|
det bliver vist ikke genudsendt, jeg missede det i sidste uge og kunne ikke finde nogen genudsendelse.
Men måske kan du se det på sputnik.dk!
|
det bliver vist ikke genudsendt, jeg missede det i sidste uge og kunne ikke finde nogen genudsendelse. Men måske kan du se det på sputnik.dk! |
Desværre er TV2 holdt op med at genudsende en stor del af deres udsendelser, efter at Sputnik er kommet til verden. Jeg er bare for nærig til at betale for Sputnik, for at se en udsendelse.
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Ja, det irritere også mig! Men tv2 får jo ikke en andel af licenspengene mere, så de skal jo finde andre indtægtskilder... (udover reklamer)
|
Hehe - vi må være nogle nørder siden vi kun har netcaféen oppe at vende I går manglede vi at se hvordan det går med ham der bygger feriehuse. Han er nok jordens største optimist. Han kan gå i noget der mest af alt minder om Bagdad efter en missilregn, og alligevel går han og siger at det begynder at se fornuftigt ud
![]() Jeg synes generelt at man hører 1000 gange i hver udsendelse, at iværksætterne siger at de har travlt og at de er trætte. Sådan var det også med Springet. Hvorfor fokuseres der så meget på det? Det er også lige enormt vigtigt at vise hver gang Cover-stifteren siger at hun forsømmer sit barn. Er der ikke for meget Se&Hør journalistik over det?
Semi-offtopic: I TV2NORD så jeg i aftes at dem der forpagtede hotellet Rebild Park i Springet er gået på røven og mistet ALT. Trods fuld ordrebog er de blevet smidt på porten, for hotellet er blevet solgt, og de nye ejere vil ikke forpagte hotellet ud til parret fra Springet. Noget siger mig at de ikke har haft styr på deres leje/forpagtningskontrakt...
mvh Carsten
|
Jeg synes også at "bagdadbyggeren" er den sjoveste efter underholdningsværdien. Han burde være noget mere med! Fordi han ikke rigtigt kan finde ud at murer, så kalder han det bare rustikt og kaster murstenene op med en skovl og tror det er fint...
Men hende fra Cover er nok den mest seriøse og ved mest om hvad det vil sige at være selvstændig, derfor er det også ærgerligt at de fokusere så meget på hendes unge...
Med hensyn til springet sidste gang, så har Nørrebro Bryghus, lige åbnet en fabrik over for vores kontor, hvor de laver flaskeøl, så de har masser af succes. (må vist snart over og se om de har noget lagersalg!)
/Brian |
Hej. Ja, der er da tale om rigtig god underholdning.
Ham Mr. Bean er bare for meget(hverken ham eller konen har vist stået først i rækken,da man delte hjerner ud)
Jeg ville nødig leje en ferielejlighed af ham, hvis han da nogenside bliver færdig, hvilket jeg tvivler på. Landlig rustik og frisk luft er ikke salgsargument nok i dag, der skal mere til ( en gåtur på en messe med egne brochure, fylder nok ikke ordrebogen!) Taler ud fra mere end 10 års erfaring i branchen.
Kan kun tilslutte mig Carsten og Brian`s bemærkninger - Vedr. Rebild Park var de ikke selv ude om det? De virkede ikke synlige professionelle, som jeg husker det! Men det er rigtigt at iværksætteri kræver langt mere end hårdt arbejde, vi taler om afsavn, økonomi, søvnløse nætter og alt det andet vi dagligt roder med, for at komme videre.
Kurt : Der må da være nogle stedkendte folk fra Frederiksberg, som kan oplyse os om, netcafe`en er kommet op at køre - ellers var det vel bare en opringning til Frederiksberg Kommune eller en søgning på nettet?
Slutteligt har jeg lidt ondt af de nye landmænd, som sidder på deres flade i regnvejr og deler jordbær planter - huset er ikke færdigt - og tumpen glemmer atslukke for traktoren - det bliver et langt sejt træk - ikke noget at sige til at manden ikke har så meget hår på hoved tilbage
Ha´en fortsat god dag. |
Peter
Danmarkshop.com
Jeg bor forholdsvis tæt på netcafeen, men kommer ikke vildt tit den vej forbi... Men den fandtes da inden jul!
Fatter bare ikke at de kan åbne 1-2 måneder efter planlagt tid... Det er fanme dårlig byggestyring!
Og ja, Heidi, tror de fleste gæster i ferielejlighederne, kun vil komme der for at opleve bagdagbyggeren i levende live...
/Brian |
|
De bruger også tit, sådan noget gøg og gokke musik, som får folk til at fremstå som nogle tosser...
Temmelig irriterende, da det gør programmet noget mere useriøst! |