fødselsdage, når der bliver spurgt: "Hvad laver så du?" Ja så er det bare at hende en model og lave en demonstration. Du skriver at man tror på det man ser ! ! ! ! Ja ja men så er det ikke tro men fakta!

Hilsen
Kjeld

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 08:26

Hej Claus

Vi har det sådan at vi fremsender vores Kalkknuser med en faktura. Er kunden tilfreds efter en prøveperiode på 30 dage betaler han ellers sender han den retur. Det kan da ikke være nemmere.

Dette har vi gjort i 14 år og der kommer kun 1 - 2 retur om året. Som regel p.g.a. manglende kapital.

Hilsen
Kjeld

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 08:39

Hej Movement

Der er stadig kalk i vandet - JA - Vi fjerner ikke noget - Det må man ikke på drikkevandssiden i Danmark - Men nu opføre kalken sig helt anderledes. Den er nu blevet nem at fjerne fra fliser, amature, vaskekummer og glaslåger. Elkedlen- varmelægemet skal dækkes med vand når den ikke bruges og kalken bliver som pulver lige til at skylle ud. Jeg har aldrig påstået at jeg fjerner kalken.

Du skriver: Hvor mange af jer har prøvet at have vandrør der stoppede til på grund af kalk ? Nej vel ? Rigtigt - Men hvormange har kikket indvendig på sine vandrør? Den tilstopning der kommer er med til at skabe tæringer og nedsat vandtryk og så er det en blikkenslager der bliver brug for og så taler vi om helt andre penge.

Der er IKKE en rengøringsmaskine men en Kalkknuser (knuser kalken) det gør at rengøring bliver nemmere, ja meget nemmere. Prøv at se på hjemmesiden www.amtech.dk under villa udtalelser og se hvad Kirsten Læssøe og Per Mols skriver. Disse breve er typiske for vores brugere.

Hilsen
Kjeld

Fra Herlev
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 08:54

Hej RigoRigo

Mange af vores forhandlere er VVS`er der naturligvis giver deres kunder en oplevelse ud over det sædvanlige man kan forvente af sin VVS`er. Mange VVS`er der anbefaler os til sine kunder og det er vi naturligvis glade for. Vi sælger godt men hvorfor starter det altid med "Den tror jeg ikke på " Det var det der var udgangspunktet. Produktet virker og det bliver alle overbevist om efter en demonstration. Men vi har 60000 brugere i Danmark som er meget glade for vores produkt og.......

VVS folk der er negative tænker på magneter og siger: "Det virker ikke" Selv denne udtalelse er ikke helt efter bogen. Nogle siger magneter virker og andre siger det modsatte. Begge udtalelser er rigtige, fordi at skal en magnet virke skal vandet være i bevægelse hele tiden, men vi ved jo at vi indimellem lukker for vandet og når vandet står stille, falder det på plads "i naturen" Vandet SKAL passere forbi magneten for at blive "behandlet" men som skrevet står falder det tilbage til sin struktur når det står stille.

De VVS`er der siger vores ikke virker - HAR ALDRIG SET ELLER FÅET EN DEMONSTRATION !

Vores arbejder med ultralyd og virker uden at vandet passere forbi eller igennem. Min klods derhjemme, sidder på slangen til min vaskemaskine og virker så ganske udmærket.

VVS`er skal komme af sig selv. De vil ikke påduttes noget. Men de er velkommen - alle sammen -  

Hilsen
Kjeld

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)