Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod brug af Trofo.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nystartet har jeg fået min første kedelige erfaring med en leverandør. I min naivitet valgte jeg en fra dette forum og blev skuffet. Derfor ønsker jeg herved at hjælpe andre til ikke at falde i samme fælde.  

Jeg havde et behov for hjemmeside, logo m.m. og derfor kontaktede jeg Trofo Webdesign efter at have set dem her på Amino. Efter at jeg havde betalt for at få udført disse ydelser, forsvandt kommunikationen med Trofo fuldstændigt og jeg har på intet tidspunkt set noget til det jeg har betalt for. På et tidspunkt kom der et svar, hvor indehaveren Troels Hansen beklagede den manglende respons og som kompensation kunne jeg få en tillægsydelse gratis i en periode eller pengene tilbage. Jeg svarede, at jeg ønskede at få pengene tilbage og siden har jeg intet hørt.

Samlet set har forløbet varet over en månede nu og Trofo Webdesign har stort set ikke reageret på nogen henvendelser fra min side, så nu må Forbrugerstyrelsen og evt. advokatbistand på banen så jeg kan få mit tilgodehavende tilbage.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:09

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:43

Hej,

Jeg er ked af at høre andre har haft den samme oplevelse som os. Vi har startet et import firma, hvortil vi skulle bruge en hjemmeside, logo, brevpapir m.m.
Vi lavede en kontrakt på grund af firmaets stramme tidsplan som lød på 4 uger inden det færdige arbejde skulle ligge klart og færdigt. Den kontrakt er nu 10 måneder overtrådt. Vi har ikke absolut ingen mulighed for, at komme i kontakt til manden!

Vi kontaktede Troels Hansen fra Trofo.dk, som kom med et tilbud som ikke kunne måle sig med mange af konkurrenterne. Vi accepterede tilbuddet og begyndte derefter arbejdet. Vi fik hurtigt logo og brevpapir færdigt. Derefter skulle hjemmesidens opsætning m.m. påbegyndes.
Kort efter påbegyndelsen af hjemmesiden stoppede responsen. Jeg har omkring 40-50 ubesvarede e-mails fra ham samt utallige opringninger og indtagelser på telefonsvareren som forbliver ubesvaret.
Du kan se, hvor meget der mangler på vores hjemmeside: www.sie-group.dk

Vi mangler adskillige sprog og designet er langt fra færdigt! Eftersom vi havde en kontrakt på 4 uge og den nu er 10 måneder overskredet vil jeg efter personlig vurdering mene, at dette ikke er acceptabelt.

Personligt føler man sig hjælpeløs, men også snydt. Vi har stadigvæk ikke det færdige produkt og vores hjemmeside er langt fra respektabelt til fremvisning. Vi bliver nu nød til, at få det hele om samt betale en gang til.

Håber virkelig du får dit tilgodehavende tilbage.

Med venlig hilsen,

Daniel Jensen

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:35

Hejsa, 

Tror han hører under kategorien "Svindlere"!! Angry

Han skulle lave logo + website for mig, men som alle de andre der har skrevet på amino, kunne han kun levere logoet og ikke hjemmesiden. Derfor valgte vi at annullere aftalen på begge produkter, men vi har aldrig set en krone af de ca. 4000 vi har betalt.....

Vi har så valgt at politianmelde ham for tyveri.

SKR Ren

Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:16

Det er imponerende, at det altid er de små der skal snydes. Hvornår har I politianmeldt ham. Jeg har foreløbig sendt ham en rykkermeddelelse 1 og nr. 2 ryger afsted med retslig incasso via advokat, hvis ikke der bliver betalt.

Med alle de mennesker Troels Hansen efterhånden har snydt burde der være materiale til en større sag

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:26

Jeg har overtaget flere af hans skibsbrudne kunder.

Typisk så er han ret hurtig til at komme med brevpapir, logo og et grafisk udkast til design af hjemmeside, men alt hvad der hedder funktionalitetsprogrammering magter han vist ikke, ihvertfald er de opgaver jeg har overtaget typisk gået istå der hvor funktionaliteten eller den tekniske kompleksitet i opgaven stiger.

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:26

Hejsa,

han er blevet politianmeldt i dag, så der går nok ikke så mange dage før han får et brev fra dem.

SKR Ren

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:59

Kære venner i samme båd.

Vi betalte Trofo i august og har til dato ikke modtaget vores forskud retur eller været i nærheden af, at få lavet en hjemmeside. Hvordan politianmelder man ham, og gør politiet noget ved det?

mvh.

èn i båden

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:14
Af ren nysgerrighed vil jeg egentlig også gerne vide, om I har held med at få politiet til at gå ind i sagen?
Umiddelbart ville jeg nemlig ikke tro, at det er politiets område, men mere sorterer under civilret, men hvis I kan/vil, må I meget gerne fortælle lidt generelt om hvordan i takler sagsforløbet!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:36

Skal vi sende bussen ud og hente ham... hehe

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)