Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forever, Team Marketing og Coca Cola!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Blankensteiner...

HVIS

Hvis du kan bevare fatningen, når alle omkring dig taber den, og beskylder dig for det, hvis du kan tro på dig selv når alle tvivler på dig, men tilgive dem deres tvivl, hvis du kan vente, og ikke blive træt af at vente, eller blive løjet om, uden selv at lyve, og blive hadet uden selv at hade, og alligevel ikke tro for godt om dig selv

Hvis du kan drømme, og ikke gøre drømmen til din herre, hvis du kan tænke, og ikke gøre tanken til dit mål, hvis du kan møde sejr og nederlag, og møde dem med samme sind, hvis du kan tåle at høre den sandhed du har talt, fordrejet af kæltringe som en fælde for tåber, eller se de ting som du gav dit liv til, ødelagte, og ydmygt bygge dem op igen med slidte redskaber

Hvis du kan samle alt hvad du har, og satse det hele på tilfældighedens spil, og tabe, og starte fra bunden igen, og aldrig tale et ord om det tab, hvis du kan tvinge dit hjerte, din kraft og din sjæl til at passe din gerning, langt efter det hele er væk, og fortsætte når der intet er tilbage i dig undtagen viljen, der siger:  “BLIV VED”!

Hvis du kan tale med mængden og bevare din styrke, eller færdes med konger, uden at midste det jævne, hvis hverken fjender eller venner kan såre dig, hvis alle regner med dig, men ikke for meget, hvis du kan leve fuldt ud 60 sekunder af det evigt forsvindende minut, din er jorden og alt hvad deri er, og mere til, du vil være “EN MAND” min ven

Rodyard Kipling

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 14:16

HVIS

Hvis du kan bevare fatningen, når alle omkring dig taber den, og beskylder dig for det, hvis du kan tro på dig selv når alle tvivler på dig, men tilgive dem deres tvivl, hvis du kan vente, og ikke blive træt af at vente, eller blive løjet om, uden selv at lyve, og blive hadet uden selv at hade, og alligevel ikke tro for godt om dig selv

Hvis du kan drømme, og ikke gøre drømmen til din herre, hvis du kan tænke, og ikke gøre tanken til dit mål, hvis du kan møde sejr og nederlag, og møde dem med samme sind, hvis du kan tåle at høre den sandhed du har talt, fordrejet af kæltringe som en fælde for tåber, eller se de ting som du gav dit liv til, ødelagte, og ydmygt bygge dem op igen med slidte redskaber

Hvis du kan samle alt hvad du har, og satse det hele på tilfældighedens spil, og tabe, og starte fra bunden igen, og aldrig tale et ord om det tab, hvis du kan tvinge dit hjerte, din kraft og din sjæl til at passe din gerning, langt efter det hele er væk, og fortsætte når der intet er tilbage i dig undtagen viljen, der siger:  “BLIV VED”!

Hvis du kan tale med mængden og bevare din styrke, eller færdes med konger, uden at midste det jævne, hvis hverken fjender eller venner kan såre dig, hvis alle regner med dig, men ikke for meget, hvis du kan leve fuldt ud 60 sekunder af det evigt forsvindende minut, din er jorden og alt hvad deri er, og mere til, du vil være “EN MAND” min ven

Rodyard Kipling

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:28

Ja, man skal ikke undervurdere betydningen af det gentagne ord ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:10

Kære Ronnikc!

Du skulle måske bringes i erindring hvad der sker i andre grupper læs her link til SEO optimering.

Det er jo noget rystende læsning i disse to tråde!

Syntes du så også at den gruppe skulle lukkes?

Her foregår direkte nedgørende omtale af konkurrenter i branchen!

SEO-Mekanikeren:

http://www.amino.dk/forums/p/28157/190951.aspx#190951

SEO kursus: 

http://www.amino.dk/forums/p/27910/190579.aspx#190579

Nej vel Ronnick de skal ikke lukkes, men det skal Network Marketing heller ikke – jeg syntes at debatten i MLM gruppen efterhånden er mere og mere seriøs – og inspirerende læsning for de der interesserer sig derfor – jeg har været her længe og deltaget i debatten om MLM – så jeg ville hvis jeg var dig bare undlade at læse de grupper der ikke har min interesse.Wink

Men har du set lidt på produkterne som de forskellige virksomheder tilbyder sig med?

