Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er den bedste søgemaskineoptimerings-virksomhed?

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder underligt at bare fordi man ikke er sikker på sit eget arbejde skal kunden betale mere.. Hmm

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:36

Remydk:

Lyder underligt at bare fordi man ikke er sikker på sit eget arbejde skal kunden betale mere.. Hmm

Det er nok alligevel den mest syrede udlægning af det koncept, jeg nogensinde har hørt.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:52

Det var jo det du selv skrev.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:00

Lad nu være med at forplumre debatten med dine besynderlige udladninger - det er der ingen, der får noget ud af!

En performance pay indgås af mange årsager, men ALDRIG fordi SEO'eren er i tvivl om, hvorvidt det dur. Hvis han er det, indgår han da ikke en performance pay aftale, medmindre han er idiot.

Nogle kunder ønsker, at udgiften til SEO er styret af f.eks. konverteringer. Andre er ikke sikre på, at nogen overhovedet kan levere resultater, og de beder så om afregning efter opnåede resultater. Men det er yderst sjældent.

Det er logik for de fleste, at en performance pay i den sidste ende vil koste mere end en fastprisaftale. Hvis du ikke kan forstå hvorfor, er jeg nok ikke pædagogisk nok til at forklare dig sammenhængen mellem at påtage sig opgaver uden at kende den endelige betaling og at påtage sig opgaver, hvor honoreringen er kendt på forhånd.

Diskussionen er - og vil altid være - temmelig abstrakt, hvis den handler om udbydere, der er anerkendte. For 4-5 år siden gik der en del tid med at overbevise kunder om, hvorvidt en løsning dur eller ej. I dag går tiden mere med at forklare kunderne, hvorfor der ikke er plads i produktionsplanen her og nu.

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 21:17

"besynderlige udladninger"

Det skulle komme fra dig... Prøv at læse denne tråd igen. Det er sku da dig der kommer med nogle idiotiske udtagelser du ikke ved en skid om. Bare for at fremhæve dig selv.

Men nå man skubber lidt til dit kæmpe ego så kan du ikke klare det vel! Det er altid lettere at nedgøre andre personer, som med garanti er MEGET bedre end dig, bare fordi du ikke kender dem! Yes

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:20

Tjaa - jeg begynder at mindes, hvorfor jeg sidste gang holdt en pause fra Amino.

God vind, remydk - det bliver ikke mig, der puster mere til dig.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:52

Remydk:

"besynderlige udladninger"

Det skulle komme fra dig... Prøv at læse denne tråd igen. Det er sku da dig der kommer med nogle idiotiske udtagelser du ikke ved en skid om. Bare for at fremhæve dig selv.

Men nå man skubber lidt til dit kæmpe ego så kan du ikke klare det vel! Det er altid lettere at nedgøre andre personer, som med garanti er MEGET bedre end dig, bare fordi du ikke kender dem! Yes

Hva Remy, skal du ikke snart have dig en virksomhed så du kan blive iværksætter? Med al den livsvisdom du udviser skulle det jo være en smal sag.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:51

Remy - Hvorfor begynde og deltage i en debat, hvor man egentligt ikke kan bidrage med noget fornuftigt?

Du henviser først til en SEO-mand - som ingen anden i branchen har hørt om, det er fint nok, at han er meget lille, men derefter at begynde og sige at landets eksperter ikke duer til nogetIck!

Havde din kammerat nu været en så stor en helt som du antyder var der måske nogle flere der havde hørt om ham.

Men jeg synes vi skal få denne tråd tilbage på banen, for Pia finder jo ikke ud af, hvem der er den bedste SEO-mand for hende, ved alt vores mudderkast

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:03
>>Jeg har en internetvirksomhed, som har brug for noget søgemaskineoptimering, men jeg vil naturligvis gerne finde den eller de bedste. Derfor er der nogen, der ved, hvem der er de bedste til søgemaskineoptimering? Mange hilsner fra Pia Callesen Hej Pia Jeg tror du står bedst ved at spørge på en anden måde, medmindre dit budget hedder 1300+ kr i timen. Prøv at udnersøg hvad dit budget (enten kr og ører eller % af omsætningen) og hvad dine mål er. Skriv da en ny tråd og bed folk om at byde ind. Mvh Jesper
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:47

Jeg synes det er vanskeligt at svare på trådens spørgsmål.

Selvfølgelig kan man sige at siden der er #1 for søgemaskineoptimering på Google er et godt fingerpeg.  Omvendt kan jeg tale for min egen del, at jeg er i tvivl om jeg ønsker at profilere mig selv på den måde.

Årsagen er at de virksomheder - og deres arbejde - selvfølgelig vil blive gennemgået fra A-Z af konkurrenterne. Det var i hvert fald dét jeg gjorde da jeg skulle analysere 'spillerne' på det danske marked. Og nogle af de metoder jeg rendte ind i på min vej, var efter min mening ikke helt stuerene. Keyword stuffing, indsættelse af mere eller mindre skjulte links osv, tror jeg ikke holder ved et Google eftersyn, skulle de blive gjort opmærksom på de problematiske sider.

Ikke at jeg benytter mig af sådanne metoder, men al SEO arbejde er jo i sagens natur manipulering af eksisterende resultater, og det er i modstrid med Google's intentioner. Og jeg er i tvivl om jeg ønsker at forsøge at eksponere mig på den måde. Er det et godt business-move, eller er det delvist for at pleje min ego og vise konkurrenterne hvad jeg kan?

Men for at besvare dit spørgsmål synes jeg at du skal vælge et firma der tilbyder no cure/no pay, hvis du er usikker på hvem du skal bruge. Altså kun betaling ved resultat. Det fjerner usikkerheden for at 'brænde nallerne' i forhold til din investering.

Hvis tid ikke er et ekstremt vigtigt parameter, kan du jo næsten ikke gå galt i byen uanset hvem du vælger. Du vil blive fragtet fra punktA til punktB - men ønsker du at sidde på Business Class eller betale mindre på Economy? :)

Mvh,
Troels

Side 5 ud af 7 (62 indlæg)