Ha ha ha, jeg har været væk hele eftermiddagen og aftenen med og ser det først nu. Hvor er mine kære kolleger dygtige, de kender mig udsøgte grafiske stil, godt gået gutter og gut'inner :-)
Mikkel, hvor fik du den Jolly fra? Eksisterer de stadig?
Jeg tror nok at den med Jollyen var en 80'er joke fra Mikkel.
Men 80'er agtig eller ej, så er det sgu da lidt sejt at Amino ikke er for fin til ikke at være lidt utraditionel når det gælder juleudsmykningen af sitet.
Jeg tror nok at den med Jollyen var en 80'er joke fra Mikkel.
Men 80'er agtig eller ej, så er det sgu da lidt sejt at Amino ikke er for fin til ikke at være lidt utraditionel når det gælder juleudsmykningen af sitet.
Det er da trods alt bedre en "Comic Sans" ;)
Hehe.. Jeg kunne nu bedre li det gran halløj vi havde i toppen sidste år på amino, det var lidt mere Christmas
I min barndom, da jeg arbejdede hos den lokale købmand i Hornbæk (sjovt nok også i 80'erne), drak jeg nok 5-6 stykker om dagen .
/Jesper
Jesper, vi kan købe alle dem vi vil i den lokale Aldi-butik (6920 Videbæk). Skal vi have en eksport i gang?
Martin: Det er bare så i orden med den baggrund. Glem alt om hvad Mikkel og andre mener - 80'erne var et stort årti og vi er mange disko-dengser der stadig får våde øjne og bløde knæer, når vi hører Kim Schumachers sprøde røst og de dunkende rytmer fra tidens mega-monster-multi-milliondollars-maxi-mix på Studio 86.
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Det må være et Jysk fænomen.... Jeg har ikke set en eneste Jolly på sjælland i de sidste mange år.
Nå, men hvis der er nogen som sender firma julegaver ud i år, så ved de hvad der vil vække glade minder i det nordsjællandske .
I så fald så må jeg ud og have købt mig en BMX igen - Kørsel på BMX på stadion i selvskab med Jolly det er noget som hang hæftigt sammen i min helt yngre dage. Senere var BMX yt til fordel for skateboard. Men hvis jeg ikke skal på hospitalet med endnu en sammenklappet lunge, så må jeg nok hellere afholde mig fra disse. Så hellere tage en omgang BubbleBobble i den lokale spillehal. Nå nej, den lukkede jo for 10-15 år siden.... .