Mange har som du en hjemmeside hvor disse er præsenteret så kan du der få den information som du efterlyser – Amino er jo ikke en reklamesøjle, men et debatfora som kan udvikle debattørens tanker og vision samt give svar på relevante spørgsmål.

Hvis du nedgør andres gode vision og forretnings ide med egne synspunkter hvad forventer du så at få igen her i Amino?

Er du opmærksom på at du med dine nedgørende synspunkter kan fremkalde en dårlig stemning om din egen forretning?

Når du har læst lidt på de to links øverst i dette indlæg så læs igen dit eget indlæg her:

Ronnick skriver:

Jeg synes faktisk MLM foraet skulle lukkes - Det er totalt useriøst og de tåber der pusher deres mlm produkter her bruger 90% af deres tid på manipulerende salgstaler og indlæg i stedet for reel produkt præsentation.

Hvis jeres produkter er så dårlige at de ikke kan selve sig selv ved simpel præsentation men konsekvent altid skal pakkes ind i manipulerende salgstaler hvor i sammenligner jer med Bill Gates, Coca Cola og Ghandi så drop det dog -

Den sidste idiot er sikkert ikke født endnu og det er det i lever på (ikke mindst på at
rekrutere idioten med løfter om guld og grønne skove) men i det mindste er vi en del herinde som nok skal advarer imod den tomme salgsgas og sætte en finger på de manipulerende elementer i jeres evige talen uden om og undvigelse af svar på direkte spørgsmål.
Der findes kun en grund til at man agerer som i gør - det skyldes manglende indhold.

Det er store ord du bruger Ronnick – når du ikke forstår symbolikken i henvisningerne til de personer der har haft en vision og udlevet den (Bill Gates og andre herunder også Martin Thorborg !) ja så er det jo blot et spørgsmål om, at kunne se at nogen har gjort en forskel og så lade sig inspirerer af hvad de har gjort – er det slagsgas – nej det er fakta !

– og anvendes af mange  virksomhedsledere herunder jeg selv i Dansk Erhvervsliv.
Såfremt du ønsker en produktpræsentation er der flere muligheder se på min hjemmeside:

www.JOMACompany.dk
- her kan du læse om såvel dine forretningsmuligheder som om produkterne fra Forever Living Product - forhandler john sommer - og hvad de kan gøre for dig.
Jeg håber du vil give dig lidt tid til at studere dette da det ligger mig på sinde, at bidrage til en bedre forståelse af mulighederne for de mange i Network Marketing.Yes

Og Ronnick - vil du have ulejlighed med at give mig en fedd back ?

Med venlig hilsen

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:57

Hehe,

Selvfølgelig forstår jeg symbolikken - Det er den samme omgang amatøragtige manipulations salgstale der skrives igen og igen og som er beskrevet her fra og til uganda og ikke mindst i 40.000 amerikanske bøger som er solgt til håbefulde sælgerwannabees og folk uden andre talenter end den nederste fællesnævner ansporer dem til en grisk jagt efter penge og profit uanset omkostningerne derved.

Det er simpelthen KLASSISK at man skriver om sit firma eller sit produkt også inddrager en stor kendt og dygtig forretningsmand fordi man så forsøger at lave en projeciering af de kvaliteter og værdier som forretningsmanden normalt kobles til over på ens eget firma eller ens egne produkter. Der er også nogle der istedet vælger mere altruistiske personer fordi det så er andre værdier de forsøger at tilfører egen virksomhed eller produkt.

Det er altså helt alm. manipulation af mennesker - og desværre må vi jo konstatere at det ser ud til at have en effekt i forhold til de folk som ikke kender til metoderne.

Der er efter min mening ikke langt fra 95% af mlm branchen til hjernevask og jeg kan egentlig ikke se den store forskel på f.eks. Scientology, Jehovas Vidner eller de fleste MLM foretagender - Det er PRÆCIS de samme virkemidler og metoder der tages i brug for at manipulere mennesker.

