Javel ja, så sprang bomben 
Lige nu er jeg næsten mundlam, Hr. Preben Madsen - tja, du kaster rundt om dig med anonyme beskyldninger, sviner små virksomheder for at pisse territoriet af (hvad er DocTech egentlig i en SEOMekaniker-analyse?), kalder det humor og dig selv en drillenisse og så overtræder du tilsyneladende dansk markedsføringslovgivning. Tjaaa... og så slutter du af med at afsløre dig selv ved en banal IP-sammenligning. Er det så også dig der er "Anonym" og hænger Rosenstand ud?
Jeg skrev i går aftes en kommentar til debatten med "Anonym", men den er åbenbart ikke blevet godkendt på din blog. Så her er den:
Det bliver altså på dansk det her...
Men nu må du sgu lige styre dig Mekaniker! Du skriver: "Nobody have been harmed by my posts. I haven't got any accusations about telling lies or hurting anybody". Jeg siger ikke du lyver - men jeg begynder at tvivle på om dit formål med at hænge folk ud virkelig er et velment forsøg på at rydde op i SEO-branchen, eller om det er for at stikke en kæp i hjulet på konkurrenter? I din overskrift skriver du: "SEOmekanikeren har oprettet denne blog for at hjælpe dig med at optimere din egen hjemmeside". Er det nu også det der er formålet?
Tidligere har du skrevet: "Jeg gider ikke svare på Amino, fordi man hele tiden bliver modsagt. Alle de her højrøvede SEO-eksperter har jo ikke andet at få tiden til at gå med, end at bide ad hinanden i intetsigende SEO-diskussioner". Alligevel battler du lystigt med på Amino. Om du så er Preben eller ej, det skal jeg ikke kunne svare på...
Som Rosenstand har skrevet, grænser det sig måske til det ulovlige det du laver, da du jo også har meldt klart ud at du i dit daglige arbejde roder med SEO. Som tidligere nævnt, anser jeg ikke mig selv som konkurrent, og det gør mig ikke så meget at du har udstillet mig og min arbejdsplads som nogen tumper. Det bliver ikke mig der vil gå rettens vej, men det kan efterhånden være at andre vil. Om ikke andet Rosenstand der tilsyneladende har erfaring med emnet (selv om det selvfølgelig nok er "Anonym" der står for skud her).
Kort sagt, så synes jeg sgu ikke argumentationen fra din side hænger sammen mere. Drop så den anonymitet!
Mvh. Anders Lund, LAIT
Godt nok skriver jeg at "Det bliver ikke mig der vil gå rettens vej, men det kan efterhånden være at andre vil". Jeg overvejer godt nok at gå med...