Jeg har desværre mistet min aftale med nets pga jeg havde brugt aftalen på mine andre sider.. Jeg har 2 webshop.. Men står uden betaling.. |
http://yourpay.dk - prøv dem :)
Jeg har desværre mistet min aftale med nets pga jeg havde brugt aftalen på mine andre sider.. Jeg har 2 webshop.. Men står uden betaling.. |
Som sidst jeg tjekkede ikke bruger SSL til deres betalinger - og dermed ikke er egnede til en webshop, hvor man vel ønsker størst mulig sikkerhed for ens kunder? Det kan have ændret sig, men så skal det være sket inden for de seneste par uger...De kom lynhurtigt frem som ny indløser da Ewire gik konkurs - dog uden at have fuldstændig styr på deres koncept og ikke mindst sikkerhed. |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
sådan har jeg også læst det. Jeg ville ikke bruge en indløser som ikke er med på denne http://kortgebyr.dk/ uden den er nogen garanti, så er der i det mindste en vis kontrol, men der er en del spørgsmål til mange, herunder i høj grad yourpay vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Ja, det er de i deres fulde ret til, hvis du ikke har overholdt deres retningslinier - hvilket du jo nok ikke har, hvis du har brugt én aftale til to shops. Men jeg er da enig med dig i, at det er ærgerligt, at Nets har monopol - det gør det meget svært for nystartede webshops at få en brugbar indløsningsaftale. For dig er det ærgerligt, at du har misligeholdt jeres aftale og nu ikke kan blive godkendt igen. Du kan evt. prøve Swedbank - jeg ved ikke, om de stadig tilbyder indløsningsaftaler, ellers er der vist kun PayPal og Skrill tilbage (som jeg personligt ikke mener er brugbare som eneste indløser/betalingsmulighed i langt de fleste danske shops, selv om mange nye shops starter op med dem, da de er nemme at indgå aftale med). |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
Nu bliver jeg da bange. Vi har søgt om domæne ændring og de har aldrig nogensinde svaret på den selvom vi har rykket dem op til flere gange. Så vi valget simpelthen bare at tage imod betalinger alligevel. Håber da ikke de lukker vores aftale. |
Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk
forhåbentlig kan de se I har rykket dem men at gøre det uden forudgående OK betyder at de KAN opsige og ikke godkende ny for de godkender jo ud fra domæne og risiko så få det på plads aktivt vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Gad godt vide hvor mange der forsvinder fra Nets/Teller når der engang kommer en ordentlig konkurrent. Hvorfor er dankort egentlig så vigtig i dag? de fleste har da visa/dankort, har de ikke? |
Der er også Valitor, de har integration direkte med ePay. S5 tilbyder formidling i danmark. Dog er det værd lige at mindes misæren omkring wikileaks og Valitor før man indgår aftaler med dem. |
Dennis | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning
Seriøs Magentohosting
Afhængig af branche, er der fortsat rigtig mange kunder der bruger Dankortet. Hos mig ligger det omkring 50% . De fleste kunne godt bruge Visa i stedet, men Transaktionsgebyret er langt det billigste for Dankortet, nemlig 0,1% , mens Visa koster 1,5%. Benytter du f.eks Paypal, betales der helt op imod 3,5% Vi taler altså tusindevis af kroner i besparelse hver måned, afhængig af omsætning. |