Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KBH 11/1 16.00: Reception & Amino-Fredags-Hygge

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud som om at jeg lige nøjagtig kan få min kalender til at passe så jeg kan nå at kigge forbi - jeg skal i hvert fald gøre mit bedste :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18

Hejsa Folkens

Jeg kigger forbi, det lyder meget spændende!

Ses fredag AminoGutter!

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:38

Jeg kigger nok forbi på vej hjem til en gå-hjem-fredags-bajser. Nu ligger det ultra-New-Yorker-hippe 2400 København Nord Vest jo heller ikke så langt fra det mondæne Vanløse, hvor privaten er. Jeg skal dog ikke med på nogen skummel 'petting' café...Confused

Er der ingang fra Svanevej eller skal man via gården?

- Steen

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 12:45

Hmm... måske skulle man overveje at booke en plads i Duckyard Confused

Inkluderet i prisen: "Fri benyttelse af fællesarealer herunder mødelokale, køkken og toilet."Yes Wink

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:11

Cygge > Er der i øvrigt parkeringsmuligheder i "andegården"?

/Jesper

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:14

STATEMENT:

Inkluderet i prisen: "Fri benyttelse af fællesarealer herunder mødelokale, køkken og toilet."Yes Wink

Big Smile Ku' ellers være blæret hvis der var betalingstoilet! "Ingen tokroner i dag? Beklager, du må sidde på hug ude i gården!"

~
Anja

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 13:17

Jesper Norbøll:

Cygge > Er der i øvrigt parkeringsmuligheder i "andegården"?

/Jesper

Der er landingsplads på taget. Kig efter et ande piktogram og et stort H i en cirkel.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:11

Benny Thaibert | bit2b.dk:
Der er landingsplads på taget. Kig efter et ande piktogram og et stort H i en cirkel.

Really...? Super, med de høje brændstofpriser er det jo ret godt vide at man ikke skal piske rundt forgæves i alt for lang tid Cool.

Jeg går ud fra at du melder dig frivilligt til at stå på taget og vifte med en lommelygte? Wink

/Jesper

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:15

Vi glæder os til at se jer alle.

Skal vist lige have læst siden igennem igen, for ja, det lyder sgu lidt fjollet.

Indgangen til kontoret ligger bagved flugger, så ja igennem gården. Der er parkeringspladser, men vi har desværre endnu ikke fået styr på vores parkeringstilladelser - så der skal parkeres på vejen ude foran, men der burde være til at finde en plads.

Der er reseveret plads på cafeen til 15 personer, men mulighed for vi kan få flere pladser.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:22

Jesper Norbøll:
Really...? Super, med de høje brændstofpriser er det jo ret godt vide at man ikke skal piske rundt forgæves i alt for lang tid Cool.

Det der må have været dyrt...
Først anskaffelsen af en helikopter, finde nogen der kan sætte logo på og derefter få udvidet baggården bag jer og Roma Pizzeria, således der er plads til en lille park hvori helikopteren kan stå.

Men hva pokker, hvis jeg havde sådan en sød lille lyserød mus som logo, ville jeg også gøre hvad jeg kunne for at flashe den alle steder - højt som lavt

Big Smile

PS. Gider du hente mig på vejen i morgen. Du bør kunne lande ved Kastellet, eller du kan kaste en rebstige ned i gården, så hænger jeg bare ved som en bedre James Bond.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)