Hej Vil lige advare om at man i den grad læser det med småt inden man indgår aftale med 3 om USB modem. Jeg orkede ikke at læse hele kontrakten igennem, og nu står jeg med et erhvervsabonnement til 299 +moms og er bundet i 18 ( atten) måneder. Hvis jeg havde tegnet et privat abonnement havde det kostet 299 ink. moms og kun været med 6 måneders binding ? Normalt er jeg påpasselig med hvad jeg skriver under på, men når det drejer sig om et stort "lødigt" firma ja så regnede jeg med at abonnementet var indenfor en træsko af hvad man ellers forventer prismæssigt og vilkår iøvrigt. Har I tilsvarende erfaringer ?
|
Jeg har svært ved lige at se hvad problemet er? og hvad du advarer mod
Du skriver jo at du selv ikke gad læse kontrakten igennem så er det vel også dit eget problem.
At prisen er eksl. moms som firma og inkl. moms som privat er der vel heller ikke det store hokus pokus i, det er almen kotume at det fungere på den måde.
Det eneste problem jeg lige kan se er at bindingen er længere ved erhvervs abo. men det er jeg nu ret sikker på står i kontrakten.
Derudover kan jeg da sige vi har 2 af den slags USB modems hos 3 i firmaet og vi er utrolig glade for dem.