Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fandt du frem til Amino? Stem her!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager kun et par sekunder at stemme, og jeg håber afstemningen hjælper Amino bare en smule i jeres research.

Jeg går stærkt ud fra indlægget passer bedst her. :-)

Let's go:

Hvordan fandt du frem til Amino?

Størstedelen af en hjemmesides trafik kommer som regel fra Google. Men hvordan fandt du Amino?

• Jeg læste en artikel og besøgte efterfølgende Amino. (10,9%)
  • Gennem et linkkatalog eller et website, der linkede til Amino. (1,8%)
  • En ven fortalte mig om Amino. (11,8%)
  • Jeg så Amino på en messe, og valgte at besøge hjemmesiden derefter. (0,9%)
  • Jeg fandt Amino gennem Google. (36,4%)
  • Jeg fandt Amino gennem en anden søgemaskine (fx Yahoo!, Live, Altavista osv.). (0,9%)
  • Jeg kan desværre ikke huske det! (27,3%)
  • Andet (10%)
  • Totalt antal stemmer: 110
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 17:44

P.S. Jeg fandt Amino gennem et website. :-)

Mvh. Artemis

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 17:45

Jeg var så heldig at Hr. Thorborg fortalte mig om sit iværksætterforum, og jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg fulgte hans råd og kom herind :)

Jeg har fået et fantastisk netværk siden jeg oprettede mig som bruger - samt utroligt mange gode råd, links til gode websites mm

Det er faktisk først efter jeg kom ind på Amino at jeg begyndte at føle mig som iværksætter, før havde jeg bare en hobby/interesse og et momsnummer.

Birgit

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:13

Birgit - Min-mave.dk:

Det er faktisk først efter jeg kom ind på Amino at jeg begyndte at føle mig som iværksætter, før havde jeg bare en hobby/interesse og et momsnummer.

Nemlig! Kan ikke udtrykkes bedre :-))

Jeg fik også nys om Amino igennem en ven, og har selv senere fortalt vidt og bredt om Amino til venner og bekendte.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:29
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:41

Det er så længe siden :) jeg husker faktisk ikke hvordan jeg faldt over amino, men jeg kan huske det var i den spæde start og jeg oprettede en bruger - der var ikke særlig meget aktivitet så jeg forsvandt hurtigt igen, men en lille måneds tid senere faldt jeg igen over amino - har sikkert været igennem et website et sted og derfra startede mit misbrug. - Idag forsøger jeg stadig at skære ned, men jeg har efterhånden opgivet fuldstændig :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:18

> Jeg læste om Amino i dk.erhverv på usenet - Hjælp til test af iværksætter-debat

Ja, man kan da sige at der tilsynelande var, og er, brug for et sted som Amino :)

Jeg "fandt" ikke selv Amino, sådan rigtigt, for jeg var allerede inde over et stykke tid inden det åbnede, da Martin vendte ideerne med mig, og jeg gav lidt rode råd til domæne, SEO osv :)

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 21:34

Jeg læste på motion online, der var så en tosse der skrev et eller andet crap, hvorefter en borede lidt i det og henviste til at hun pgså havde søgt en mio. til at købe et pizzeria på et andet site. Det viste sig at være amino, så nu har jeg droppet MOL og skiftet til amino:-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:43

Jeg fandt Amino igennem Google, og har ikke fortrudt det en meter :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 00:34

Jeg kan desværre ikke huske det, men det er 2 år siden jeg oprettede mig som bruger, så jeg har da været med i et stykke tid nu.

Bruger stadig Amino næsten dagligt.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)