Hej med jer
Jeg beklager ventetiden med svar på jeres sjove kommentarer. Men jeg må jo passe mine kunder først. Jeg holdt jo kursus i går, hvilket mange af jer jo kunne se på kursusplanen. Besøgstallet var højt i går – specielt fra Amino.
I har løst gåden omkring SEOmekanikeren. Tillykke med det, selv om metoden var lidt snyd. Men det må datatilsynet jo kigge på.
I har nok ret i at det ikke var særlig smart med 2 roller på Amino. Men der er ikke regler, som begrænser muligheden og det er vel ingen overtrædelse af dansk lov. I øvrigt er der jo mange andre som har anonyme profiler her.
Nu er der jo ikke nogen grund til at gå i selvsving. De fleste af jer får jo masser af gratis reklame i forvejen.
SEOmekanikeren har kommenteret og dokumenteret andres markedsføring anonymt, ja. Det var sjovt så længe det varede. Min profil på bloggen bliver opdateret senere i aften, hvis jeg når det. Men der er ingen blogposts, som jeg ikke står ved.
Nu er der jo altså ikke mange andre end Anders, som har klaget over blogposten, hvor vi HAR haft en dialog om dette.
At Rosenstand bliver oprørt over at en anonym person gætter sig til at SEOmekanikeren var ham, kan jeg ikke rigtigt gøre noget ved. Jeg forsvarede Rosenstand to gange omkring dette.
Kommentarer jeg i øvrigt selv er kommet med om enkeltpersoner, og så vidt jeg husker har der kun været deMib og Rosenstand, har hele tiden været på drilleniveau. Men som man kan se af deres kommentarer her på Amino, er de ikke i humør til den type af humor. Hvis der er andre, må de jo sige til.
Der er mange kommentarer om, at SEOmekanikerens artikler skulle være udokumenterede. Det lyder mest som om de ikke har læst dem. Jeg mener selv at de er.
deMib taler om svindel og løgn og andre superlativer. Men jeg husker ikke at have svindlet eller løjet om noget. Tværtimod forsvarede jeg deMib, for angreb fra den anonyme, men det har han måske ikke læst.
Jeg har også tidligere kommenteret en beskyldning om, at SEOmekanikeren gik efter manden og ikke bolden. Det har aldrig været meningen, og jeg tvivler på at der er andre end Anders der har følt sig trådt så nær.
Jeg uddyber dette senere på bloggen.
Jeg håber adrenalinen lægger sig.
MvhPreben Madsen
P.s. Tak for ideen til det nye kursus.