Hejsa her lidt svar.
>>MadsB
Ikke som det ser ud nu og det er desværre heller ikke noget vi regner me lige nu. Beklager
>>Steffen Daleng
Vi vil omdele til alle pakker er ude. Når kunden har betalt for at den skal ud næste dag, ja så skal den det også. Sådan er det bare ;o)
Nej vi levere i et tidsrum og ikke lige nøjagtig på det tidspunkt modtager ønsker, memindre der er betalt for noget express.
>>Keld Lanther
Takker for det, men vi er en god del som er villige til at tage kampen op, og det skal nok blive til noget.
Der er jo ingen der siger det bliver en let start når man starter noget, det er det jo aldrig.
Landsdækkende fra start mener jeg sagtens kan lade sig gøre uden problemer.
Som det er nu har jeg selv de chauffører der skal bruges til start og har en masse på standby, så er er ingen problemer med at få de pakker ud.
Har vi brug for mere mandskab og biler en dag eller uge eller altid får vi det når vi har brug for det.
Nu regner jeg ikke med vi afhenter 10000 første dag men vi tilpasser biler og mandskab så det passer.
Derfor er det vigtigt at vi har vores kunder oprettet i vores system og hele tiden er i kontakt med disse, og via vores system se hvor meget de sender osv.
>>Brian D
Hva kan jeg sige, vi må jo se. Vi synes ikke det lyder umuligt. ;o)
>>Keld Lanther
Vi kan sagtens løfte opgaven og vi er klar til at udvide hen ad vejen.
Personale til bilerne er intet problem og slet ikke når de får en go løn og godt arbejdsklima, da det betyder meget for os.
>>Jakodan
Ja du har ret ;o)
Vi er sikre på projektet og leveringstiderne skal overholdes.
Når først vores kunder er oprettet i vores interne system kan se hvornår vi ca. kommer forbi.
>>wil
Ja det er en stor opgave men vi er klar til det ;o)
Det er muligt vi kontakter dig hen ad vejen.
>>Rommy
Vi kan godt lide at det samme pris uanset hvor hen den skal, og det er også det letteste at finde ud af.
Du er velkommen til at følge med fra sidelinien og vi glæder os da til at du kommer ind på banen ;o)
>>langvang78
Takker for dit tilbud, du er gemt i vores kontaktbog. ;o)
Det kunne være smart at udvælge kunder der kun sender et bestemt antal om dagen eller lign. men vi har fået meget kontakt fra nogle som kun har engang om ugen og disse vil vi da også tilbyde vores produkter.
>>belliz
Ja nemlig. Mange mister kunder på fragten og nogle virksomheder må selv æde den så de ikke mister kunder.
Opfriskning :o) Skriv til vores mail og fortæl hvad du har i tankerne ;o)
>>Keld Lanther
Så er der svaret. Vi har styr på det.
>>Alle
Tak for jeres henvendelser. Håber i kan bruge svarene ellers skriver i bare igen.
Go' dag
Hilsen Brian