Well, nogle mennesker er jo "a pain in the ass", så det kunne da være... ~ |
HØRT - så kan jeg være festabe eller partyanimal! :)
Mette
Well, nogle mennesker er jo "a pain in the ass", så det kunne da være... ~ |
HØRT - så kan jeg være festabe eller partyanimal! :) Mette |
He he.. Ja jeg så det som "Arme Ridder af 1. grad" osv osv.. Det gav ikke meget mening heller.. |
Smid en titel på der hedder thorborg efter sidste titel du har lavet.Seriøst den kan godt gå måske tilføj noget hvis det er det der skal til.
|
"Kvinde på barsel" - kunne være en oplagt kategori til dem der har skrevet ekstremt mange indlæg Jeg har hørt at vores skriblerier er småting ved siden af hvor meget nogle kvinder på barsel skriver på graviditets-/babyfora... mvh Carsten |
Vi skal da have en pandang til Kraks blå bog. Over betydningsfulde danskere Aminos Blå Bog. Over betydningsfulde Aminoer. Rasmus
|
Sjov idé, jeg har i hvertfald den første håndfuld jeg synes kunne være interessante emner. Men ud fra hvilke kriterier vil Du bedømme Aminoerne? |
der skal vælges et hemmeligt pernel, som udvælger evt. kandidater. det vil være naturligt at top ti brugere er med. men også nogle som har gjort sig specielt bemærket med gode svar. eller gode indlæg. På den måde belønnes brugerne ikke kun for at skrive korte beskeder, men også at gøre sig lidt mere umage med kvalificerede svar. men der kunne jo også være kategorier som "klassens klovn" "mest sure opstød" "sjove skrive fejl" "mest geniale ide" osv |
Rigtig god idé, det er også altid interessant at få et indblik i hvad folk har lavet tidligere kontra hvad de laver nu. Et kig ned i deres historie. Jeg var fx meget overrasket da min svigerfar blev 60 og jeg læste en artikel om hvad han havde bedrevet i sit liv - det var en del mere end jeg var klar over :) |
Hej Martin faldt lige over denne: Lidt inspiration til dig...... Vi tales ved! |