Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3's erhvervs abonnementer -advarsel !

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil lige advare om at man i den grad læser det med småt inden man indgår aftale med 3 om USB modem.

Jeg orkede ikke at læse hele kontrakten igennem, og nu står jeg med et erhvervsabonnement til 299 +moms og er bundet i 18 ( atten) måneder. Hvis jeg havde tegnet et privat abonnement havde det kostet 299 ink. moms og kun været med 6 måneders binding ?

Normalt er jeg påpasselig med hvad jeg skriver under på, men når det drejer sig om et stort "lødigt" firma ja så regnede jeg med at abonnementet var indenfor en træsko af hvad man ellers forventer prismæssigt og vilkår iøvrigt.

Har I tilsvarende erfaringer ?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:31

Jeg har svært ved lige at se hvad problemet er? og hvad du advarer mod

Du skriver jo at du selv ikke gad læse kontrakten igennem så er det vel også dit eget problem.

At prisen er eksl. moms som firma og inkl. moms som privat er der vel heller ikke det store hokus pokus i, det er almen kotume at det fungere på den måde.

Det eneste problem jeg lige kan se er at bindingen er længere ved erhvervs abo. men det er jeg nu ret sikker på står i kontrakten.

Derudover kan jeg da sige vi har 2 af den slags USB modems hos 3 i firmaet og vi er utrolig glade for dem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:31

18 måneder er en ganske normal bindingsperiode på erhvervsabonnementer.

Og ja, man skal generelt altid læse ting inden man skriver under, jeg har selv haft 3's datakort på prøve, hvor jeg da godt nok fik nogle opgivende blikke fra medarbejderen i butikken da han havde sagt "Ja, så skal du bare lige skrive under her" hvorefter jeg gav mig til at læse hele siden igennem, mens han gentog "Det er hernede du skal skrive under" hvortil mit svar så blot var "Ja, men jeg skal da lige vide hvad jeg skriver under på, inden jeg skriver under, så jeg ved hvad jeg går ind til"

Det var vist ikke noget han oplevede så tit, men jeg faldt da også over at der stod at aftalen var uopsigelse, selvom det var en 30 dages gratis prøve jeg skulle have mig, så det blev rettet inden der blev skrevet under.

Jeg var forøvrigt ikke tilfreds med produktet og havde et helvedes bøvl med at slippe af med det igen efterfølgende. Afleverede det hele i butikken og fik en kvittering på dette, og så startede slagsmålet med deres kundeservice der ikke havde fået besked fra butikken om at det var leveret retur, så de sendte regninger og rykkere i en lind strøm indtil jeg fik fat i en voksen hos 3 der fik en kopi af min kvittering og besked på at hoppe i havnen hvis de ikke snart stoppede deres ballade.

Det lykkedes vist til sidst at slippe af med dem. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:59

Jeg har selv netop bestilt et 3 mobilt internet abonnement og fik aftale og betingelser tilsendt via email, hvor jeg i ro og mag kunne læse det hele igennem. Korrekt at betingelserne er fyldige, men havde det modsatte hvor en retslig tvist skulle afgøre uoverensstemmelser været bedre?

Kan ærligt talt ikke se problemet nogen steder. Der stod højt og tydeligt hvad bindingsperioderne var og jeg kunne selv vælge mellem 12 og 18 md.
Selvfølgelig er det altid værd at nævne, at man skal læse sine aftaler igennem inden man accepterer/skriver under - men helt ærligt, at udstille egen dovenskab og dårlige lederstil med "jeg gad ikke læse den aftale jeg indgik" snak, samt dicideret advare mod 3 synes jeg er både dumt og overdrevet.

I øvrigt er aftalen som sådan til at komme ud af igen - den indeholder nemlig et lille bypass smuthul som du vil opdage hvis du læser det igennem.
Snup en tudekiks og gå i gang med at læse!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 16. Jun 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:34

Hej Igen.

Hvordan kan man omvendt sige at man har læst det med småt og så herefter indgå aftalen alligevel ?? Abonnementet er 25% dyrere og har 300% mere bindingstid end hvad et almindeligt abonnement har ? - Så kan man jo lige så godt lade være med at læse det med småt ??

Hvad er den formildende omstændighed der gør at man finder dette tilbud attraktivt ? det er måske mig der bare ikke kan se det.. 

So Long

Hans E

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 13:53

Hans E Mann:

Hej Igen.

Hvordan kan man omvendt sige at man har læst det med småt og så herefter indgå aftalen alligevel ?? Abonnementet er 25% dyrere og har 300% mere bindingstid end hvad et almindeligt abonnement har ? - Så kan man jo lige så godt lade være med at læse det med småt ??

Hvad er den formildende omstændighed der gør at man finder dette tilbud attraktivt ? det er måske mig der bare ikke kan se det..

Det er helt normalt at erhvervsprodukter er dyrere end forbrugsprodukter af en simpel årsag. Erhvervskunder har en forventning om hurtigere/bedre support - især omkring tidsfrister for support. Det udstyr der sidder på backbone er typisk heller ikke det samme på erhvervslinjer og privatlinjer.

Det er ikke tilfældigt at der er to forskellige telefonnumre for privat og erhvervssupport fx ved TDC. Erhvervssupporten svarer indenfor meget kort tid - og du kommer hurtigere videre til en tekniker end hvis du ringer på privatsupport.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:25

Jeg har i hvert fald lige fået og installeret mit trådløse internet fra 3 og det kører lækkert :-)
Havde under installationen behov for at kontakte support fordi min pc i forvejen kobler lidt anderledes til internettet end normalt (firmanetværk etc.) og der fik jeg god og hurtig hjælp.
Ind til videre intet at klage over - nu ser vi om det holder, når jeg i slutningen af ugen tager til Jylland hvor jeg er mere usikker på 3's dækning og roamingmulighederne tilTDC's net...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:34

> Jeg orkede ikke at læse hele kontrakten igennem

Nej, men du kunne da i det mindste lige have tjekket prisen og bindingsperioden - det ville have taget 2 sekunder. I stedet for skriver du bare blindt under og kommer så rendene her bagefter og advarer over 3 og deres produkt fordi det ikke var det du gættede dig til, men ikke gad selv at læse.

Sorry, men det er sgu dig der fremstår lidt latterligt i den her sag - oig bestemt ikk 3

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:43

Og så blev indlægget rykket til en mere passende kategori, da denne sag ikke gør 3.dk til Annoncehajer eller Svindlere :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:40

Hans E Mann:

Hej Igen.

So Long

Hans E

Hvorfor folk binder sig for 18 mdr?
Nok fordi de forventer, at deres firma stadig er igang om 18mdr og derfor ikke kan se problemet i det + man får en bedre service.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)