Så for at sige det mildt så FORAGTER jeg jeres menneskesyn og jeres tilsidesættelse af etik og moral i jagten på profit - Så meget er penge sgu ikke værd!

Jeg mener det faktisk helt alvorligt og jeg har gentagende gange nægtet at udføre arbejde for mlm "firmaer" (adskillige mlm aminoer iblandt) ligesom jeg ville nægte at lave noget for diverse sekter. Jeg driver altså et firma hvor jeg IKKE er villig til at gå på kompromis med mine holdninger og min integritet er IKKE til salg for ussel mammon.

Feed back leveret uden faktura

Ps. jeg orkede ikke sidde og farvelade hele mit indlæg så du må nøjes med lidt caps og et par store bogstaver.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 16:27

Hej Ronnick!

Jeg er sikker på at du med dit svar på mine spørgsmål til har tilkendegivet langt mere end du selv er bevidst om af dit menneskesyn!! OK - din forretningsfilosofi er åbenbart!

Det er odiøst at tjene penge
Markedsføring er manipulation
Litteratur er ikke af det gavnlige især ej hvis den omfatter management og er fra USA
Forbilleder er ikke af det gode
Foragter alle der arbejder med netweork marketing

Godt du ikke er læge - så ville de dårlige mennesker blive fravalgt som "kunder" hos dig !

Du har ikke givet mig feed back på om debat trådene - angående SEO og SEO kurser - hvad mener du om det der foregår der?
Her er der ellers meget at komme efter med dine holdninger til mennesker og profit - jeg bliver altid vagtsom når jeg møder udtryk som er generaliserende om mennesker Ronnick - men det har du så ikke problemer med forstår jeg! 

Det er noget af en udtalelse Ronnick! - men sådan er der jo så meget !

Du efterlyser jo også noget mere om forretningen og produkterne har du læst om det på min web-site?
Hvad syntes du om det du har læst der?

Nu har du jo oplyst mig om at du ikke udfører opgaver for sådan en som mig men hvis du ser min site vil du nok mene at den med din baggrund kunne gøres bedre - men informationerne de er der - hvad mener du om dem?

hilsen

john sommer 

mvh john sommer

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:46

1) Du vælger konsekvent at misfortolke det jeg skriver.

2) Du er ikke i stand til at afklare mine holdninger på et enestepunkt - jo måske lige punkt 5 Smile

Men lad os tage det fra toppen:

1) Det er helt fint at tjene penge - specielt hvis man har gjort sig fortjent dertil ved at skabe en merværdi for såvel sig selv some sine kunder så må det alt andet lige give en god smag i munden og noget man kan være stolt af.

2) Markedsføring er ikke nødvendigvis manipulation - men når man vælger at bruge manipulationstekniker til at markedsføre en utopisk fortælling om healende magisk vand eller andre fuldstændigt sindsyge og udokumenterede effekter istedet for at markedsfører nogle reelle produkter til en reel pris så er det ikke positivt i min bog.

3) Nu har jeg læst et tons litteratur om management og organisationsteorier og heraf er rigtigt meget af det fra USA. Min påstand er at langt største delen af det som findes i handlen i alm. bogform er mildt sagt værdiløst - Selvfølgelig kan man, som jeg selv har haft, få adgang til det på et højere teoretisk niveau hvor man får mulighed og værktøjer til at kunne analysere indholdet i såvel foretnings som organisationsformer på en meget struktureret måde - Dermed afslører jeg rent faktisk også at jeg faktisk har taget en eksamen på universitetsniveau i organisations teori!

4) Forbilleder er gode nok - de skal bare ikke misbruges / udnyttes af skruppelløse profitjagende manipulatører der ville sælge deres egen mor - Det er nok ikke på de kvaliteter de er blevet forbilleder og det er synd og skam at de skal misbruges af sådanne typer.

5) 95%  - Der findes nogle få som tror på idéen og som har mere realitiske forretnings- og organisationsmodeller som faktisk er baseret på reelle produkter og hårdt arbejde, men der er skisme langt imellem dem.

