Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår sker AminoTastic 2008?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen Big Smile

Jeg var en af de personer der deltog i AminoTastic 2007 og selv om det var enormt svært for mig at være med (pga. svær social fobi og lavt selvværd) er det en af de bedste beslutninger jeg tog i 2007 og jeg har ikke fortrudt - hele arrangementet var med til at sætte endnu mere gang i min peronlige udvikling og var med til at give mig mod til at forfølge mine drømme.

Så derfor vil jeg gerne deltage i AminoTastic 2008 - men det skal jo nok lige planlægges først. Smile

Så er der nogen der har lyst til at hjælpe med at få stablet et nyt arrangement på benene? Idea

Jeg har selv følgende forslag til foredragsholdere og emner jeg godt kunne tænke mig på arrangementet -

Viceværten Martin Thorborg - en peptalk fra ham er selvskreven til arrangementet, og selv om jeg har overværet et par foredrag er der altid noget nyt der slår mig - måske kan vi spørge pænt og få lidt mere Amino med.

Rasmus Kristensen - Integral - PR - igen kunne jeg personligt godt tænke mig at høre et foredrag fra Rasmus - jeg er sikker på at mange kan bruge PR mere effektivt i hverdagen, personligt er jeg selv så småt begyndt.

Mikkel deMib Svendsen - Søgemaskineoptimering - tænk sig at ord kan spille så stor en rolle i det at have en hjemmeside - jeg er blevet noget klogere på hvor meget der reelt skal til

Jesper fra MediaMouse - jeg ved ikke lige helt hvad emnet skal være, men jeg er sikker på at han har nogle gode emner de fleste af os kan bruge til noget.

Markedsføring af virksomhed - online som offline

Kom med mange flere forslag og lad os få et kanon arrangement på beneneWink 

Jeg glæder mig meget til dato og sted er sat samt at jeg kan begynde at tælle ned til arrangementet skal ske.

Godt nytår allesammen.

Birgit

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:53

Hey Birgit

Nu var jeg ikke selv med til AminoTastic 2007, men det lyder som et ganske spændende tiltag :)
Afhæningt af hvordan det passer ind med mit arbejde, vil jeg gerne være med til at stable noget op.

Mvh. Torben

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:42

arrangementet sidste år blev arrangeret af frivillige og hvis I har lyst til endnu et arrangement, så er det bare igang med at planlægge.

Det er vist endnu ikke nedskrevet i Aminoloven, at der automatisk kommer et arrangment hvert år :-)

Det er et temmelig stort arbejde og der vil være brug for en god tovholder.

Jeg synes også at det var godt sidste år, men jeg ved også hvor meget det kræver og hvor mange kommentarer og indsigelser der kommer fra folk, som egentlig kommer med så meget brugbart. Så jeg har ihvertfald ikke umiddelbart lyst til deltage, som andet end deltager.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:10

Kristian Sørensen fra Cygnet lavede en tråd herinde i december (tror jeg det var) hvor han bad om inputs. Var vist mest til en eksamensopgave han havde gang i, så ved ikke om han har taget/vil tage bolden som tovholder igen i år.
Han gjorde et fantastisk stykke arbejde sidste år (sammen med de andre, ikke at forglemme), men mig bekendt var det også et hårdt stykke arbejde... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:19

Ja, det er altid et kæmpe arbejde at lave den slags, og jeg synes derfor også at vi bør udvise den respekt overfor dem der tager dette på deres skuldre, at lade dem bestemme hvordan det skal foregår.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:22

Hvad med at give jylland en chance i år og holde det på fastlandet?!...

Hvordan ligger fordelingen egentlig af amino medlemmer, jyde kontra sjællænder ...? ser man på amino mappet, så er vi lidt mere spredt i jylland, men samlet er det vist rimelig tæt på hinanden (talmæssigt)...

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:39

Hej Birgit,

Som nævnt i tråden var jeg torvholder for projektet sidste år, hvilket var utroligt spændende og lærerigt. Og dejligt at høre du havde en lige så god dag som jeg havde.

Som nævnt i tråden er der ikke noget på plads, i hvertfald af hvad jeg ved af, omkring hvornår arrangementet næste gang skal holdes og om det overhovedet skal holdes og hvilken præmisser det skal ske under. Amino har jo rykket sig ganske mange mil siden sidste år og mon ikke det er vores alle sammens mor, Anja, der vil stå for det hvis det er noget der skal ske.

Mit forslag er at hvis AminoTastic skal afholdes igen, skal det kombineres med AminoAwards som der også tidligere har været snak om herinde.

Hvis du trænger rigtig meget til at se nogle Amino'er, så holder vi reception for Kontorfællesskab : Duckyard, hvor 3 Amino'er er flyttet sammen, her den 11. januar klokken 16.00 - læs mere om det i denne tråd. Hvis du nu alligevel var i byen, ellers må vi jo vente med at ses til en anden gang.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:56

hvor mange deltager var der i 07

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:21

der var tæt på 100 til foredrag og ca. 60 til spisning bagefter!

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:57

Kristian Sørensen - cygnet:

Som nævnt i tråden er der ikke noget på plads, i hvertfald af hvad jeg ved af, omkring hvornår arrangementet næste gang skal holdes og om det overhovedet skal holdes og hvilken præmisser det skal ske under. Amino har jo rykket sig ganske mange mil siden sidste år og mon ikke det er vores alle sammens mor, Anja, der vil stå for det hvis det er noget der skal ske.

Mit forslag er at hvis AminoTastic skal afholdes igen, skal det kombineres med AminoAwards som der også tidligere har været snak om herinde.

Hvis du trænger rigtig meget til at se nogle Amino'er, så holder vi reception for Kontorfællesskab : Duckyard, hvor 3 Amino'er er flyttet sammen, her den 11. januar klokken 16.00 - læs mere om det i denne tråd. Hvis du nu alligevel var i byen, ellers må vi jo vente med at ses til en anden gang.

Jeg synes bare det var så fantastisk et arrangement sidste og det fik mig til at tænke over mange ting, bl.a. hvorfor jeg "turde" fortælle om mine tanker og mine erfaringer forskellige steder på nettet men ikke turde stille op til en artikel i et blad. Og derudover mødte jeg bare så mange dejlige aminoer, tænk sig alle disse herlige mennesker samlet et sted som alle havde den evne til at brænde for noget.

Huh ha, en masse energier der var samlet Big Smile

Jeg tror dælme jeg lider af Aminosyge og er ved at nå punktet hvor jeg har fået abstinenser - Hm..... Huh?

Desværre har jeg ikke mulighed for at få en dosis Amino og besøge jer i jeres nye Kontorfælles-skab. Men jeg håber da mange andre har mulighed for at dukke op og sige hej til jer.

Jeg tænker lige videre ang. AminoTastic Smile

Birgit

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)