Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheder der tilbyder dropshipping

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter nogle virksomheder, der tilbyder dropshipping / blindshipping. Jeg har ledt med lys og lygte, men har ikke fundet nogle, der er seriøst interessante.

Jeg forestiller mig, at jeg har min egen webshop, og at jeg sender bestillingerne direkte videre til virksomheden, som sørger for at ekspedere dem med mit navn og logo.

Kontakt mig gerne på PM - eller besvar tråden, hvis du tilbyder eller kender nogen der tilbyder dropshipping eller blindshipping.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mattias
Inden for hvilke varegrupper/branche(r) tænker du på dropshipping? Der er en del leverandører som tilbyder dette, bla. inden for levering af hardware.

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hardware ville være oplagt, - bare ærgerligt, at der er så dårlig avance på det (?) :) Jeg vil gerne have links på alle virksomheder, som I kender, der tilbyder dropshipping :) Jeg har selv kun fundet en kaffe-sælger, så det er ikke den største database jeg har efterhånden!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

det er et meget diskuteret emneamino!

Prøv at spørg der er nævnt en del navne indenfor blandt andet EL og VVS branchen...

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg spørger jo :) Kan ikke finde noget med søgefunktionen...

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm... har kigget alle de links igennem nu og kan faktisk ikke rigtig finde noget reelt svar på det som Mathias spurgte om...

Dog fandt jeg en masse firmaer der IKKE skal benyttes....

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

okay, det beklager jeg...

Indenfor EL branchen:

LMG/Louis Poulsen

VVS:

Sanistål

Otra

Jeg prøver lige at længe lidt mere senere, jeg ved at der i flere tråde er nævnt flere gode emner indenfor andre brancher.

Fra Tvis
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv været ude efter dette i et par år så jeg er lige med på en lytter.......Smile

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fatter simpelthen ikke hvad det er i har gang i. I har fundet ud af at det er simpelt at oprette en netbutik og nu vil i bare handle med et eller andet hvor i kan finde nogle leverandører der tilbyder dropshipping. Undskyld mig men det er fandme en tynd forretnings idé.

Indenfor stort set alle varegrupper findes leverandører der tilbyder dropshipping så i sig selv kan jeg ikke forestille mig at det skulle være noget problem. Men hvis i endelig vil lave en forretning så find dog et eller andet at handle med der interesserer jer og som i måske endda har en smule forstand på. Derefter kan i så gå igang med at finde egnede leverandører og der vil utvivlsomt være nogle hvor i kan lave aftaler om dropshipping hvis det er så vigtigt for jer absolut ikke selv at få de varer i sælger i hænderne.

Hvad vil i gøre når kunderne har problemer/reklamationer og hvordan vil i bære jer ad med at yde bare et absolut minimum af support både før og efter salg på de varer i sælger hvis i ikke aner en pind om hvad i har med at gøre. Jeg er rystet og håber jeg selv er i stand til at styre udenom den slags forretninger som givetvis eksisterer desværre.

Alternativt kunne i forsøge at udnytte jeres antagelige viden indenfor nethandel til at sælge ydelser indenfor dette område. Ikke en anbefaling herfra da der er mange om buddet og som nævnt er det efterhånden ingen sag for meget små midler at oprette og drive en netbutik. Under alle omstændigheder håber jeg i finder på noget andet at berige vores samfund og internettet med.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)