Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forever, Team Marketing og Coca Cola!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:

Var bill gates optaget siden der blev coca colas tur til at deltage i "se hvem vi er lige så dygtige som" sammenligningen.

Desværre er indlægget skrevet over præcist den samme formel som alle de andre mere eller mindre manipulerende indlæg.

MLM = Meget Lam Metode

ja og meget lam og useriøst indlæg. kan du ikke tåle disse tråde, så bliv væk fra mlm delen.

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:35

Hej Ronnikc

undersøg tingende før du kommer med udtaleser, det er det minste, man kan gøre

ellers kan du skrive på www.minstald.dk  Smile

karsten

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:39

Jeg synes faktisk MLM foraet skulle lukkes - Det er totalt useriøst og de tåber der pusher deres mlm produkter her bruger 90% af deres tid på manipulerende salgstaler og indlæg i stedet for reel produkt præsentation.

Hvis jeres produkter er så dårlige at de ikke kan selve sig selv ved simpel præsentation men konsekvent altid skal pakkes ind i manipulerende salgstaler hvor i sammenligner jer med Bill Gates, Coca Cola og Ghandi så drop det dog - Den sidste idiot er sikkert ikke født endnu og det er det i lever på (ikke mindst på at rekrutere idioten med løfter om guld og grønne skove) men i det mindste er vi en del herinde som nok skal advarer imod den tomme salgsgas og sætte en finger på de manipulerende elementer i jeres evige talen uden om og undvigelse af svar på direkte spørgsmål.

Der findes kun en grund til at man agerer som i gør - det skyldes manglende indhold.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:46

Ronnikc:

Jeg synes faktisk MLM foraet skulle lukkes - Det er totalt useriøst og de tåber der pusher deres mlm produkter her bruger 90% af deres tid på manipulerende salgstaler og indlæg i stedet for reel produkt præsentation.

Hvis jeres produkter er så dårlige at de ikke kan selve sig selv ved simpel præsentation men konsekvent altid skal pakkes ind i manipulerende salgstaler hvor i sammenligner jer med Bill Gates, Coca Cola og Ghandi så drop det dog - Den sidste idiot er sikkert ikke født endnu og det er det i lever på (ikke mindst på at rekrutere idioten med løfter om guld og grønne skove) men i det mindste er vi en del herinde som nok skal advarer imod den tomme salgsgas og sætte en finger på de manipulerende elementer i jeres evige talen uden om og undvigelse af svar på direkte spørgsmål.

Der findes kun en grund til at man agerer som i gør - det skyldes manglende indhold.

du har selvfølgelig ret på nogle af dine syns punkter. der er også en del mlm firmaer jeg syntes hænger lidt... især inden for hvad et produkt er . osv.

jeg er dog ikke så bange for hvad jeg selv går at arbejder med... jeg får selv flere kunder en sælgere... eller hvad du vil kalde det... jeg har mere salg fra mine kunder end nogle af de sælgere jeg har skrevet op... så for mig er det posivit... og så syntes jeg også selv om nogle af de mange produkter firmaet har... især deres deo til mænd, osv.  i mit team... er det produkterne som sælger sig selv... selvfølgelig skal man selv ud og skriver kunder osv op selv... men når det er gjort og prøvet nogle af produkterne... bliver de også bestilt igen.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:38

Ronnikc:

Så kan du evt bruge din tid på de fora som interessere dig istedet for at spilde både din egen og vores tid med lidt plat mudderkastning.

Vi er faktisk mange der arbejde med MLM som syntes det er en spændende branche, og gerne vil udveksle ideer om emnet.

Du er vel ikke tvunget herind?

Mvh Brian

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:51

Sune Christesen:
Jeg synes du har det med at undgå nogle af de spørgsmål der stilles, f.eks. er jeg godt nok også ret nysgerrig omkring Firespirit's spørgsmål - hvorfra ved i at 30% af befolkningen gerne vil drikke Aloe Vera?

