Forever's Team Marketing model og de store fordele!
Forever arbejder med Team Marketing. Team Marketing er som sagt tidligere en videreudvikling af Network Marketing, MLM og Direkte Salg. Det betyder blandt andet at konceptet ikke koster noget, der er ingen årlige gebyrer, du tjener udelukkende din indtægt på omsætning (salg) af produkter, der er returret på produkter både for kunder og forhandlere og vi arbejder efter et system (lige som i franchising).
Der er mange andre store fordele ved Team Marketing:
regelmæssig og rundhåndet annerkendelse
rejser til træning og sjovt socialt samværd
en verdensomspændende adressebog med mange kontakter og venner
du tjener penge mens du bliver uddannet
skatte fordele
bilordning
at være selvstændig – men ikke alene (franchise systemet)
lære at træne og være et forbillede for andre
din personlige udvikling
pensionsordning
forsikring
vedvarende royalty indkomst etc.
Coca Cola og Forever...
En sammenligning som jeg bruger regelmæssigt er sammenligningen af Forever med Coca Cola. Det gør jeg fordi jeg forstår størrelsesordenen af vores mulighed med Forever, og jeg gerne vil viderebringe potentialet til personer hvis forståelse er begrænset.
Jeg sammenligner vores forretning med Coca Cola fordi Coca Cola er en utrolig succeshistorie. Jeg er sikker på at de fleste mennesker ved at hvis de havde rettighederne til Coca Cola i dag, ville de være yderst velhavende. Jeg tør godt påstå at hvis du havde rettighederne til Coca Cola eller patentet på Coca Cola, ville du være meget begejstret. Men havde du haft den samme begejstring i 1800 tallet da Coca Cola blev udviklet og ikke var den mega succes de er i dag?
Det overrasker mig tit hvor forskellige mennesker kan være. Jeg ved der er nogen mennesker som hvis de fik patentet på Coca Cola ville de straks regne ud hvor meget de kunne tjene på denne ide i den by hvor de bor. Andre ville regne ud hvor meget de kunne tjene hvis de omsatte Coca Cola i hele Scandinavien? Mens andre igen vil regne ud hvad denne forretning ville indbringe i hele verden?
Hvad er så forskellen på disse tre mennesker? Jeg har sagt det før – det er afstanden mellem deres ører. Det hedder visioner! Der er nogen mennesker der vil se på Forevers fantastiske Team Marketing mulighed og sige - “er det ikke en sød lille forretning? Tænk på hvad jeg kan tjene på at sælge Aloe Vera Gel til mine naboer”. Mens andre som ser på den samme Forever-forretning vil se et globale mulighedder og potentiale. Jeg tror at man bygger en forretning på størrelse med sine visioner.
Hvilke visioner har der ikke stået bag i Coca Colas spæde barndom? Tænk over det! Nogen må have haft disse visioner. Efter alt at dømme, hvem havde forestillet sig at en flaske indeholdende en mørk, sød klistrene væske tilsat lidt CO2 ville blive den verdenssucces det er i dag? Nogen må i starten kunne se det overordnede billede. De må have været i stand til at forestille sig Coca Cola i et hvert hjem, på enhver benzinstation i hele verden, hos enhver købmand, hvert eneste hotel og i alle restauranter i hele verden. Sikke en historie der må have været i Coca Colas barndom.
Du har en storslået mulighed med din Forever-forretning - vær derfor kræsen med dine samarbejdspartnere...
Hvis du havde rettighedderne til Coca Cola tror jeg at du hurtigt ville indse at du ikke kunne markedsføre Coca Cola selv i hele verden. Du ville blive nød til at finde nogle samarbejdspartnere. Lad os forestille os at du skulle finde fem nøglepersoner og disse fem skulle dele milliard indtægterne. Hvilke fem personer ville du vælge? Ville du vælge din svigermor? Ville du vælge din nabo? Jeg ved ikke med dig men jeg ville vælge de fem dygtigste mennesker jeg kender. Jeg ville vælge ambitiøse og hårdt arbejdende mennesker.
