Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp lige Thorborg med lidt Amino Rang

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

På det tidligere amino havde du egentlig selv nogle gode forslag i mine øjne.

Det var titler som

pensioneret iværksætter
Pensioneret iværksætter med hus i Frankrig etc.

Det kunne man vel godt hæfte på i enden af den liste du har indtil videre.

Dem kunne jeg også lide, men de må desværre ikke fylde mere end 30 tegn inkl. mellemrum, så der skal laves en del forkortelser.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:29

Brian Nielsen:

kunne du ikke bare rykke intervalerne, så man skal skrive mere for at rykke op i kategorierne?

Så man f.eks. skal skrive 5-6.000 indlæg for at blive "SEO-med for for meget tid" Big Smile

Jo helt sikkert, men tror du ikke nogle folk ville blive kede af at bliver degraderet?

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:35

Martin Thorborg:
Dem kunne jeg også lide, men de må desværre ikke fylde mere end 30 tegn inkl. mellemrum, så der skal laves en del forkortelser.

Ahh surt - mon ikke det bare er en meget lille ting rent kodemæssigt du kunne sætte en af dine folk på? Jeg ved godt der er super meget andet, og mere vigtige ting at fokusere kræfterne på.

Alternativt kunne man jo bare lade hedgefond ejer være den sidste titel om man så skrev 10.000 indlæg.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:48

Ej, Martin, det er lige meget med degraderingen - den kommer jo til at påvirker alle - og så er det helt fair.

I øvrigt synes jeg det er morsomt med en titel der hedder SEO-ekspert med for meget tid - det kunne måske være iværksætter med for meget tid, så ingen føler sig forbigået - selv ikke-SEO-eksperter kan ind imellem have mange indlæg :)

Men "Trendsætter" var også en titel til en med mange indlæg eller "Amino-veteran" (over 10.000) "Amino-golden-child" (25.000)

Du ku' også ændre systemet så stjerne rent faktisk kom til at bestemme titlen - jo flere stjerner man får for sine indlæg jo finere blievr ens titel. For at man har mange indlæg er jo bare et tegn på at man er aktiv, men det andet ville gøre at titlen antydede kvalitet.
Der må så kun være 1 stjerne at trykke på, for det er surt at være en der får 3 stjerner i sine indlæg. Enten stemmer man at indlægget er godt eller også stemmer man ikke - det er mest fair.

Mette

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:20

Oligark, Mogul, Filantrop, Matador, byggespekulant, Magnat.

Mvh Jesper

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:29

Mon ikke den sidste titel skulle være "lønslave" ... for hvis man er iværksætter, så har man sgu da ikke tid til at skrive så mange indlæg, og så må man da sidde på et lukket kontor, hvor der ingen mennesker kommer forbi.... :-)

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 12:45

Ja, nu må du vise hvad det her smarte system kan :-)

Lav en tittel (e.g. Aminogud(inde)) frem til 4999 og lav et felt på folks profiler som vises ved 5000+ indlæg. Så skal skriver folk det de gerne vil være.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:23

Aminoridder af 1. grad

Aminoridder af 2. grad

Aminoridder af 3. grad

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:12

Øv hvor skal jeg bare se at få vænnet mig til at bruge mine briller....
Jeg læste det lige som
Hæmorider af 1. grad
Hæmorider af 2. grad
Hæmorider af 3. grad

Geeked
/Jesper

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:24

Det er fedt nok der er et rangsystem, så man kan se hvor meget de forskelige har bidraget til amino. Men de der titler, syntes jeg man bør genoverveje. Jeg har flere gange set nye aminoer spørge om hvorfor der står offentlig ansat når de har en enkeltmandsvirksomhed, det er da meget sjovt, men det har ingen nytte og forvirer folk. Hvis der skal være en titel så lav det så brugerne selv kan ændre den. det ville give meget mere mening hvis der stod hvilken type virksomhed folk rent faktisk havde.

Ellers stor ros til det nye Amino Yes

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)