Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til PostDK

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle....

Og tak for enorm meget nyttig og god information på denne side som i alle bidrager til ;o)

Jeg har læst og søgt meget på nettet efter alternativer til PostDK efter deres prisstigninger, og fandt da også nogen, men disse kunne jeg også finde en masse dårligt om med hensyn til transportskader bortkomst mm.

Og så tænkte jeg... Det kan ikke være rigtigt og for det andet er jeg også træt af PostDKs Monopol!

Derfor starter jeg nu op med en fragtvirksomhed hvor jeg kører ud med pakker for den webshop jeg har samt for andre.

Det hele er sat til at starte den 1 marts. og jeg mener selv jeg er kommet med nogle gode priser på at få fragtet.

Hvad synes i?

bsFragt.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:28

Hvor i landet kører du ud? Had er leveringstiden? Hvad er prisen? Beregner du efter faktisk vægt eller volume? Er det kun små-pakker du kører med eller alle slags pakker? Hvad er dine garantier? Hvor stort beløb dækkker du for hvis varerne går i stykker/bliver væk under transport? Har du kun 1 bil - Hvis ja, har du aftaler med andre fragtvirksomeder omkring udbringning såfremt du bliver syg, bilen går i stykker osv. Og igen.. hvad er leveringstiden  (meget vigtig!)

Hvad jeg synes om dit koncept afhænger af, hvad dit svar vil være på ovenstående :-)

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:30

Interessant projekt, jeg følger lidt med.

Nina: Prøv at kigge på www.bsfragt.dk - Så får du svar på nogle af dine spørgsmål Smile

Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 16:40

Hej Nina...

Ja du kan læse mere på www.bsfragt.dk og har du andre spørgsmål er du velkommen til at skrive.

Go' dag.

Venlig hilsen

bsFragt.dk

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 17:55

Lyder meget spændende...men hvordan sikrerman sig at du kan afhente og levere til næste dag? Er hele setup'et lavet med chauffører og netværk til at kunne tage imod tusindvis af kunder, eller starter du stille ud, og udvider forretningen løbende? Jeg bor et stykke ude på landet med nedlagt landbrug og lager. Afhenter du også i disse yderområder eller kun i byerne?

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 18:35

Hejsa... 

Det er jo et spørgsmål om tillid, men vi afhenter pakkerne hos vores kunder og herefter bringes de hjem til lager hvor de sorteres og bringes ud dagen efter. Hvis bsFragt.dk er skyld i at den ikke kommer ud dagen efter og der er betalt for at den skal, ja så refundere vi selvfølgelig fragtbeløbet.

Har mine egne chauffører og vil kører det selv, da jeg ikke er helt enig i den måde de behandler pakker på. Og slet ikke den måde de klare reklamation på.

Jeg vil gøre det lettere og ikke mindst vil jeg sørge for at de små virksomheder så som små webshops ikke bliver ødelagt pga. de høje fragtpriser og dårlig service de skal bøvle med.

Forretningen vil hele tiden blive udbygget så den passer til antallet af kunder. For servicen skal være den samme uanset om der er 10 eller 1000 kunder.

Selvfølgelig kommer vi også ud til dit yderområde, og ville det ikke være dejligt at vi kommer forbi uden at du betaler ekstra så du kan koncentrere dig om din forretning og ikke om at selv skulle kører pakkerne ned til en terminal eller lign.

Håber du kan bruge mit svar ellers skriver du bare.

Hilsen

Brian, bsFragt.dk

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:41

Hej,

Lige et par spørgsmål:

1. Har jeg forstået det korrekt hvis du selv vil køre pakker ud overalt i DK til de priser? Jeg kan slet ikke forstå hvordan du kan få økonomi i det, med mindre der virkelig kommer run på. Det bliver en hård dag 1, når første kunde skal have en lille pakke fra kbh til falster, en anden fra kbh til Ålborg og en tredje fra kbh til Tønder... 16 timers kørsel og 90 DKK i omsætning.

2. Kører i uofficielt en tidszone i Herlufmagle der er 20 minutter forskudt fra os andre?

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Tilmeldt 3. Feb 08
Skrevet kl. 19:56

Hejsa :o)

Nej jeg har nogle chauffører jeg ansætter til det og så kører jeg også selv.

Til de almindelige pakkepriser afhentes pakker den ene dag og bringes ud den anden.

Vi har dog også express, men det koster jo noget andet.

Hehe Big Smile Nej det gør vi ikke, kan godt se nu at uret på hjemmesiden er 20 min. bagefter.

Men alt i alt tror vi på projektet og tror også der skal komme opbakning omkring det, og der skal nok være økonomi i det.

//bsFragt.dk

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:05

Hej igen,

Jamen jeg synes da også det fra kundens synspunkt er et rigtigt godt bud, så held og lykke med det :-)

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:26

Måske er det bare mig, men hvordan melder man sig til som kunde? Jeg kunne godt bruge sådan en service, men jeg har ikke nødvendigvis pakker til afsendelse hver dag, nogle gange samler jeg lidt sammen på ordrene.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 11 (103 indlæg)