HØRT! Det er så FUC"¤&%#irriterende at blive ringet op i privaten også.. Aviser, blade, foreninger mv. ringer HVER aften til mig, og det er efter en dag med utallige opkald på mit (faste) arbejde. Jeg har virkelig brug for at kunne sige NEJ TAK til telefonsalg på forhånd. Det kan man når det er mail og post, og desuden er det jo heller ikke tilladt som sælger at gå fra dør til dør. Hvorfor så ikke også forbyde telefonsalg helt? Jeg fatter ikke at nogen synes det er ok at gå så tæt på folk, og gøre dem så SKIDE sure... |
Til Jesper
Jeg tror ikke helt, du har forstået, hvor irriterende det er at blive ringet op, og selv om det du sælger, er seriøst, så skal du markedsføre dit produkt traditionelt over for mig, hvis du vil have en chance for at gøre mig interesseret. Telefonsalg virker bare ikke, og ja, det er fordi, der ringer alt for mange useriøse, og det er jo ikke hver dag, man har lyst til at lege "vi bruger ikke"
- og lige nu er jeg (så noglenlunde) beskyttet privat. Du må heller ikke misbruge min fax eller min harddisk (spam), men min tid gør ikke noget?
Bliv gratis medlem