Hejsa alle.... Og tak for enorm meget nyttig og god information på denne side som i alle bidrager til ;o) Jeg har læst og søgt meget på nettet efter alternativer til PostDK efter deres prisstigninger, og fandt da også nogen, men disse kunne jeg også finde en masse dårligt om med hensyn til transportskader bortkomst mm. Og så tænkte jeg... Det kan ikke være rigtigt og for det andet er jeg også træt af PostDKs Monopol! Derfor starter jeg nu op med en fragtvirksomhed hvor jeg kører ud med pakker for den webshop jeg har samt for andre. Det hele er sat til at starte den 1 marts. og jeg mener selv jeg er kommet med nogle gode priser på at få fragtet. Hvad synes i? bsFragt.dk |
Hvor i landet kører du ud? Had er leveringstiden? Hvad er prisen? Beregner du efter faktisk vægt eller volume? Er det kun små-pakker du kører med eller alle slags pakker? Hvad er dine garantier? Hvor stort beløb dækkker du for hvis varerne går i stykker/bliver væk under transport? Har du kun 1 bil - Hvis ja, har du aftaler med andre fragtvirksomeder omkring udbringning såfremt du bliver syg, bilen går i stykker osv. Og igen.. hvad er leveringstiden (meget vigtig!)
Hvad jeg synes om dit koncept afhænger af, hvad dit svar vil være på ovenstående :-)