Hej Jeg har nu efter længere tid prøvet at få en webshop igang på dubli, men oplever MEGET lang svartid på support og flere gange slet ingen svar. Og for det ikke skal være løgn vælger Dubli midt i det hele at ændre shop databasen, så ALT skal flyttes manuelt (det skal man selv gøre!) så efter flere måneders arbejde og en stort set færdig butik som kun skulle pudses af er jeg nu bombet tilbage til stenalderen, og har som direkte følge deraf valgt Dandomain som udbyder. Men jeg sidder med en fornemmelse af at Dubli bare er en "hype" for jeg har flere gange prøvet at sælge varer på siden (kampsportudstyr) og det er sjældent at der kommer bare 1 bud selvom auktionen løber over 14 dage. Er der overhovedet noget salg på Dubli udover Bluebuy? Hvis det skal blive til noget, skal da kraft.... rettes op på support siden Er jeg bare meget uheldig?
Mvh Kiel www.kungfu-online.dk |
Hvis du mener det seriøst med din shop, så brug noget tid på den i stedetfor Dubli. Dubli hører med til mlm og du kan jo prøve at søge herinde, hvad folk mener med det.
Du kunne starte med fx et nyt design til din side samt fjerne de google reklamer i siden. Du sender jo dine besøgende væk fra din side med dem på. I stedet skulle du have gang i lidt Adwords, hvis du ikke har det.
mvh