Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop till ya drop

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har også lige testet din indkøbskurv....op til 45 sek ventetid....jeg var sprunget fra for længe siden.....håber du får det løst *s*

mvh Max

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 22:21

Mange tak til jer alle for input!

Problemet er løst. Jeg fik et kort tørt svar fra supporten med besked om at der manglede et index på en tabel.

Med deaktiveret flash-banner loader siden nu på 1-3 sekunder med en godt fyldt indkøbskurv. Med flash-banner aktiveret er det lidt svært at måle svartiden, da banneret løbende loader nye billeder efterhånden som der bliver brug for dem. Siden loader før banner, så det skulle ikke have nogen indflydelse på kundens oplevelse af svartid. 

- apropos banneret, er der nogen her der har en mening om hvorvidt banneret trækker for meget opmærksomhed væk fra "Køb nu" knappen? 

Andre meninger om design mv er naturligvis også meget velkomne.

Endnu en gang mange tak til alle jer tålmodige Aminoer, som for alvor har spoleret konverteringsraten for de sidste par dage Smile

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 14:51

mht. firefox...

Jeg har tidligere benyttet firefox på min private computer, men har måtte opgive, da jeg eksempelvist ikke kan lægge ting i "overvåger" på qxl... så det er ikke et fejlfrit system. der er også sider den ikke viser helt korrekt som eksempelvis min netbank. derfor er jeg holdt op med at bruge den

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 15:07

caterina:

mht. firefox...

Jeg har tidligere benyttet firefox på min private computer, men har måtte opgive, da jeg eksempelvist ikke kan lægge ting i "overvåger" på qxl... så det er ikke et fejlfrit system. der er også sider den ikke viser helt korrekt som eksempelvis min netbank. derfor er jeg holdt op med at bruge den

Fejfrie browsere eksisterer vist ikke.
Men Firefox overholder standarderne væsentlig bedre end IE, så det er nok qxl og din netbank der ikke er kodet korrekt efter standarderne. En netbank som kun virker korrekt i IE ville jeg ikke turde benytte.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:09

Hej Thomas.

Sikke en flot hjemmeside! Smile

Det ser ud til, at den loader fint nu. Hvem er din udbyder? 

Det er synd, at du har så meget tekst blandet med en masse links på forsiden. 

Det virker forstyrrende og du kunne med fordel gøre det mere overskueligt for dine kunder. Det ville hjælpe meget blot at fjerne de mange links.

Ellers en gennemført og virkelig fed side! Yes

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:37

Lige en kommenter til browser debatten.....

Som webshop ejer må du ALDRIG! ALDRIG! ALDRIG! sige at kunden da bare kan skifte til en anden browser, en hurtigere forbindelse eller indstallere nogen hjælpe programmer.

Jeg arbejder selv på Danmarks største online rejsebureau og vi starter altid med at teste i EI6 og så videre til andre browsere, måske er det den helt store kunde der sidder i EI6!.

Det gælder jo om at få så mange glade kunder som muligt og alle ved da at glade kunder skaffer flere kunder. Wink

Ang. design på din side, jeg tror ikke det kan gøres meget bedre, når du har så mange menupunkter. Jeg syns det er overskueligt og på trods af, at du har ufatteligt meget indhold på din side, virker det slet ikke spor rodet.

Fed side og godt at det virker nu Wink

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 12:22

Yuki:

Som webshop ejer må du ALDRIG! ALDRIG! ALDRIG! sige at kunden da bare kan skifte til en anden browser, en hurtigere forbindelse eller indstallere nogen hjælpe programmer.

Helt enig!
Jeg har ikke adgang til at teste i alverdens browsere så jeg benytter browsershots.org til at teste med. Desværre kan browsershots ikke teste den egentlig brug, men giver en god ide om hvorvidt det grundlæggende design vises nogenlunde ensartet i forskellige browsere.

Yuki:

Ang. design på din side, jeg tror ikke det kan gøres meget bedre, når du har så mange menupunkter. Jeg syns det er overskueligt og på trods af, at du har ufatteligt meget indhold på din side, virker det slet ikke spor rodet.

Mht til de mange menupunkter, så skyldes de primært SEO. Søgemaskinerne har (havde?) en tendens til ikke at indeksere underkategorierne. På sigt er det planen at lave væsentlig færre hovedkategorier og så benytte .htaccess til at lave permanent redirects fra de gamle kategorier til nye underkategorier.

Tak for dine inputs Yuki!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)