Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NETS/TELLER Afvist

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre mistet min aftale med nets pga jeg havde brugt aftalen på mine andre sider.. Jeg har 2 webshop.. Men står uden betaling..

Brugte eWire men det er desværre også gået konkurs..

Jeg vil meget gerne have nets igen og har også ansøgt om aftale men er blevet afvist..

Kan de virkelig bare afvise på den måde?? Er der noget man kunne gøre ved det..

Synes det er meget ærgeligt da nets har monopol i danmark..

Hvad skal jeg gøre ??

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:18

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Helbo:

http://yourpay.dk - prøv dem :)

Som sidst jeg tjekkede ikke bruger SSL til deres betalinger - og dermed ikke er egnede til en webshop, hvor man vel ønsker størst mulig sikkerhed for ens kunder?

Det kan have ændret sig, men så skal det være sket inden for de seneste par uger...De kom lynhurtigt frem som ny indløser da Ewire gik konkurs - dog uden at have fuldstændig styr på deres koncept og ikke mindst sikkerhed.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:00

Presta:

Som sidst jeg tjekkede ikke bruger SSL til deres betalinger - og dermed ikke er egnede til en webshop, hvor man vel ønsker størst mulig sikkerhed for ens kunder?

Det kan have ændret sig, men så skal det være sket inden for de seneste par uger...De kom lynhurtigt frem som ny indløser da Ewire gik konkurs - dog uden at have fuldstændig styr på deres koncept og ikke mindst sikkerhed.

sådan har jeg også læst det. Jeg ville ikke bruge en indløser som ikke er med på denne http://kortgebyr.dk/    uden den er nogen garanti, så er der i det mindste en vis kontrol, men der er en del spørgsmål til mange, herunder i høj grad yourpay

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:00

mongilla:
Jeg vil meget gerne have nets igen og har også ansøgt om aftale men er blevet afvist..

Kan de virkelig bare afvise på den måde?? Er der noget man kunne gøre ved det..

Ja, det er de i deres fulde ret til, hvis du ikke har overholdt deres retningslinier - hvilket du jo nok ikke har, hvis du har brugt én aftale til to shops.

Men jeg er da enig med dig i, at det er ærgerligt, at Nets har monopol - det gør det meget svært for nystartede webshops at få en brugbar indløsningsaftale. For dig er det ærgerligt, at du har misligeholdt jeres aftale og nu ikke kan blive godkendt igen.

Du kan evt. prøve Swedbank - jeg ved ikke, om de stadig tilbyder indløsningsaftaler, ellers er der vist kun PayPal og Skrill tilbage (som jeg personligt ikke mener er brugbare som eneste indløser/betalingsmulighed i langt de fleste danske shops, selv om mange nye shops starter op med dem, da de er nemme at indgå aftale med).

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:22

Nu bliver jeg da bange. Vi har søgt om domæne ændring og de har aldrig nogensinde svaret på den

selvom vi har rykket dem op til flere gange.

Så vi valget simpelthen bare at tage imod betalinger alligevel. Håber da ikke de lukker vores aftale.

Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:29

WebShopSpørgsmål:

Nu bliver jeg da bange. Vi har søgt om domæne ændring og de har aldrig nogensinde svaret på den

selvom vi har rykket dem op til flere gange.

forhåbentlig kan de se I har rykket dem men at gøre det uden forudgående OK betyder at de KAN opsige og ikke godkende ny for de godkender jo ud fra domæne og risiko så få det på plads aktivt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 02:54

Gad godt vide hvor mange der forsvinder fra Nets/Teller når der engang kommer en ordentlig konkurrent.
Egentlig er der jo masse der kan gøre det lige så godt, bare ikke med dankort.
For pokker de behandler deres kunder dårligt! 

Hvorfor er dankort egentlig så vigtig i dag? de fleste har da visa/dankort, har de ikke? 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 08:05

Presta:
Du kan evt. prøve Swedbank - jeg ved ikke, om de stadig tilbyder indløsningsaftaler, ellers er der vist kun PayPal og Skrill tilbage (som jeg personligt ikke mener er brugbare som eneste indløser/betalingsmulighed i langt de fleste danske shops, selv om mange nye shops starter op med dem, da de er nemme at indgå aftale med

Der er også Valitor, de har integration direkte med ePay. S5 tilbyder formidling i danmark.

Dog er det værd lige at mindes misæren omkring wikileaks og Valitor før man indgår aftaler med dem.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:54

Firmaconnect.net:
Hvorfor er dankort egentlig så vigtig i dag? de fleste har da visa/dankort, har de ikke? 

Afhængig af branche, er der fortsat rigtig mange kunder der bruger Dankortet.

Hos mig ligger det omkring 50% .

De fleste kunne godt bruge Visa i stedet, men Transaktionsgebyret er langt det billigste for Dankortet, nemlig 0,1% , mens Visa koster 1,5%.

Benytter du f.eks Paypal, betales der helt op imod 3,5%

Vi taler altså tusindevis af kroner i besparelse hver måned, afhængig af omsætning.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)