Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo kursus hos Doctech

Side 3 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne sende et screendump!

Nu er jeg jo ikke blevet svinet til af SEOmekanikeren, men der er der unægteligt andre, der er.... Godt at man kan retsforfølge den slags.

Nu er jeg spændt på, om den kryster, der beskyldte mig for at være SEOmekanikeren vil stå frem og give en undskyldning? Næ 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Dimitri Hardorff:

Jeg kan se IP-adressen under hvert indlæg der bliver lavet her på Amino, da jeg har moderatorrettigheder.

Prøv at kontakt til Mor Anja, eller Far Thorborg, og spørg om de kan hjælpe dig med eks. en udskrift som bevis.
Personligt kan jeg kun tage et screendump af siden, og sende det i en mail.

Nu synes jeg lige vi skal klappe hesten før vi udleverer oplysninger om brugerne her inde sådan bare lige uden videre - der skal trods alt fortsat være en form for tryghed ved at bruge siden. Uanset om man måske har en dobbeltrolle eller ej.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk der blogger eller debatterer annonymt er nogle fucking krystere, der burde hænges op i nossserne og piskes med rå lever.

Så, kan vi få en klar melding fra SEOMekanikeren og Preben - eller vil I have krig?

> Uanset om man måske har en dobbeltrolle eller ej.

Dobbeltprofiler bør være forbudt her på Amino som på alle andre anstændige debatter. Nu har vi så oventikøbet et rigtig godt eksempel på hvorfor!
Jeg fatter altså ikke, Sune, at du vil forsvare annonyme idioter.

Og husk så lige - det er ikke injuriernde at skrive grimme ting om folk der er annonyme - men det er det den modsatte vej :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel deMib Svendsen:

Dobbeltprofiler bør være forbudt her på Amino som på alle andre anstændige debatter. Nu har vi så oventikøbet et rigtig godt eksempel på hvorfor!
Jeg fatter altså ikke, Sune, at du vil forsvare annonyme idioter.

Og husk så lige - det er ikke injuriernde at skrive grimme ting om folk der er annonyme - men det er det den modsatte vej :)

Jeg vil på ingen måde forsvare vedkommende eller brug af dobbeltprofiler generelt, jeg har bare en holdning om at vi ikke skal udlevere IP adresser på brugere sådan bare lige uden videre når en anden bruger beder om dem - den sikkerhed tror jeg de fleste ville forvente af et forum, en blog eller andre tjenester.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Christesen:
jeg har bare en holdning om at vi ikke skal udlevere IP adresser på brugere sådan bare lige uden videre når en anden bruger beder om dem - den sikkerhed tror jeg de fleste ville forvente af et forum, en blog eller andre tjenester.
 

Samme her. Imponerende nok, så står der dog ikke noget om beskyttelse af personlige oplysninger, nogle steder i betingelserne... lidt chokerende.

At dobbeltprofiler burde være forbudt, er jeg ikke uenig i. Nu forholder det sig bare sådan, at det forbud ikke eksistere.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt så.. I princippet er det rigtigt, at der bør være en "Privacy Policy". Den kommer nok.

SEOmekanikeren overtræder - hvis han selv udfører SEO mod betaling - den danske lovgivning. Han faciliterer på sin blog ligeledes uunderbyggede og løgnagtige påstande om mig. I kan jo prøve at spørge viceværten her på stedet om, hvilke problemer det kan give...

Nuvel - jeg har fået den fornødne dokumentation for, at jeg ikke er SEOmekanikeren. Jeg har også en temmelig stærk formodning om, hvem "Anonym" er. Jeg er glad Big Smile

Lad os opfordre til et strammere regelsæt her på Amino - så undgår vi både dobbeltprofiler og diskussioner om dem.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja til forbud imod dobbeltprofiler (og tænke sig man kan være så dum så man bruger den samme ip adresse til 2 profiler og samtidig arbejde med it).

Ja til en god privacy policy.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Folk der blogger eller debatterer annonymt er nogle fucking krystere, der burde hænges op i nossserne og piskes med rå lever.

Så, kan vi få en klar melding fra SEOMekanikeren og Preben - eller vil I have krig?

> Uanset om man måske har en dobbeltrolle eller ej.

Dobbeltprofiler bør være forbudt her på Amino som på alle andre anstændige debatter. Nu har vi så oventikøbet et rigtig godt eksempel på hvorfor!
Jeg fatter altså ikke, Sune, at du vil forsvare annonyme idioter.

Og husk så lige - det er ikke injuriernde at skrive grimme ting om folk der er annonyme - men det er det den modsatte vej :)

Mikkel - jeg vil æde en orange jakke på at du kan få et IP-nummer fra Matt, der matcher glimrende. Tror du ikke?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikkert, men jeg vil nu i denne omgang blot lade den annonyme idiot fremstå som den kryster han er. Alt tyder dog på, at hans tekniske kunskaber kan ligge på et meget lille sted, så jeg vil da anbefale at han trækker sig tilbage, hvis han vil undgå digital bøllebank! :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det er helt fint at, man ikke præcis på dette board laver dobbeltprofiler mm.

MEN må sgu sige det er bare ikke særlig god stil af Hr Dimitri Hardorff at udgive private oplysninger. Han er ansat som moderator - men har bare ikke handlet som en rigtig moderator men misbrugt sin stilling (min personlige mening)

Hvis Dimitri finder at, det er dobbelt profil og især snakker i samme tråd - så kontakter man personen om at fortælle regler om hvad der velset eller ej og så slettes den ene profil og dens tråde og svar og evt låser tråden og giver en lille begrundelse uden personlige info's. 

Jeg har været Admin og modrator på talvis af forums - og det er bare en "ommer" at, gøre det. 

Supply Chain blæksprutte

Side 3 ud af 11 (101 indlæg)