Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God kørebog, excel ark ?

Side 3 ud af 11 (110 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:
Så skulle Computercity da tage og lave lidt bedre medarbejderinformation for det er ikke korrekt at produktet er godkendt af Skat

... så vi kan konkludere at Computercity ikke er det sted du skal gå hen med dine regnskabsproblemer.

På produktets hjemmeside står der da også kun 'opfylder Skat's krav', og så er det jo heldigt at jeg ovenfor har beskrevet hvad disse er.

eigil:
Der findes faktisk et dansk system som er ægte fuldautomatisk (i modsætning til autolog).

Ja, for autolog kræver noget så gammeldags manuelt runestens-agtigt som at sætte et usb-kabel i PC'en, mens EasyTrack kan køre præcis det samme over internettet til prisen for 100 USB-kabler (om måneden altså), så det er fuldautomatisk og smart og moderne.

Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:55

Prisen er 101 Kr. om måneden ved eet styk (ved flere bliver det endnu billigere).

Hvor kan du få USB kabler til 1 Kr. stykket ?.

Ved EasyTrack får du ud over kørebog også realtime sporing, tyverisikring, fence alarm og meget mere.

Skat godkender ikke systemer, de godkender kun regnskaber; men de accepterer systemer der opfylder deres krav.

Eigil 

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 12:24

Et usb-kabel koster vel 10-30 kr. så ja - jeg burde have skrevet 5-10 i stedet for 100. Overdrivelse fremmer forståelsen. Men hovedbudskabet var nu kørebog med automatik eller ej, hverken usb-kabler, geo-fence eller internet. Til brug for kørebog finder jeg at et abonnement er overdrevent. Faktisk er en hitech-løsning i det hele taget nok overdreven (men skide skæg), i al fald for mig. Men til brug for flådestyring og tyverisikring er det da smart at man får kørebog 'gratis med'. Men selv de funktioner kan jo løses uden abonnement.

Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:31

Har du regnet med hvor meget tid (=penge) du bruger på at føre kørebog, hvis du altså fører kørebog. De firmaer jeg har talt med kan sagtens se de store besparelser det giver med et fuldautomatisk kørebogssystem.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:17

Det kan jeg bestemt også. Udover tidsbesparelsen er det også vanskeligere at lave kreative kørselsregnskaber end når det laves manuelt. Muligvis også helt umuligt. Man kan bare ikke få Skatterådet til at anerkende det, fordi Skat til enhver tid vil have mulighed for at vurdere det enkelte kørselsregnskab.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:58

Hej, kunne jeg logge dig til at sende filen til mig? For leder efter sådan en skabelon.

Mail: AdamsRengoering (@) gmail . com

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:33

Hej Peter

Jeg vil da også gerne se det efterhånden så berømmede kørselsregneark, hvis du vil sende det til mig på anette (@) inloco.dk

Mange tak

Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:47

Og det sammer her ;-) marcbruun (@) gmail.com.

Tak på forhånd.

Hilsen

Marc

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 02:52

Hej Peter

Det jeg nu skriver til dig vil nok komme som en stor overaskelse ;)

Jeg kunne enormt godt tænke mig at være endnu en lykkelig modtager af din Excel kørebog...

Ja jeg ved det :D  

Ok...

Så hvis du stadig har en på lager :) ... vil jeg lige sige 10000 tak på forhånd.

info@trullejansberg.dk   

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:25

Jeg er også på som modtager Peter.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 3 ud af 11 (110 indlæg)