Hæhæ ideen er som sådan sjov, men som Sune også nævner, er den ikke problemfri. Hvis det endeligt skulle være, med sådan en funktion, så skulle det være sådan for moderatorne, at der ved det enkelte indlæg hvor der var mistanke om to brugere med samme identitet/IP var high lightet IP felt, eller et lille alarm blink.
|
Nicolai Lønne:I øvrigt sjovt så stille både Preben Madsen og SEOmekanikeren pludselig blev... ;-)
Ja - utroligt stille. Jeg har det lidt "lunkent" med situationen... Det er så bevist, at SEOmekanikeren og Preben Madsen, Doctech ApS, skriver fra samme IP (samme router som Mikkel skriver). Jeg har tjekket DocTech, og det er et énmandsfirma, så det er jo nok ikke en ansat, der sidder og modarbejder Preben Madsen.
Men... Jeg har selv fornemmelsen af at blive hængt ud ganske frisk i erindring, og derfor håber jeg, at Preben Madsen vil stå frem og forklare sig. Hvis han eller en evt. ansat, der ikke fremgår af selskabsoplysningerne, virkelig er SEOmekanikeren, er det vel et forretningsmæssigt selvmord? Han kan jo ikke gå ud og agere i markedet efter den omgang. Og måske vil nogle af de firmaer, han har hængt ud sagsøge ham for brud på Lov om Markedsføring?
Og hvis det ikke er Preben Madsen - ja så er det da vist vigtigt for ham, at det bliver opklaret...