Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin er fucking 80'er agtig! :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv LIGE at dyrk den baggrundsmarmelade der er røget på Amino. Jeg var satme lige ved at få min Joly Cola galt i halsen - men der var ikke plads, for fondu'en var på vej op den anden vej ... Velbekommen siger jeg bare

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:11
Det her skriger jo på lovgivning og en klar udmelding fra de ansvarlige politikere...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Jeg kan rigtig godt lide logoet, at der er kommet lidt sne og en nissehue på, men baggrundsbilledet er ikke helt min stil.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 19:51

Jeg synes at det er helt igennem fin stil :D

Flot udført og fundet på. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:57

Jeg får helt tåre i øjnene af gensynsglæde.... Big Smile.

Så mangler der bare neonfarver, C64'eren, DR's ungdoms tv ZigZag, Muppet Show, Fragglerne, serierne Degrassi High, Mine glade 60'ere og NightRider i flimmerkassen og Kim Shumacher, MC Einar, RBC, Technotronic, KLF, i radioen - velkommen tilbage til mine 80'ere Yes Cool.

/Jesper 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:06

Jeg synes nu også godt om ! :-))

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:10

Jeg er vild med det Juleindpakkede Amino logo - det er bare så fint - hyggeligt og nede på jorden! Big Smile Og så er der fin sne på skærmen.

I denne tid hvor det er så moderne at hade julen, julepynt og gaver, er det helt rart med en side der ikke er for fin til Julepynt og hygge!!!

FLOT Yes

TAK!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:11

Ak ja... Jeg mindes den aften for længe siden, hvor jeg koblede op med et 4.800 baud modem (Jo - det var hurtigt dengang) til internettet for første gang med et socket program (hed det vistnok) og så en browser. Magien da der dukkede hjemmesider op på få minutter - MED BILLEDER PÅ! Og helt omme fra den anden side af jorden. Da følte jeg nok, at nu kunne det ikke blive vildere.

Tak, Martin. Du er en ægte retro-dreng!

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:18

Big Smile  Det vidste vi jo godt. Kan I ikke huske, dengang han åbnede Amino ver. 1.0, hvor han insisterede på at bruge én eller anden underlig font. Folk blev rasende. Det var en parodi af kaliber, at man ikke ville lade hjemmeside-viceværten bestemme, hvordan siden skulle se ud (i øvrigt kan man jo i Firefox selv lave den slags ændringer, når man ikke er tilfreds med sidens udseende).

Nå - men hvis Google kan lave seasonal logoer, så kan Martin vel også. 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:20

Mikkel deMib Svendsen:

Prøv LIGE at dyrk den baggrundsmarmelade der er røget på Amino. Jeg var satme lige ved at få min Joly Cola galt i halsen - men der var ikke plads, for fondu'en var på vej op den anden vej ... Velbekommen siger jeg bare

Vi skal blot være glade for at han ikke har sat javascript sne på, sådan så det sneede 24/7 ned over alle indlæg Big Smile

PS. Dette skal ikke tages som en ide Martin Wink

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)