Selvfølgelig er der plads til alle - og til min personlige holdning til SEO konkurrencer. Der er masser af talenter - MASSER! Men det må da være bedre sælgende for dem at skabe virkelige resultater frem for resultater, ingen uden for SEO verdenen kan forholde sig bare perifert til? Prøv du at forklare en beslutningstager i en dansk virksomhed, hvorfor det er fedt at have skabt en 1. plads i Google på et ord, han aldrig har hørt om... Jo - der skal være tid til at promovere sig selv, men skal jeg vælge mellem at gøre en side nr. 1 på Google på ordet "neoplanetariskinterferens" eller udføre SEO opgaver for en europæisk eller amerikansk koncern, der ikke spørger til prisen og som efterfølgende kaster en række opgaver af sig via netværket, er jeg ikke i tvivl: Det er sådan, jeg helst promoverer mig selv - og fakturerer det samtidig |
jo jo, bevares, hvis man har kunderne... men det har de unge knægte der først lige er startet ikke ;-)....
men jeg forstår udemærket hvad du mener, og det er da også klart den bedste promovering at lave et godt stykke arbejde for en kunde og blive anbefalet pga. det... det skal vi ikke diskutere :-)