Jamen, de har da selvfølgelig spurgt et udsnit - ligesom de polls vi ser og høre på tv/radio ;-)
Man skal jo kun spørge 10 - tre der gerne vil - ja, så har du jo 30% ;-)

Mvh.
Lasse... med et smile on his face

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Lasse.

Det er næsten rigtigt. Men for at få en troværdig undersøgelse skal man spørge et bredt udsnit af befolkningen på over 1.000 respondenter. Vi har spurgt 1.500 om de gerne ville prøve at drikke Aloe Vera Gel.

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:50

Ove Bjørn Kraft:

Det gør jeg fordi jeg forstår størrelsesordenen af vores mulighed med Forever, og jeg gerne vil viderebringe potentialet til personer hvis forståelse er begrænset.

Hvad er så forskellen på disse tre mennesker?  Jeg har sagt det før – det er afstanden mellem deres ører.

Arrogant og nedladende? Jeg kender dig ikke, så måske er ordvalget ikke ment som det lyder, men min opfattelse af dig som tillidsvækkende er ikke specielt stor Tongue Tied 

Ove Bjørn Kraft:

Nogen må i starten kunne se det overordnede billede.  De må have været i stand til at forestille sig Coca Cola i et hvert hjem, på enhver benzinstation i hele verden, hos enhver købmand, hvert eneste hotel og i alle restauranter i hele verden.  Sikke en historie der må have været i Coca Colas barndom.

Der brygger du da fint på en historie der passer ind i dit eget kram Cool Her kan du læse lidt om baggrunden for Coca Cola, som i starten blev solgt som middel mod træthed og opfinderen Pemberton tænkte nok ikke i så store baner som du gør Smile I takt med udviklingen er visionerne sikkert steget ...

Ove Bjørn Kraft:

Skulle vi ikke tage og hjælpe dem og rådgive dem til hvordan de også kan få det bedre? Det skylder vi dem...

Den formulering får straks mine tanker hen på Scientology og Tom Cruise, som meget velformuleret Confused fortalte om sin åbenbaring for nyligt - se mere her.

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 13:48

Kære Blankensteiner...

HVIS

Hvis du kan bevare fatningen, når alle omkring dig taber den, og beskylder dig for det, hvis du kan tro på dig selv når alle tvivler på dig, men tilgive dem deres tvivl, hvis du kan vente, og ikke blive træt af at vente, eller blive løjet om, uden selv at lyve, og blive hadet uden selv at hade, og alligevel ikke tro for godt om dig selv

Hvis du kan drømme, og ikke gøre drømmen til din herre, hvis du kan tænke, og ikke gøre tanken til dit mål, hvis du kan møde sejr og nederlag, og møde dem med samme sind, hvis du kan tåle at høre den sandhed du har talt, fordrejet af kæltringe som en fælde for tåber, eller se de ting som du gav dit liv til, ødelagte, og ydmygt bygge dem op igen med slidte redskaber

Hvis du kan samle alt hvad du har, og satse det hele på tilfældighedens spil, og tabe, og starte fra bunden igen, og aldrig tale et ord om det tab, hvis du kan tvinge dit hjerte, din kraft og din sjæl til at passe din gerning, langt efter det hele er væk, og fortsætte når der intet er tilbage i dig undtagen viljen, der siger:  “BLIV VED”!

Hvis du kan tale med mængden og bevare din styrke, eller færdes med konger, uden at midste det jævne, hvis hverken fjender eller venner kan såre dig, hvis alle regner med dig, men ikke for meget, hvis du kan leve fuldt ud 60 sekunder af det evigt forsvindende minut, din er jorden og alt hvad deri er, og mere til, du vil være “EN MAND” min ven

Rodyard Kipling

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:08

Kære Ove

Med alle de penge du allerede har tjent og alle de penge du kommer til at tjene fremover, kunne du så ikke bruge lidt af dem her: Tal en tanke

Køb evt. 2 stk. og send den ene uopfordret til Tom Cruise. Hvem ved, måske er det starten på noget stort? ... Du ved jo af alle, at det gælder om at "kunne se det", at have visionen Wink

Nu når vi er inde på citater, hvor stammer det her så fra?
"On a clear day, you can see forever"

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)