Det skal den da, med mulighed for enten a) shoppe videre eller b) gå til betalingsdelen. |
Selve svartiden er på 3,38 sekunder (målt d. 7. januar), og det er ikke helt optimalt. Hvor er din server placeret?
Det skal den da, med mulighed for enten a) shoppe videre eller b) gå til betalingsdelen. |
Selve svartiden er på 3,38 sekunder (målt d. 7. januar), og det er ikke helt optimalt. Hvor er din server placeret? |
// Jesper Skov
Hej Jesper, Har du en kilde til den svartid? Serveren står i DK. Jeg har testet lidt rundt på andre af de shops der ligger på nøjagtig samme server, og de har svartider på under 1 sekund, selv med en propfyldt indkøbskurv.
|
Hej Jeg har lige haft den tvivlsomme fornøjelse at teste din side og vil sige at får du overhovedet nogen ordre så må du have nogle fantastsik tolerante og tålmodige kunder, eller meget unikke produkter. Det er lidt spojst da siden for så vidt loader fint ind til der kommer varer i kurven. Min første indskydelse ville være at der var tale om problemer med databaseserveren. Men den bruger den jo også når den loader en almindelig side. Så jeg har ikke lige en løsning til dig. Men jeg kan se at du bruger gratisdns og det kunne give mig en mistanke om at du selv hostede siden? Hvis det er tilfældet så se at få den over på et rigtigt webhotel og hvis du har en butik i den størrelse så er det min overbevisning at du ikke skal have en løsning til 9 kr. om mdr. Find nogle der har erhvervshoteller. ET eller andet skal du i hvert fald gøre hurtigt... |
Ha' en fantastisk dag
Kennith Nielsen
Unique Systems
Kilden er netnationen. Men jeg tænkte mere på hvilken udbyder serveren står hos? |
// Jesper Skov
Mange Tak for din tålmodighed Kennith ![]() Jeg må nok hellere få strikket et "Tak for tålmodigheden" brev sammen til mine hidtige kunder ![]() Jeg benytter skam et erhvervshotel som inkl. shopløsning koster ca. DKK 300 (ex moms og betalingsgateway) pr måned.
Min udbyder har serveren stående hos Fuzion. Af hensyn til et forhåbentlig bedre fremtidigt samarbejde vil jeg helst undlade at oplyse udbyderens navn. Men som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er svartiderne hos de andre shops på samme server nede på under 1 sekund ... |
Jeg gider da ikke skifte browser.. og det tror jeg heller ikke dine kunder (40% )med internet explore 6 ønsker. |
Det styrer du naturligvis helt selv - det var såmænd bare ment som et godt råd. Efter min ydmyge mening er Firefox meget hurtigere og skulle efter sigende også være sikrere end IE. FYI: Er der andre Aminoer med IE 6.0 der oplever at browseren fryser på dykkerteori.dk |
Nu ved jeg så ikke om det er vedkomnes egen server eller en hosted reseller løsning der er tale om. Men jeg har haft en reseller løsning hos Fuzion og har været godt tilfreds med den service osv. der har været. Har dog ikke haft min shop til at køre på den. |
Ha' en fantastisk dag
Kennith Nielsen
Unique Systems
Ved ca. 3-4vare opgav jeg der gik det simpelthen for langsomt til at jeg gad fylde mere i den :) så der er klart noget galt med den |
Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.