Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shop till ya drop

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ThomasVJ:

... apropos indkøbskurv, har du (og/eller andre) en mening om hvorvidt indkøbskurven bør vises hver gang en ny vare bliver lagt i den?

Det skal den da, med mulighed for enten a) shoppe videre eller b) gå til betalingsdelen.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:29

Selve svartiden er på 3,38 sekunder (målt d. 7. januar), og det er ikke helt optimalt. Hvor er din server placeret? 

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 18:38

Jesper Skov:

Selve svartiden er på 3,38 sekunder (målt d. 7. januar), og det er ikke helt optimalt. Hvor er din server placeret?

Hej Jesper,

Har du en kilde til den svartid? 

Serveren står i DK.

Jeg har testet lidt rundt på andre af de shops der ligger på nøjagtig samme server, og de har svartider på under 1 sekund, selv med en propfyldt indkøbskurv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 18:42

Hej Jeg har lige haft den tvivlsomme fornøjelse at teste din side og vil sige at får du overhovedet nogen ordre så må du have nogle fantastsik tolerante og tålmodige kunder, eller meget unikke produkter.

Det er lidt spojst da siden for så vidt loader fint ind til der kommer varer i kurven. Min første indskydelse ville være at der var tale om problemer med databaseserveren. Men den bruger den jo også når den loader en almindelig side. Så jeg har ikke lige en løsning til dig. Men jeg kan se at du bruger gratisdns og det kunne give mig en mistanke om at du selv hostede siden? Hvis det er tilfældet så se at få den over på et rigtigt webhotel og hvis du har en butik i den størrelse så er det min overbevisning at du ikke skal have en løsning til 9 kr. om mdr. Find nogle der har erhvervshoteller. ET eller andet skal du i hvert fald gøre hurtigt...

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:44

ThomasVJ:

Jesper Skov:

Hej Jesper,

Har du en kilde til den svartid? 

Serveren står i DK.

Jeg har testet lidt rundt på andre af de shops der ligger på nøjagtig samme server, og de har svartider på under 1 sekund, selv med en propfyldt indkøbskurv.

Kilden er netnationen. Men jeg tænkte mere på hvilken udbyder serveren står hos?

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 19:03

Kennith:

Hej Jeg har lige haft den tvivlsomme fornøjelse at teste din side og vil sige at får du overhovedet nogen ordre så må du have nogle fantastsik tolerante og tålmodige kunder, eller meget unikke produkter.

Det er lidt spojst da siden for så vidt loader fint ind til der kommer varer i kurven. Min første indskydelse ville være at der var tale om problemer med databaseserveren. Men den bruger den jo også når den loader en almindelig side. Så jeg har ikke lige en løsning til dig. Men jeg kan se at du bruger gratisdns og det kunne give mig en mistanke om at du selv hostede siden? Hvis det er tilfældet så se at få den over på et rigtigt webhotel og hvis du har en butik i den størrelse så er det min overbevisning at du ikke skal have en løsning til 9 kr. om mdr. Find nogle der har erhvervshoteller. ET eller andet skal du i hvert fald gøre hurtigt...

Mange Tak for din tålmodighed Kennith Smile

Jeg må nok hellere få strikket et "Tak for tålmodigheden" brev sammen til mine hidtige kunder Smile

Jeg benytter skam et erhvervshotel som inkl. shopløsning koster ca. DKK 300 (ex moms og betalingsgateway) pr måned.

Jesper Skov:

Kilden er netnationen. Men jeg tænkte mere på hvilken udbyder serveren står hos?

Min udbyder har serveren stående hos Fuzion. Af hensyn til et forhåbentlig bedre fremtidigt samarbejde vil jeg helst undlade at oplyse udbyderens navn. Men som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er svartiderne hos de andre shops på samme server nede på under 1 sekund ...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:36

ThomasVJ:

Martin M:

Jeg fryser stadig - bruger internet explore 6

Hmmm - det er jo så ikke flash-banneret der fik din browser til crashe ...
Jeg har desværre ikke adgang til IE 6 så jeg kan ikke teste hvorfor din browser fryser. Selvom det er OT vil jeg foreslå dig at tage et kig på firefox

Jeg gider da ikke skifte browser.. og det tror jeg heller ikke dine kunder (40% )med internet explore 6 ønsker.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 19:50

Jeg gider da ikke skifte browser.. og det tror jeg heller ikke dine kunder (40% )med internet explore 6 ønsker.  

Det styrer du naturligvis helt selv - det var såmænd bare ment som et godt råd. Efter min ydmyge mening er Firefox meget hurtigere og skulle efter sigende også være sikrere end IE.

FYI:
59% af mine besøgende benytter IE 7.0, 11% benytter IE 6.0 og 26% benytter Firefox

Er der andre Aminoer med IE 6.0 der oplever at browseren fryser på dykkerteori.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 20:02

ThomasVJ:
Min udbyder har serveren stående hos Fuzion

Nu ved jeg så ikke om det er vedkomnes egen server eller en hosted reseller løsning der er tale om. Men jeg har haft en reseller løsning hos Fuzion og har været godt tilfreds med den service osv. der har været. Har dog ikke haft min shop til at køre på den.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 21:24

Ved ca. 3-4vare opgav jeg der gik det simpelthen for langsomt til at jeg gad fylde mere i den :) så der er klart noget galt med den 

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)