Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV2''s "Alt på spil"

Side 3 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/9/2006 10:58:14 AM Forfatter: Briian

Jeg bor forholdsvis tæt på netcafeen, men kommer ikke vildt tit den vej forbi...

Men den fandtes da inden jul!
Fatter bare ikke at de kan åbne 1-2 måneder efter planlagt tid... Det er fanme dårlig byggestyring!
Og ja, Heidi, tror de fleste gæster i ferielejlighederne, kun vil komme der for at opleve bagdagbyggeren i levende live...
/Brian

Hej Brian.

Var lige ved at få kaffen galt i halsen  - bagdadbyggeren - helt kanon navn(det var ikke en vittighed) men den ungdommelige talemåde.

Byggestyring - det er da en by i Rusland for Mr. Bean.
Jeg ville meget gerne se hans brochure - tror du selv han også har lavet dem?
Nu er jeg da blevet nysgerrig omkring netcafe`en - og prøver at se, hvad jeg kan finde ud af.
Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:26
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:27
Dato: 3/9/2006 11:14:54 AM Forfatter: Heidi

Jeg ville meget gerne se hans brochure - tror du selv han også har lavet dem?

Da han gik rundt på feriemessen, så jeg at de havde fået lavet profilbeklædning med logo og webadresse. Syntes umiddelbart mere det lignede noget fra et fragtfirma end en feriehusudlejning.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 11:48

Heidi

Personligt tror jeg bagdadbyggeren har stået en del længere
fremme i køen end storebror fra netcafeen da der blev delt hjerner ud.

Hvem ville i helst låne kr. 100.000,-   ???

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 13:00

Hej igen.

I kom før mig, korrekt det er www.xzile.dk, som ligger på Finsensvej 80 A, 2000 Frederiksberg - og de lever stadigvæk.
- og Hans, du har fat i noget der!

Bedste hilsner

Peter
Danmarkshop.com

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 14:11

Jeg fatter ikke hvordan han kunne glemme momsen, det er jo ikke bare en lille fejl men en megastor fejl de begår.

At de heller ikke har styr på teknik er også ret vildt, jeg glæder mig til at se om de kan vende skuden.
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 14:20
Lidt opdatering på High Q (fra første omgang "Alt er spildt"): High Q blev sidste år omdannet til et ApS. Men jeg ved ikke om det er samme ejere...
Men må jeg ikke den omgang holde dem op på deres målsætning: "At åbne Københavns/Vesterbro mest trendy''e bar/café". 
- Jeg husker det som at de indrettede sig med mørke western/saloon-stole, malede 90''er gult på væggene og arrangerede storskærmsfodbold med store fadbamser.
- Er det særligt trendyt??? På mig virkede det dengang som en middelmådig provinscafé.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:22

Vedr. genudsendelse, så koster det 20 kroner for 24 timers adgang og 49 kroner for adgang i en måned til sputnik.dk

Der ligger alle afsnittene, fra alle 3 sæsoner...

Anette Heick var også med i sæson 2, noget med hus i Sverige osv.

/Brian
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 16:20
Mon det er lovligt hvis man nu betaler 20kr for 1dag også man downloader dem så man deler med andre herinde...

Nogen der kender den del af loven? og deres license måde...
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 17:24
Jeg synes at "alt på spil" er glimrende underholdning. Det er dog meget tydeligt klippet så det rammer et så bredt som muligt publikum - og der er også i min bog at der er alt for meget fokus på personfnidder bag scenen og for åbenlyst manipulerende (det er meget let at se hvem der er skurke og hvem der er helte) 

Men jeg så meget gerne at man lavede et iværksætter program der fulgte en virkelig seriøs virksomhedsopstart. Potentialet i de virksomheder der portræteres er synes jeg simpelthen er for ringe - menneskene bag er meget sympatiske, men mangler visioner og det er lidt for meget glad-amatør-aften til min smag.

Jeg spår heller ikke specielt lyse udsigter for de 4 virksomheder:
Netcafeen tror jeg knækker halsen på grund af dårlig ledelse og manglende finanser.
Cover laver præcist det samme som alle de andre i et benhårdt markede (blue-ocean-strategy)
Jordbærmanden knokler på med planeterne men begynder på sigt at køre lastbil igen pga mgl. motivation
Bagdadbyggeren vil sandsynligvis bare følge konjunkturene på feriehus markedet - men er nok programmets dark horse - det er lidt svært at overskue hvad hans ambitioner er synes jeg. Og dybest set er succes vel bare opfyldelse af ambitioner.

JH
Side 3 ud af 11 (108 indlæg)