Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fandt du frem til Amino? Stem her!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ved at være et stykke tid siden, jeg læste om amino gennem Martins nyhedsbrev.. Man kan vist kalde det den spæde start, der er sket noget siden, Hvilket jo kun er positivt. :-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:06

faldt over det tilbage da det startede, men forsvandt egentlig igen ret hurtigt... men for et halvt års tiden siden, så jeg hvor stort det var blevet og nu er man jo nærmest blevet afhængig... puhh... :-) 

Fandt det igennem Google hvor jeg søgte på nogle råd om noget...  

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 13:32

Hej

Ja det er jo et stykke tid siden, men mener det var via et nyhedsbrev fra Martin Thorborg. Det har jeg ikke fortrudt, tværtimod..Geeked

Forsat god søndag til alle.

M.v.h.

Stones

www.swhandel.dk

Dit e-byggemarked

Hvad vi ikke har i webshoppen, vil vi prøve at skaffe til den rigtige pris!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:57

Jeg hørte et tåbeligt program på P3, hvor de harcelerede over folk, der brugte Comic Sans.

Martin Thorborg var så venlig at stille op til interview med amino.dk - omtalen af dette forum, som var ganske nystartet, var så interessant, at jeg hoppede med på vognen.

mvh Hans

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:21

Jeg er ret sikker på at jeg Googlede mig frem til det dengang jeg gik på EVU's iværksætterkursus. Jeg var så begejstret at jeg spurgte underviserne hvorfor Amino.dk dog ikke var et finde på deres gode, lange link-liste, og fik et svar i stil med at "det jo bare var et lille forum Martin Thorborg legede med i sin fritid", så det var åbenbart ikke noget de tog særlig seriøst. Jeg bryder spontant ud i skraldlatter når jeg tænker på det i dag. Devil

~
Anja

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:39

Stones:

Ja det er jo et stykke tid siden, men mener det var via et nyhedsbrev fra Martin Thorborg. Det har jeg ikke fortrudt, tværtimod..Geeked

Jeg fandt vej på samme måde - gennem Martin Thorborgs nyhedsbrev, som jeg har været tilmeldt før Amino så dagens lys.

mvh Carsten

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:52

>> "det jo bare var et lille forum Martin Thorborg legede med i sin fritid", så det var åbenbart ikke noget de tog særlig seriøst. Jeg bryder spontant ud i skraldlatter når jeg tænker på det i dag. Devil

Mon ikke de burde revurdere deres synspunkt? ;-)

P.S. Tak til alle jer der har svaret tilbage på tråden og stemt! Som sagt kan Martin Thorborg sagtens gå ind i Aminos log og se, hvor trafikken kommer fra, men ikke HVORFOR den gør det, så håber da afstemningen også er en slags hjælp. :-)

Mvh. Artemis

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:16

Hej Artemis

Tak for det, det var interessant at se.

Dbh Martin

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:26

73 stemmer... hm... kan vi mon nå 100? :-)

Mvh. Artemis

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:28

Jeg har, som så mange andre, brugt Amino et stykke tid, før jeg gik fra at være "anonym kryster" til blive Amino-bruger.

Jeg havde flere gange, når jeg på Google søgte på et eller andet, fundet et svar fra Amino, og senere omtalte en kollega det også i positive vendinger.

Men, det der fik mig til at oprette mig var, at der stod et flere dage gammelt ubesvaret spørgsmål til et regnskabsprogram, som jeg bare "måtte" svare på.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)