Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo kursus hos Doctech

Side 2 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste man kan gøre er at søge referencer, efter min mening. Spørg andre der har brugt en konsulent eller service om det var godt eller skidt - og hvorfor.

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marlene

Mht. referencer, som deMib udemærket anbefaler, så kan du ringe til mig og få telefonnumre til nogle af dem som har deltaget. Vi har angivet et lille udvalg af refterencer på hjemmesiden. Der er altså en hel del der har deltaget på de ialt 8 kurser vi har holdt siden sommeren 2007. Vi har faktisk så mange tilfredse kursusdeltagere, at mange er vendt tilbage og købt vores assistance på konsulentbasis - også helt nye hjemmesider i visse tilfælde.

Mht. til PageRank. Indtil Google's sidste opdatering i oktober, havde vi en PR på 3. Ifølge SEOmoz gik ca. 99% af alle sites i verden tilbage og kun 1% frem. PR har ingen betydning for placering i søgeresultaterne og vi har heller ikke mærket nogen tilbagegang, tværtimod. Søg bare på "Søgemaskine optimering kursus", "SEO kurser", "SEO Tricks", "SEO e-bog", "Søgemaskine markedsføring kursus" eller hvad man nu ellers kan finde på vedr. det vi tilbyder på SEO-fronten.

 Mht. til DocTech's design, er vi fuldstændig enige. DocTech's kerneprodukter har hidtil været tungere IT-løsninger, hvor vi ikke behøver at ranke på Google. Disse løsninger bliver alligevel solgt via seminarer. Da SEO og SEM er blevet en rimelig stor del af forretningen nu, arbejder vi derfor lige nu på at udskille SEO-forretningen i en selvstændig enhed, som får sin egen hjemmeside som vi kan være bekendt. SEO delen flytter til nye lokaler på IT-universitetet i Ørestaden 1. februar, så der kommer til at ske en masse på den front.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

 

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben Madsen

Er dine ikke lidt langt ude i hampen? At undervise andre i hvordan de skal bygge hjemmesider og udføre SEO, hvis du ikke selv kan?

Du er linet op til en SEO analyse fra SEOmekanikeren. See you.

Hilsen
SEOmekanikeren.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
For debattens skyld skal det nævnes at SEOmekanikeren og Preben Madsen sidder på den samme IP-adresse.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lol det er jo en ret aktuel observation - jeg tror en vis hr rosenstand er vældigt interesseret :p

Spørgsmålet er vel så om Hr. Madsen er skizofren eller der er tale om en ansat.

Edit: På den anden side efterlader doctechs hjemmeside ikke rigtigt indtrykket af at virksomheden rent faktisk har ansatte.

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ROFL

Det er altid spændende hvordan tingene fletter sig ind i hinanden i verden (og amino).

/Sven-Erik

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Hardorff:
For debattens skyld skal det nævnes at SEOmekanikeren og Preben Madsen sidder på den samme IP-adresse.


Det var da en interessant drejning, gad vide om det er Preben eller om de bare sidder på samme linje.

Nu er det vidst ved at være på tide at komme ude af skabet SEOmekanikeren, det var sjovt så længe det varede.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri

Det er jo en interessant drejning! Vil du evt. maile mig og fortælle mig, hvordan du med sikkerhed kan sige dette? Så har jeg jo noget at gå med ;-)

thomas(snabela)concept-i.dk

Tak på forhånd!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

> gad vide om det er Preben eller om de bare sidder på samme linje.

Det er i hvert fald en fra samme fysiske lokalitet - en der er tilsluttet samme router, som Preben. Det stiller jo så alle udtalelser fra SEOMekanikeren - inkl. "hans" blog, i et helt nyt lys.

Spørgsmålet er så bare om Preben nu vil ligge kortene på bordet, eller om han vil fortsætte med at spille annonyme spil og dobbeltroller ...

I de fleste seriøse debatter jeg kender er dobbeltprofiler ikke tilladt, og måske var dette anledningen til at forbyde det her på Amino også.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se IP-adressen under hvert indlæg der bliver lavet her på Amino, da jeg har moderatorrettigheder.

Prøv at kontakt til Mor Anja, eller Far Thorborg, og spørg om de kan hjælpe dig med eks. en udskrift som bevis.
Personligt kan jeg kun tage et screendump af siden, og sende det i en mail.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 2 ud af 11 (101 indlæg)