Jeg tro ikke det kan beskrives meget mere klart en du gør Nina.
Hvis man får en personlig henvendelse, med relevans så vil de fleste virksomhed ejere aldrig opfatte det som spam, men derimod velkomme der meget mere en et afbrydende telefon opkald.
Dimitri du spørger hvordan man skal lovgive. Det kan nok ikke man ikke.
Jeg tror faktisk ikke at det er et problem, jeg kender ikke nogen som har fået en spam anklage på halsen efter den slags personlige henvendelse.
Rigtig mange virksomheder opfordrer selv på deres hjemmeside til, at man skriver, frem for at ringe til dem. Henviser man til det og er brevet af relevans så tro jeg ikke problemet findes.
Igen, jeg snakker ikke om at man får en mail, hvor der står at jeg tro en abonnement på aftenbladet vil gavne din virksomhed. Eller at tandklinikken 4 sal. I Lars Bjørnstræde får at vide at nu er der mængde rabat på palleløftere.
Men hvis man derimod modtager noget al la det her.
Kære Jens Jensen
Men kone og jeg har lige besøgt din hjemmeside ww.storesko.dk.
Vi var meget imponeret over det kæmpe udvalg og flotte design.
Man kan tydelig at se at du er en virksomhed ejer der ikke går i små sko.
Vi skriver til dig fordi vi netop er blevet dansk importør af sydtyrolske sko mærke Olelåihiiii.
Normalt henvender vi os ikke til net butikker, men din side er noget ganske særligt.
Stilen og designet passer meget ind i det du har på din side.
Især udvalget i damestørrelser kan vi se at vores udvalg størrelserne 45-54.
Kan være em kæmpe succes hos dine kunder
Vi vil meget gerne komme forbi og vise vores store udvalg.
De næste 14 dage har vi en intro kampagne med -30%, vi er i dit område onsdag og mandag.
Hvis det kan passe ind i din kalender så skriv bare tilbage med hvad tid det vil passe dig.
Venlig Hilsen
Sko & Lederhosen ApS.
NB. Det kan være du allerede er klar over det, men ellers vil vi lige gøre dig opmærksom på at da vi besøgte din side virkede linket ”se din størrelse” ikke.