Hejsa Sidder og er blevet nysgerrig omkring hvad folk generelt syntes er rimelig tid, når man skriver en mail til et firma - Fx omkring nærmere information til et produkt, priser eller lign. Indrømmer gerne at jeg foretrækker at skrive over mail kontra telefon, noget mange ikke er enige i, men sådan er mit hoved åbenbart blevet indrettet over tid :) ... Derfor forventer jeg måske også for hurtige tider, så vil da lige høre hvad andre syntes. - Generelt syntes jeg at butikker der har en seriøs webshop svarer relativt hurtigt, det virker som om at de er van ti at være "online" og tingene foregår her. - Er dog også igang med at skulle energi renovere vores hus, og her oplever jeg RIGTIG lange svar tider. Fik lige svar fra et tagfirma (Endda et af de aller største), et helt måned efter jeg havde skrevet til dem - Det syntes jeg bare er for lang tid, snakker trods alt også "ordre" på 100.000+. - Har også haft skrevet til et par stykker med lidt spørgsmål omkring varmepumper, og igen oplever jeg meget lange svartider, eller slet igen. Er det bare mig der er uheldig på dette punkt, forventer for meget eller om det bare kun er telefonen der virker i nogle brancher ? /Henrik |
Vi er blevet forvent idag med mobiltelefon mm. og derfor ønsker vi altid hurtig svar eller i hvert fald en besked om, at de arbejder på det. Jeg vil sige 24 timer med en mail, det er også det mange af de kunder vi håndtere mail for sætter som standard.
Med telefon skal det dog være indenfor få sekunder.
Jeg har også i forbindelse med et byggeri ringet/skrevet til en del virksomheder indenfor dette og generelt er min oplevelse som dig, at mange gange så hører man ikke fra dem ellers går der 3 uger inden de ringer tilbage selvom man skal købe for mange penge også har jeg i hvert fald fundet en anden løsning :)