Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God kørebog, excel ark ?

Side 5 ud af 11 (110 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Så det da lige. Sorry til alle i dette indlæg, at jeg er kommet med forkerte oplysninger ang. AutoLog som vi sælger i ComputerCity. Jeg skal vidst lige have fat i ham jeg snakkede med omkring produktet fra leverendøren om denne, da det slf. ikke er rigtig at den er godkendt af SKAT, men kun at den opfylder SKAT's krav.

Sorry alle sammen. Håber sku det går, ellers må jeg jo give en kvaje-bajer!Wink 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:48

Jeg mener så ikke at du er kommet med direkte forkerte oplysninger. Som det også bliver sagt ovenfor skyldes den mangl. godkendelse ene og alene at Skat ikke vil give en generel godkendelse af et elektronisk system. Man kan sammenligne det lidt med at en regnskabsførelse heller ikke nødvendigvis er efter bogen og dermed forhåndsgodkendt blot fordi man har anvendt et anerkendt regnskabsprogram.

Iøvrigt kan jeg oplyse at jeg - foranlediget af denne tråd - har givet Autolog lov til at bruge mit ovenstående udsagn (citat)  vedr. håndteringen af 60 dages reglen i forbindelse med en pressemeddelelse/markedsføring.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 18:05

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Fra København S
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:55
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 01:44

Jeg syntes måske det ville være lidt betænkeligt hvis folk begyndte at sælge kørebøger eller regnskabssystemer som ikke er anerkendte eller som ikke på en eller anden måde er godkendt af Skat.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:49

Hej folkens :)

Hvis du står på spring for at sende det omtalte excel-ark, vil jeg meget gerne på modtagerlisten, Peter.

Min mail er jens@webonnet.dk.

På forhånd tak.

Mvh. Jens Iversen. 

Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:02

Hej Peter

Jeg ved dette er en gammeltråd men kunne jeg få dig til at sende mig din skabelon til kørebogen da jeg netop sad og skulle til at udvikle min egen.

bsandgaard@gmail.com

Det vil jeg være meget taknemlig for.

Fra København S
Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 13:03

Hej Peter,

Med den store efterspørgsel her vil der også være generel potentiale for at sælge den.

Smid den op til en 10'er på www.atbizz.com

M.v.h.

Sune

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 13:28

I så fald vil der da helt sikkert være nogle andre Aminoer som vil sige "gud hvor er vi dog dumme at vi afgiver guldkorn gratis her på Amino mens andre tager betaling for det". Samtidig kan man jo sige at de guldkorn typisk er betydeligt mere værd end en kørebog lavet i elektronisk form, som enhver med bare en smule kendskab til regneark kan lave.  

Iøvrigt er der jo også grænser for hvad man kan sælge det til, når man idag kan købe et system som Autolog for næsten ingen penge. Dvs. man risikerer at det hele drukner i administation. 

Når vi taler om at sælge noget som folk vil bruge som instrument i forhold til Skat mangler der også lige en godkendelse fra Skat.  

Fra København S
Tilmeldt 27. Mar 08
Skrevet kl. 14:11

Om folk giver alle eller nogle af deres guldkorn væk er jo op til dem selv. Men der kan vel ikke være tvivl om at der er folk der ønsker varen.

Tid er penge.. Hvorfor alle skulle lave deres eget regneark til en kørebog bare fordi de har kompetencerne? Spild af tid og ressourcer...

Om det er godkendt af Skat gør vel ikke noget, bare oplysningerne der skal ind i arket overholder det som Skat foreskriver.

Side 5 ud af 11 (110 indlæg)