Hej Lars. |
Det er nu gået nogle måneder og jeg vil lige komme med en lille "update".
Efter en ganske god start indenfor Network Marketing, blev det hverdag igen.
Altså, indtjeningen har hver eneste måned været pænt stigende, men modvilligheden og det at folk sammenligner det med ulovligt pyramidespil, er/var utrolig trættende.
Efter en måned droppet de to gutter der var med på ideen ud og siden da har jeg kørt dette alene.
Jeg bruger stadigvæk 1-2 timer per dag på dette, men jeg har i de sidste 2-3 måneder slet ikke fokuseret på at få andre til at forstå konceptet Networ Marketing og har udelukkende fokuseret på produkterne og kuren.
Dette har været en stor succes og jeg må sige at jeg med 100% ærlighed kan sige at jeg på ingen måde troet at indtjeningen var så god, hvis man ikke havde nogen i sit "team".
Jeg har nu en stabilt(ganske markant) stigende indtjening og vil sige at jeg tjener en ganske fin halvtidsløn på 1-2 timers arbejde per dag.
Nu vil jeg til at mere seriøst snakke med "kunder" osv. om de er interesseret i at høre om denne ganske spændende mulighed for at tjene ekstra penge.
Jeg har tjent 99% af pengene via Facebook og NEJ jeg har ikke kontaktet venner og familie...
Mange Network Marketing firmaer anbefaler at man tager fat i alle dem man kender osv.
Dette er jeg ikke enig i.
Jeg holder helst mine venner og familie væk fra min forretning, men hvis de spørger, vil jeg selvfølgelig hellere end gerne hjælpe.
For mig har Network Marketing været utroligt spændende, sjovt, frustrerende, personligt udviklende og faktisk pænt indbringende.
JA det kræver arbejde... en hel del endda.
JA det kan være frustrerende... en hel del endda.
NEJ man er ikke nødt til at holde homeparties, plage familie og venner osv.
NEJ man er ikke nødt til at bygge et team for at tjene ganske gode penge -Men det vil absolut heller ikke skade.
NEJ det er ikke nødvendigvis sådan at dem der er over dig tjener mere end dig.
Jeg synes personlig at dette er en utroligt fed måde at tjene ekstra penge på, og jeg er virkelig overrasket over hvor god indtjeningen kan være, selvom man ikke har bygget et team.
Det er vildt spændende at være med til at bygge noget helt nyt op i Danmark og jeg kan kun på det varmeste anbefale dem der har nogle timer til overs at overveje Network Marketing.
For mig har det været en "no brainer" at arbejde med CellRESET, da det uden nogen som helst tvivl er en fantastisk kur, med utrolige muligheder. Og så gør det jo ikke noget at det er et solidt firma der ligger bag produkterne der har brugt Network Marketing som deres måde at promovere produkterne, lige siden 1993.
Så hvis du vil bruge lidt tid på at tjene ekstra penge, kan jeg varmt anbefale dette...
Der findes masser af NM-firmaer og det er sikkert mange der er rigtigt gode. Led efter det der intresserer dig og undersøg firmaet... Vælg gerne et firma der har været i gamet i mange år, da dette ofte er et tegn på at de har styr på tingene.
Jeg er selvfølgelig mere end villig til at besvare dine spørgsmål, hvis du vil finde ud af om du skal være med til at bygge CellRESET og gøre det til en lige så gigantisk succes som det er i Norge, Tyskland osv.
Jeg vil ihvertfald gøre mit for at DU få succes.
Bare send mig en mail på
min.mail@aol.com
Vh. Peter