Hey. Så det da lige. Sorry til alle i dette indlæg, at jeg er kommet med forkerte oplysninger ang. AutoLog som vi sælger i ComputerCity. Jeg skal vidst lige have fat i ham jeg snakkede med omkring produktet fra leverendøren om denne, da det slf. ikke er rigtig at den er godkendt af SKAT, men kun at den opfylder SKAT's krav. Sorry alle sammen. Håber sku det går, ellers må jeg jo give en kvaje-bajer! |
Jeg mener så ikke at du er kommet med direkte forkerte oplysninger. Som det også bliver sagt ovenfor skyldes den mangl. godkendelse ene og alene at Skat ikke vil give en generel godkendelse af et elektronisk system. Man kan sammenligne det lidt med at en regnskabsførelse heller ikke nødvendigvis er efter bogen og dermed forhåndsgodkendt blot fordi man har anvendt et anerkendt regnskabsprogram.
Iøvrigt kan jeg oplyse at jeg - foranlediget af denne tråd - har givet Autolog lov til at bruge mit ovenstående udsagn (citat) vedr. håndteringen af 60 dages reglen i forbindelse med en pressemeddelelse/markedsføring.