Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli - kunde oplevelse!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har nu efter længere tid prøvet at få en webshop igang på dubli, men oplever MEGET lang svartid på support og flere gange slet ingen svar.

Og for det ikke skal være løgn vælger Dubli midt i det hele at ændre shop databasen, så ALT skal flyttes manuelt (det skal man selv gøre!) så efter flere måneders arbejde og en stort set færdig butik som kun skulle pudses af er jeg nu bombet tilbage til stenalderen, og har som direkte følge deraf valgt Dandomain som udbyder.

Men jeg sidder med en fornemmelse af at Dubli bare er en "hype" for jeg har flere gange prøvet at sælge varer på siden (kampsportudstyr) og det er sjældent at der kommer bare 1 bud selvom auktionen løber over 14 dage.

Er der overhovedet noget salg på Dubli udover Bluebuy?

Hvis det skal blive til noget, skal da kraft.... rettes op på support siden

Er jeg bare meget uheldig?

Mvh Kiel

www.kungfu-online.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du mener det seriøst med din shop, så brug noget tid på den i stedetfor Dubli. Dubli hører med til mlm og du kan jo prøve at søge herinde, hvad folk mener med det.

Du kunne starte med fx et nyt design til din side samt fjerne de google reklamer i siden. Du sender jo dine besøgende væk fra din side med dem på. I stedet skulle du have gang i lidt Adwords, hvis du ikke har det.

mvh

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 16:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

øh tak for ingenting...men jeg spørger til Dubli, og beder ikke om at kommentere min forretning.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 16:20

og vedr adsense er det faktisk en ret god forretning, og det tager ikke nogle af mine kunder. Mine direkte konkurrenter i min branche er der spærret for

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 01:51

Kiel:

øh tak for ingenting...men jeg spørger til Dubli, og beder ikke om at kommentere min forretning.

Kiel,,,,,

husk nu kritik er ikke nødvendigvis negativt... du har fået nogle gode råd til din hjemmeside... måske er der nået om snakken... du kan jo også spørge andre herinde...

personligt selv ved jeg intet om det område du sælger... men det jeg falder mest for på din hjemmeside er faktisk navnet (logoet), og den måde det er skrevet på... det er rigtig flot syntes jeg... og det ligner der er brugt tid på dette....

men der i mod går jeg længere ned er det som om man mister gejsten....

nået står med stort andet med lille,,, nået med tykt skrift og andet med tyndt... det virker forvirrende.

jeg ved godt du spørger til dubli.... men før det virker som du vil have.  skal dine egne ting også være i orden,  virke indbydene, og lige til.. forstå mig ret.

smid dog nogle flere ting ud på forsiden... det er den som skal sælge. flere forskellige ting.  tænk lidt på at folk er dovne... de skal have det lige til døren. ser de ikke ting direkte, så mister man altså nået.

håber ikke du tager mit indlæg her personligt... og nu kommer med en negativ tilbagemelding.  men håber dig det kan hjælpe dig lidt til at komme videre med din forretning... som du brænder for.

lige en ting mere... du skriver du skifter til dandomain... rigtig godt valg, hvis du regner med at skulle bruge meget telefon support osv. men ellers vil jeg klart anbefalde du ser lidt på www.one.com det er altså rigtigt billigt... har selv 2 hjemmesider igennem dem... og har aldrig haft problemer... god servise over mail osv... bare hvis du ville spare nogle penge. det skal lige sige at jeg også har en hjemmeside gennem dandomain.. også rigtig godt... men bare en del dyre...

håber du kunne bruge nået her... og håber selvfølgelig også du får svar ang dubli...

mvh michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> og vedr adsense er det faktisk en ret god forretning, og det tager ikke nogle af mine kunder.

Du tager altså helt fejl. For det første sender du et meget dårligt og upprofessionelt signal, når du kører AdSense i en webshop. For det andet så sender du rent faktisk folk væk fra din side - for hvis folk ikke klikker sig væk tjener du intet på AdSense (bortset fra de få CPM kampagner der måske kører). Det er ikke noget med at gøre om dine konkurrenter er blokeret eller ej - dem du sender væk køber altså ikke af dig - du mister en potentiel kunde.

Hvis du har en butik der kan konvertere folk, og nogle produkter du tjener på, er der 10 gange så mange penge at hente på at sælge til de besøgende, frem for at tjene lidt på reklamekliks. Derfor bør du fokusere AL din energi på at få solgt noget til folk, i stedet for at jage en masse af dem væk med reklamer for andre.

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 12:13

Hej

Jeg kan sagtens klare konstruktiv kritik, Winkmen hvis der var nogle der egentligt læste mit indlæg inden??

Jeg skriver netop at jeg har brugt rigtig lang tid på at flytte den eksisterende butik over på Dubli, og derfor ikke brugt meget tid på den eksisterende butik - da der ikke er meget fornuft i at bruge tid på en shop der skal flyttes.

Dubli skuffede BIG TIME!! og jeg bliver nu ved dandomain som jeg har været de sidste 5 år.

Nu vi er igang,vil jeg gerne i kontakt med en der kan designe et nyt layout for mig, da vi har en del ændringer igang med både kunder og varer de næste par måneder, og i den forbindelse gerne vil signalerer "nye tider"

Jeg tager kritikken til mig Beer

Mvh Kiel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)