Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken printer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer en HP PSC 1315 - gammel men multifunktionel (printer, scanner, kopi) og med et skønt og brugervenligt design. Indlægget her er dog ikke for at gøre reklame for den, men fordi jeg skal investere i en ny printer....

1) hvad er den billigste multifunktionsmaskine der kan scanne i A3?
2) Findes der andre end PSC'erne der har et ligeså enkelt design?

PÅ forhånd tak.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:19

Der findes pt. ikke nogen multifunktionsprinter som kan scanne uden at du skal op i en af de større "kopimaskiner" fra f.eks. Xerox, Ikon eller KonicaMinolta. Men så snakker vi altså også om priser fra på den anden side af 40.000 kr.

Hvis du har behov for at scanne i A3, så er min anbefaling at du anskaffer dig en løs scanner i A3-format.

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21

fandens også - men tusind tak for svaret. :-)

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:30

Hej

Hvis du kan vente til begyndelsen af marts så har jeg en fuld 4 farve laser kopimaskine/printer med scanner, det drejer sig om en Sharp Ar-c270 nypris ca 100 000.- + det er efter hvad forhandleren siger en semi grafisk maskine, den laver kopier og print så man får tårer i øjnene, det er bare flot... der er arkføder, sorter, hæftemaskine oma. kr. 10000.- + moms

Grunden til salget er at jeg har købt en nyerer Sharp ar-c330 som kan det samme + lidt til som jeg får leveret i begyndelse af marts.

Jeg har også en OCE a3-4 kopimaskine / printer til en billig penge, der er en del ekstra forbrugs stoffer til.

Begge maskiner bør afhentes af 2 mand da de vejer omkring 150 kg pr stk.

Mvh

Niels

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:00

hejsa, HP Multi 2800 Farvelaser til kr. 7.369,- inkl. moms kan det hele - til det halve, ikke at jeg sælger sådanne maskiner, men har lige selv fået én tilbudt, ganske nydelig, fix og lille fin maskine.

Ellers har jeg en Stor Xerox DC50 - 2 års leasing aftale kan overtages ved debitor skifte, men service-aftale medflg. ikke, da Xerox ikke længere laver aftaler på den model, kan dog stadig rep. mod reg. - hvis noget går galt.

Maskinen scanner op til A3 - og printer / udskriver kopier i meget høj kvalitet - Nu var det jo godt nok ikke det spørgsmålet gik på - se i øvrigt mit indlæg vedr. driftaftale m. nævnte firma: http://www.amino.dk/forums/t/29621.aspx dette har dog ikke noget med maskinens kvaliteter at gøre, den er skam fin nok - jeg var / er bare sur over den behandling jeg indtil videre har fået af (i tråden) nævnte firma.

mvh

Beno

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)