Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KBH 11/1 16.00: Reception & Amino-Fredags-Hygge

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Lønne:

Det der må have været dyrt...
Først anskaffelsen af en helikopter, finde nogen der kan sætte logo på og derefter få udvidet baggården bag jer og Roma Pizzeria, således der er plads til en lille park hvori helikopteren kan stå.

Men hva pokker, hvis jeg havde sådan en sød lille lyserød mus som logo, ville jeg også gøre hvad jeg kunne for at flashe den alle steder - højt som lavt

Big Smile

PS. Gider du hente mig på vejen i morgen. Du bør kunne lande ved Kastellet, eller du kan kaste en rebstige ned i gården, så hænger jeg bare ved som en bedre James Bond.

Ja, det er ufatteligt hvad man kan bestikke folk til - Men det er også derfor at billedet er taget fra den side af.... På den anden side står det "En pizza med smag og aroma finder du kun hos Roma" Surprise.

Seriøst - Jeg kan godt samle dig op på vejen i morgen hvis du er interesseret, men så bliver det i bilen - beklager meget Wink.
Giver du mig ikke lige et ring, såfremt det skulle blive aktuelt?

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:06

Jesper Norbøll:
Seriøst - Jeg kan godt samle dig op på vejen i morgen hvis du er interesseret, men så bliver det i bilen - beklager meget

Hvis det ikke er i helikopter, så kan det være lige meget. I bil... du må da være bims, jeg skal sgu' ikke køre i bil. Har du ikke læst hele debatten om rygeforbudet. Biler og busser er åbenbart et endnu større problem end rygning og det skal jeg ikke være med til!

Eller seriøst, tak for budet, men tror det er lettere at jeg snupper et stk. offentlig transportmiddel derud frem for at du skal køre rundt i Kbh i myldretiden :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:21

Kan jeg har et møde i nærheden i eftermiddag, vi kikker lige forbi og hilser på.

Rasmus

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 11:22

øh "VI" er ikke en busfuld bare toBig Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 11:25

Tillykke med det, Kristian

Det ser godt ud - både hjemmeside, lokaler, indbyggere und alles;-)

Desværre kan jeg ikke komme forbi i dag, men glæder mig til at dele noget tørt brød ud til ænderne ved lejlighed. Hils og hyg jer.

De små “hævere“, som Mads og Kasper har til deres Macs, er da verdensklasse, hvor har de købt dem?

Og så lige et tip til rekrutteringen af nye ænder: Jeg sad for ikke så længe siden i et kontorfællesskab, hvor ejeren havde fået lavet en fyldestgørende plantegning af lokalerne - det virker altså overbevisende og hjælper en potentiel indflytter til at træffe sin beslutning. Tjek inspirationslinket her:  http://www.flairbucks.dk/02.html

God weekend! 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 11:40

Hej René!

"Hæverne" hedder Griffin Elevator. Vi købte dem i en Mac-biks, der er gået konkurs i dag :-) Men de kan nok fås mange steder, jeg tror de er ret standard.

Link: http://www.griffintechnology.com/products/elevator

Vi ses nok en gang ;-) God weekend! 

www.nfdesign.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 13:52

Hej Rene,

Vi glæder os til du kommer forbi - og ser om du lever op til dig navn ved en match i bordfodbodl. 

René Gade Mikkelsen - Dribling:

Og så lige et tip til rekrutteringen af nye ænder: Jeg sad for ikke så længe siden i et kontorfællesskab, hvor ejeren havde fået lavet en fyldestgørende plantegning af lokalerne - det virker altså overbevisende og hjælper en potentiel indflytter til at træffe sin beslutning. Tjek inspirationslinket her:  http://www.flairbucks.dk/02.html

Har faktisk i min søgning efter inspiration til indretning af lokalerne faldet over deres side - og ja det ser super lækkert ud. Må se om vi ikke kan få fikset noget i den stil.

Nå men, over and out - der er stress...

PS. Hvis nogen falder over 3 mat-hvide plastik plader i 23,5 * 117,5 så må i gerne lige tage dem med.

Ses

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 16:32

jeg er desværre blevet forhindret i at komme!

jeg håber I får en god aften... 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:03

Tak for en rigtig hyggelig eftermiddag/aften! Party!!! Hvor længe blev I ved?

~
Anja

Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 11:37

Ja, tak for igår til alle.

Øhh, Jeg var personligt hjemme ved halv 4 tiden, og da jeg bor ca. 6 min gang (i ædru tilstand ihvertfald) fra andegården, så passer det vel meget godt med forlod receptionen kl 3  Tongue Tied

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)