|
Hej Chrisfab
Lige vel tilbagelænet ! Du vil forvente et opkald !
Jeg står på nettet med telefonnummer og alt. Personen der er interesseret har ikke sit telefonnummer påført. Jeg har prøvet at maile direkte til ham, men modtager retursvar, at jeg ikke kan skrive direkte. Jeg er ikke PC freack, kort sagt, jeg aner intet om det og så skulle jeg kontakte en blokker personligt efter forventning fra dig ? Det spiller ligesom ikke rigtigt. Det er dejligt der er interesse omkring mit produkt. Det er skønt med alle indlæggene. Kort sagt, jeg nyder at læse de indlæg her på siden, men jeg føler mig trådt på, når du fortæller jeg skal tage kontakt til en person, som jeg naturligvis har forsøgt at kontakte. Der skal selvfølgelig ikke lægges et stort detektiv arbejde i at skulle finde et emnes nummer men. Interessen må vel være så stor at "emnet" hvis interessen er stor nok, selv kontakter firmaet. Hvis arbejdet i firmaet er på nulpunktet, ville jeg helt klart sætte alt ind på at opsnuse nummeret, men men. Telefonen kimer konstant og jeg har rigeligt at se til. Jeg håber du undskylder jeg ikke sætter himmel og jord i bevægelse men hver ting til sin tid.
Hilsen
Kjeld