Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger nyt design til min Scannet Webshop - tilbud ønskes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har følgende webside hos Scannet: www.pmhandel.dk
Webshoppen sælger billig elektronik - primært gode gaveidéer.

Jeg ville gerne have opfristet det hele så det fremstår seriøst, trygt og sikkert. Det skal være jordnært, lige til og nemt samt overskueligt. Det skal se godt ud :o) ..og jeg vil gerne beholde samme farvevalg (blå), men logo må gerne fornyes/ændres.

Jeg søger nogle amino - priser og løsninger fra forskellige der tilbyder dette. Du skal have referancer og kendskab til Scannet webshop.

Skriv her eller til info(@)pmhandel.dk - fjern venligst () 

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:32

Hej Peter Michael

Jeg er selv i øjeblikket ved at få designet min ScanNet webshop hos www.trofo.dk - til billige penge. Jeg har dog endnu ikke fået nogle udkast, da Trofo har haft problemer med deres udbyder på det seneste, så venter stadig spændt på dette. Så kan egentlig kun anbefale dem udfra deres referencer og efter min mening billige priser Smile

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:41

Nisli:
Hej Peter Michael

Jeg er selv i øjeblikket ved at få designet min ScanNet webshop hos www.trofo.dk - til billige penge. Jeg har dog endnu ikke fået nogle udkast, da Trofo har haft problemer med deres udbyder på det seneste, så venter stadig spændt på dette. Så kan egentlig kun anbefale dem udfra deres referencer og efter min mening billige priser Smile

Hmm.. Nok ikke lige ham jeg vil anbefale:

http://www.amino.dk/forums/t/19883.aspx?PageIndex=1
http://www.amino.dk/forums/p/25071/173988.aspx#173988

Han har mange forskellige undskyldninger på, hvorfor det trækker ud, men det kan da være, at det er blevet bedre.

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:59
Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:10

Hej Kristian

Tak for din advarsel. Jeg har jo lige pt. penge i "klemme" hos ham. Har desværre aldrig set nogle debatter "mod" Trofo før nu, man kan jo desværre ikke nå at læse alt igennem herinde. Men tak for informationen, så jeg kan være på vagt.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 21:41

Hej Peter, 

Jeg vil gerne tage en snak med dig og hvad jeg kan gøre for din shop, har før lavet scannet shoppe så det er ikke noget problem..

Hvis det har din interesse syndes jeg vi skal tage en lille snak om hvad du ønsker/forventer og om dit budget til dette... det gode ved scannet shoppe er at det utrolig hurtigt begynder at se fornuftigt ud.. og man kan fordele projektet ud over en periode hvis pengene til udbygningen først skal tjenes..

Du er velkommen til at give mig et ring 60 22 64 41 eller smide en mail dp@256c.dk
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:27

Jeg har fået tilbud fra concept-i, men tak da Yes

Flere tilbud er velkommen...

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 22:33

Helt i orden, nu har du mine kontakt oplysninger.. så du siger bare til hvis det skulle være :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:48

Jeg har brugt www.medialine.dk/ med stor tilfredshed...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)