Min holdning til din side er at du stadig har 90% fokus på alt andet end produkterne og dine produkter er vel hvad jeg vil kalde voldsomt overprissatte og grænsende til ligegyldige - Der findes et hav af substitutionsprodukter til en meget billigere penge. Men når det er skrevet kan jeg da godt se det tiltrækkende ved at sælge produkter med voldsomt høje avancer, men en reel forretning baseret på nogle gode kvalitets varer og anderkendelse af omverden bliver det aldrig.

Ps. TQM og mange andre organisationsteorier ville bestemt også udpege organisationer som din som dødsdømte - der er simpelthen ikke et kvalitetsmæssigt indhold der garantere overlevelsen.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 17:07

Hej Ronnick

Nåee det var dog dejligt at læse dit svar - så er der altså stadig håb forude for de fleste af os. Ja jeg tænkte det jo nok, at du var en studeret røver - jow jeg har været der på højt niveau i erhvervslivet og jow - ing. og HD-Informatik og Økonomi - så fik vi jo det på plads, men at du skære alle over en kam i en branche som du mener TQM ville gøre til skamme - ja så er jeg sikker på du tager fejl.

- jeg arbejder som du forstår med Forever Living Product og de har altså været på verdensmarkedet i mange år og i ca. 150 lande - de forsvinder ikke Ronnick men det gør TQM når der er udviklet nye managementmetoder til kvalitets ledelse.

Og når du slår mig og mit produkt i hardtkorn med alle andre så må jeg som du reagere - jeg ælsker mit job og min forretning og driver den som du -meget seriøst redligt og ærligt. Får du ikke også det indtryk ved læsning af min web-site? 

Markedet er der Ronnick - og så kan det godt være at du finder vore produkter overprissatte - men kvalitet koster lidt ekstra det ved du - og om produkterne er overflødige det ved du så ikke - for der er et meget stort marked for disse produkter som du nok ved men vælger her at fortige - og når nu vi er ved det - hvilken værdi gør dine produkter for dine kunder - måske Web-sites er noget oprekalmeret - måske der er nogle stykker der slår mønt på at optimere sites - det bringer mig til spørgsmålet igen Ronnick:

Hvad mener du om debatten i trådene om SEO optimering og kurser?

Skulle vi ikke også lige tage en rask beslutning og nedlægge dem?

hilsen

john sommer

mvh john sommer

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:15

Jeg synes nu heller ikke TQM er voldsomt interessant men det er jo en mangementteori som har haft voldsomt stor udbredelse og der er skrevet i 1000vis af bøger baseret på den.

Jeg udbyder ikke søgemaskineoptimering eller SEO kurser og jeg tror som sådan godt at seobranchen er klar over at der er mange hajer i de vande - det er synd for de reele udbydere som er dygtige til det de laver, men sådan er det desværre ofte i nye brancher hvor "make a quick buck" folket trækkes til. Heldigvis er det jo sådan at det kun er de virksomheder der tilbyder et reelt produkt med kvalitet der overlever i længden og derfor er der skam også lys for enden af tunnelen for seo markedet.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 17:29
Hej Ronnick!

Glad for jeg tog debatten op med dig der er jo egentlig ikke den store forskel når først vi kommer ind til kernen nemlig vor passion og hvad vi brænder for vel?Du skriver:
at seobranchen er klar over at der er mange hajer i de vande - det er synd for de reelle udbydere som er dygtige til det de laver, men sådan er det desværre ofte i nye brancher hvor "make a quick buck" folket trækkes til.

Det er jeg meget enig med dig i og kunne blot tilføje her, at det er synd for de reelle udbydere af produkter via network marketing at blive generaliseret som noget dårligt man bør holde sig langt væk fra - når jeg nu ved hvad jeg arbejder med og hvad jeg ved fra og om Forever Living Product - det er en seriøs virksomhed med særkeledes gode produkter til indvortes som udvortes brug herunder alt det som vi drenge og piger ønsker at drikke og smøre os i af bare velvære årsager og det er jo også dejligt !

mange hilsner fra

john sommer 

mvh john sommer

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)