|
Prøv LIGE at dyrk den baggrundsmarmelade der er røget på Amino. Jeg var satme lige ved at få min Joly Cola galt i halsen - men der var ikke plads, for fondu'en var på vej op den anden vej ... Velbekommen siger jeg bare |
Martin er fucking 80'er agtig! :)
|
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
|
|
Jeg synes at det er helt igennem fin stil :D Flot udført og fundet på. |
|
Jeg får helt tåre i øjnene af gensynsglæde.... |
|
Jeg synes nu også godt om ! :-)) |
|
Jeg er vild med det Juleindpakkede Amino logo - det er bare så fint - hyggeligt og nede på jorden! I denne tid hvor det er så moderne at hade julen, julepynt og gaver, er det helt rart med en side der ikke er for fin til Julepynt og hygge!!! FLOT TAK! |
|
Ak ja... Jeg mindes den aften for længe siden, hvor jeg koblede op med et 4.800 baud modem (Jo - det var hurtigt dengang) til internettet for første gang med et socket program (hed det vistnok) og så en browser. Magien da der dukkede hjemmesider op på få minutter - MED BILLEDER PÅ! Og helt omme fra den anden side af jorden. Da følte jeg nok, at nu kunne det ikke blive vildere. Tak, Martin. Du er en ægte retro-dreng! |
|
Nå - men hvis Google kan lave seasonal logoer, så kan Martin vel også.
|
Vi skal blot være glade for at han ikke har sat javascript sne på, sådan så det sneede 24/7 ned over alle indlæg PS. Dette skal ikke tages som en ide Martin |
Bliv gratis medlem