Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo kursus hos Doctech

Side 7 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben Madsen:
Jeg beklager ventetiden med svar på jeres sjove kommentarer. Men jeg må jo passe mine kunder først. Jeg holdt jo kursus i går, hvilket mange af jer jo kunne se på kursusplanen. Besøgstallet var højt i går – specielt fra Amino.

Ja besøgstallet på dit kursus var måske højt mens du holdte dine små idiotiske handlinger skjulte. Men jeg er ret sikker på at det falder drastisk eftersom der ikke er mange her på amino der længere kunne finde på at anbefale dig.

Det er ihvertfald sikkert at jeg ikke anbefaler dig længere men din måde at drive forretning på.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:54

Hvis I gør det (og det ville jeg gøre, hvis det var mig), kan jeg anbefale Martin von Haller som advokat. Ham bruger vi i sager om krænkelser af ophavsret, og han bider, til knoglerne knaser Devil

Sørg for at få kopieret Preben Madsens blog, så I har styr på bevismaterialet! Og skulle det knibe, har jeg gemt den!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:54

Ip adressen er jo ikke udleveret så datatilsynet har nok ikke meget at komme efter - jeg tvivler på de overhovedet ville gide gå ind i sagen.

EU kommissionen overvejer pt. at ophøje IP adresser til samme status som cpr nr. m.v. og altså direkte i personfølsomheds kategorien - men det er ikke tilfældet endnu - Dog tvivler jeg på at det på trods af en forhøjet status for ip adresser ville kunne lede til noget som helst ved at der oplyses om brugere med flere kontoer fra samme ip så længe ip adressen ikke oplyses.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9719
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:57

> Jeg tvivler faktisk på, at det ligger til særlig manges humor?

Humor? Er der ikke lige en der kan pege det ud for mig, for jeg har altså ikke set så meget som to ord i sammenhæng der bare nærmede sig humor fra den side ...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:59

Mikkel: Man laver sgu da film om den slags, som vi alle klapper os på lårene over Big Smile Manden har siddet her på Amino og skrevet til sig selv... (ironi)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 17:30

Javel ja, så sprang bomben Tongue Tied

Lige nu er jeg næsten mundlam, Hr. Preben Madsen - tja, du kaster rundt om dig med anonyme beskyldninger, sviner små virksomheder for at pisse territoriet af (hvad er DocTech egentlig i en SEOMekaniker-analyse?), kalder det humor og dig selv en drillenisse og så overtræder du tilsyneladende dansk markedsføringslovgivning. Tjaaa...  og så slutter du af med at afsløre dig selv ved en banal IP-sammenligning. Er det så også dig der er "Anonym" og hænger Rosenstand ud?

Jeg skrev i går aftes en kommentar til debatten med "Anonym", men den er åbenbart ikke blevet godkendt på din blog. Så her er den:
Det bliver altså på dansk det her...

Men nu må du sgu lige styre dig Mekaniker! Du skriver: "Nobody have been harmed by my posts. I haven't got any accusations about telling lies or hurting anybody". Jeg siger ikke du lyver - men jeg begynder at tvivle på om dit formål med at hænge folk ud virkelig er et velment forsøg på at rydde op i SEO-branchen, eller om det er for at stikke en kæp i hjulet på konkurrenter? I din overskrift skriver du: "SEOmekanikeren har oprettet denne blog for at hjælpe dig med at optimere din egen hjemmeside". Er det nu også det der er formålet?

Tidligere har du skrevet: "Jeg gider ikke svare på Amino, fordi man hele tiden bliver modsagt. Alle de her højrøvede SEO-eksperter har jo ikke andet at få tiden til at gå med, end at bide ad hinanden i intetsigende SEO-diskussioner". Alligevel battler du lystigt med på Amino. Om du så er Preben eller ej, det skal jeg ikke kunne svare på...

Som Rosenstand har skrevet, grænser det sig måske til det ulovlige det du laver, da du jo også har meldt klart ud at du i dit daglige arbejde roder med SEO. Som tidligere nævnt, anser jeg ikke mig selv som konkurrent, og det gør mig ikke så meget at du har udstillet mig og min arbejdsplads som nogen tumper. Det bliver ikke mig der vil gå rettens vej, men det kan efterhånden være at andre vil. Om ikke andet Rosenstand der tilsyneladende har erfaring med emnet (selv om det selvfølgelig nok er "Anonym" der står for skud her).

Kort sagt, så synes jeg sgu ikke argumentationen fra din side hænger sammen mere. Drop så den anonymitet!

Mvh. Anders Lund, LAIT

Godt nok skriver jeg at "Det bliver ikke mig der vil gå rettens vej, men det kan efterhånden være at andre vil". Jeg overvejer godt nok at gå med...

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9719
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:31

Det var nu mere Preben - og hans skriverier under alle mulige dæknavne, som jeg ikke kunne se noget humor i. Men jeg kan da sagtens se det komiske i hans egen optræden. Tragikomisk! Desværre minder hans optræden mig lidt for meget om de to stakkels tvillinger i X-Factor

Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:45

Smaddergod sammenligning (men han opnår jo nok ikke at blive udgivet som ringetone) - og tak til Rosenstand for henvisningen til Martin von Haller. Det vil vi overveje.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 19:07

Kan godt se, at det er en pestilens for jer i branchen, men for os andre (og specielt nu med denne slutning), er den her sag da mega-sjov. Om ikke andet er der nu bevist, at der er et grundlag for et kursus som "skjul din identitet på nettet for dummies".

Nå - men hvorom alting er, så kan jeg ikke lige se, hvad det er datatilsynet skulle interessere sig for i denne sag, men injurie-lovgivningen kan måske nok komme på tale og muligvis også lov om markedsføring. Spørgsmålet er, om det er værd at ta' kampen. Man skal jo vælge sine kampe med omhu.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 19:27

Preben Madsen,
På både den lange og den korte bane har dit lille stunt ikke gavnet din virksomheds integritet - ej heller din personlige.

Næste gang en person, som f.eks. Marlene i starten af denne tråd, er i tvivl om et kursus hos dig er pengene værd vil en søgning på Google efter DocTech vise denne tråd og sikkert mange andre blogindlæg, der bliver lavet efter din afsløring. Nogle gange høster man bare som man har sået.

Jeg havde ikke lagt mærke til hverken SEOmekanikeren eller denne tråd før i dag. Jeg læste den fra starten med små sidespring til SEOmekanikerens blog. Efter Nicolai Lønnes bud på et motiv omhandlende en muligt selektivt skizofren blev historien ikke mere uinteressant. Tak til Nicolai for et plot, der var mere twistet end Da Vincy Mysteriet omend slutningen viste sig at være jævn kedelig.

Et kort øjeblik var jeg tilbage ved Sam & Dave fra alt.internet.search-enginesWink

Side 7 ud af 11 (101 indlæg)