Ville du være sellektiv? Det ville jeg. Ville du tigge og bede dem om at arbejde sammen med dig? Jeg tvivler! Faktisk leder du efter dem der prøver at overbevise dig om at de er kvallificerede, at de har den samme vision som dig og at de vil være et aktiv til at opbygge virksomhedden worldwide. Hvis du delte rettighedderne til Coca Cola med nogen og de sagde, “jeg tror ikke at Coca Cola vil virke”, ville du så prøve at overbevise dem? Aldrig! Har du nogensinde hørt talemåden: “Du er lige så stærk som dit svageste led?” Jeg garanterer dig at “en ved ikke person” vil uden tvivl blive et svagt led.
Det er det samme der gælder i Team Marketing. Hvorfor skulle nogen tigge og bede andre om at gå ind i deres organisation? Hvad vil der ske med dig og din forretning hvis du adopterer denne uvane? Hvis du skal tigge og bede folk om at gå ind i dit team skal du også tigge og bede dem om at arbejde, gå til møder, bruge produkterne selv osv. - det dur bare ikke!
Led efter mennesker som dig selv, som kan se muligheden og har en vision!
Jeg tror nu at du forstår sammenligningen med Coca Cola. Hvis du ønsker at bygge et stort netværk, kan du ikke gøre det alene. Du må finde de rigtige samarbejdspartnere. De mennesker du vælger at arbejde sammen med bør være som dem der promotede Coca Cola tilbage i starten. Så vælg dem med omtanke. Led efter mennesker som dig selv med entusiasme, engagement og en vision...
Hvad er Aloe Vera fra Forever?
Det er kvalitets Aloe Vera der virker!
Drik Aloe Vera fra Forever hver dag og få det fantasktisk og opnå balance i din hverdag...
Hvad er vores markedspotentiale?
30% af befolkningen vil gerne drikke Aloe vera
10% vælger kvalitet
5% vælger kvalitet der virker fra Forever
Vi har i dag ca. 0,2% af markedet = VI KAN 25. DOBLE VORES FORRETNING
Først bygger du dit fundament og sælger Aloe Vera Gel!
Kan du sælge 1 Aloe Vera Gel om dagen?
Så tjener du mellem kr. 2.500,- og 3.500,- ekstra om måneden
Kan du sælge 3 Aloe Vera Gel om dagen?
Så tjener du mellem kr. 7.500,- og 10.500,- ekstra om måneden
Kan du sælge 5 Aloe Vera Gel om dagen?
Så tjener du mellem kr. 12.500,- og 17.500,- ekstra om måneden
Derefter lærer du andre at gøre det samme!
At anbefale og sælge vores Aloe Vera Gel er uden sammenligning det vigtigste i din Forever Team Marketing forretning. At tænde nogen på Gelen fordi du selv bruger den og har opnået fantastiske resultater fordi den virker...Du er blevet en omvandrende reklame for vores Aloe Vera Gel og kan slet ikke lade være med at dele ud af dine erfaringer med en entusiasme og et engagement...Reel og brandærlig entusiasme fordi du vil dele denne viden lige meget om du ikke engang tjente en krone på det!
Alle burde drikke Aloe Vera Gel hver dag!
Der sælges i dag ca. 45.000 Aloe Vera Gel om måneden i de scandinaviske lande (Sverige, Norge, Finland og Danmark) og der bor over 25.000.000 mennesker. Hvad med de mindst 24.955.000 der stadig ikke drikker Aloe Vera Gel? Skulle vi ikke tage og hjælpe dem og rådgive dem til hvordan de også kan få det bedre? Det skylder vi dem...
Over 24.000.000 kundeemner bare i Scandinavien, så vi har brug for din hjælp!
Ring til mig på 5956 1884 hvis du har visioner og vil være med til at opbygge vores fantastiske Forever Team...
Med venlig hilsen
Ove Bjørn Kraft