Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår sker AminoTastic 2008?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:33

Birgit - Min-mave.dk:

Viceværten Martin Thorborg - en peptalk fra ham er selvskreven til arrangementet, og selv om jeg har overværet et par foredrag er der altid noget nyt der slår mig - måske kan vi spørge pænt og få lidt mere Amino med.

Rasmus Kristensen - Integral - PR - igen kunne jeg personligt godt tænke mig at høre et foredrag fra Rasmus - jeg er sikker på at mange kan bruge PR mere effektivt i hverdagen, personligt er jeg selv så småt begyndt.

Mikkel deMib Svendsen - Søgemaskineoptimering - tænk sig at ord kan spille så stor en rolle i det at have en hjemmeside - jeg er blevet noget klogere på hvor meget der reelt skal til

Jesper fra MediaMouse - jeg ved ikke lige helt hvad emnet skal være, men jeg er sikker på at han har nogle gode emner de fleste af os kan bruge til noget.

Markedsføring af virksomhed - online som offline

Hej Birgit,

Nu hvor arrangementet er flyttet til en mere fornuftig ugedag (d. 26 april) så er jeg nu også klar til at deltage.

Jeg stiller gerne op med et indlæg, såfremt arrangørerne vil have det med. Men så vil jeg da gerne have nogle input til hvad I gerne vil høre om?
Branding, Markedsføring offline versus online, kundeservice ?

/Jesper

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:29

Jesper Norbøll:

Birgit - Min-mave.dk:

Viceværten Martin Thorborg - en peptalk fra ham er selvskreven til arrangementet, og selv om jeg har overværet et par foredrag er der altid noget nyt der slår mig - måske kan vi spørge pænt og få lidt mere Amino med.

Rasmus Kristensen - Integral - PR - igen kunne jeg personligt godt tænke mig at høre et foredrag fra Rasmus - jeg er sikker på at mange kan bruge PR mere effektivt i hverdagen, personligt er jeg selv så småt begyndt.

Mikkel deMib Svendsen - Søgemaskineoptimering - tænk sig at ord kan spille så stor en rolle i det at have en hjemmeside - jeg er blevet noget klogere på hvor meget der reelt skal til

Jesper fra MediaMouse - jeg ved ikke lige helt hvad emnet skal være, men jeg er sikker på at han har nogle gode emner de fleste af os kan bruge til noget.

Markedsføring af virksomhed - online som offline

Hej Birgit,

Nu hvor arrangementet er flyttet til en mere fornuftig ugedag (d. 26 april) så er jeg nu også klar til at deltage.

Jeg stiller gerne op med et indlæg, såfremt arrangørerne vil have det med. Men så vil jeg da gerne have nogle input til hvad I gerne vil høre om?
Branding, Markedsføring offline versus online, kundeservice ?

/Jesper

Hej Jesper

Hm, så druknede det jeg skulle jo fuldstændig i alt det andet, og først nu får jeg taget mig sammen til at svare dig Sad

Jeg synes jo allerede du har hjulpet mig videre, bare de få gange vi har snakket sammen, og jeg kunne godt tænke mig at høre noget om branding (på den gode måde) og markedsføring (sjovest, husket og gerne uden de store penge op af lommen)

Jeg glæder mig til AminoTastic og ikke mindst møde en masse af de ainoer som jeg udelukkende kender fra telefonen eller fra det skrevne.

Ha` en super dag. 

Birgit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

Aahh crap - Var ikke klar over AminoTastic var d. 26/4 i år. Ville jo ganske gerne være med, men udover den 26/4 er min fødselsdag, så er det også et tutorarrangement på Århus Universitet :-).. det kunne da ikke være placeret mere træls! Nå - jamen så må det blive næste år. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)