Jeg kigger nok forbi på vej hjem til en gå-hjem-fredags-bajser. Nu ligger det ultra-New-Yorker-hippe 2400 København Nord Vest jo heller ikke så langt fra det mondæne Vanløse, hvor privaten er. Jeg skal dog ikke med på nogen skummel 'petting' café...
Er der ingang fra Svanevej eller skal man via gården?
Skal vist lige have læst siden igennem igen, for ja, det lyder sgu lidt fjollet.
Indgangen til kontoret ligger bagved flugger, så ja igennem gården. Der er parkeringspladser, men vi har desværre endnu ikke fået styr på vores parkeringstilladelser - så der skal parkeres på vejen ude foran, men der burde være til at finde en plads.
Der er reseveret plads på cafeen til 15 personer, men mulighed for vi kan få flere pladser.
Really...? Super, med de høje brændstofpriser er det jo ret godt vide at man ikke skal piske rundt forgæves i alt for lang tid .
Det der må have været dyrt... Først anskaffelsen af en helikopter, finde nogen der kan sætte logo på og derefter få udvidet baggården bag jer og Roma Pizzeria, således der er plads til en lille park hvori helikopteren kan stå.
Men hva pokker, hvis jeg havde sådan en sød lille lyserød mus som logo, ville jeg også gøre hvad jeg kunne for at flashe den alle steder - højt som lavt
PS. Gider du hente mig på vejen i morgen. Du bør kunne lande ved Kastellet, eller du kan kaste en rebstige ned i gården, så hænger jeg bare ved som en bedre James Bond.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline