|
Se følgende tråd: http://www.amino.dk/forums/t/27419.aspx mvh Hans |
Birgit - Min-mave.dk:Viceværten Martin Thorborg - en peptalk fra ham er selvskreven til arrangementet, og selv om jeg har overværet et par foredrag er der altid noget nyt der slår mig - måske kan vi spørge pænt og få lidt mere Amino med.
Rasmus Kristensen - Integral - PR - igen kunne jeg personligt godt tænke mig at høre et foredrag fra Rasmus - jeg er sikker på at mange kan bruge PR mere effektivt i hverdagen, personligt er jeg selv så småt begyndt.
Mikkel deMib Svendsen - Søgemaskineoptimering - tænk sig at ord kan spille så stor en rolle i det at have en hjemmeside - jeg er blevet noget klogere på hvor meget der reelt skal til
Jesper fra MediaMouse - jeg ved ikke lige helt hvad emnet skal være, men jeg er sikker på at han har nogle gode emner de fleste af os kan bruge til noget.
Markedsføring af virksomhed - online som offline
Hej Birgit,
Nu hvor arrangementet er flyttet til en mere fornuftig ugedag (d. 26 april) så er jeg nu også klar til at deltage.
Jeg stiller gerne op med et indlæg, såfremt arrangørerne vil have det med. Men så vil jeg da gerne have nogle input til hvad I gerne vil høre om?
Branding, Markedsføring offline versus online, kundeservice ?
/Jesper
Bliv gratis medlem