ja bortset fra de nok har fattet betydningen af den store pris forskel mellem brug af dankort delen frem for visadelen så er det givet dig der har fattet alt, og man skal jo være modig som jeg, for at modsige dig. At alle de store webshops i princip har nets og dankort er sikkert bare en kæmpe misforståelse ![]() vh John H |
WebShopSpørgsmål:Visa Dankortet går også ind som Dankort i QuickPay..
Jeg går ikke ud fra at Quicpay er din indløser. Mon ikke at det er fordi du har en indløsningsaftale med Nets, der er dem der varetager Dankort indløsningen? (Du må hellere svare "Jo", eftersom du bruger deres logo i dit checkout flow).
Uden aftalen med Nets, ville en Visa/Dankort betaling blive registreret som et Visakort til de priser Jesper ganske korrekt nævner.
Og der er en væsentlig forskel. Jeg har kigget på vores egne tale for 2013, og vi ville skulle have betalt ca. 100.000 kr. mere i transaktionsgebyr sidste år, hvis vi ikke kunne tage imod Dankort.
De penge har vi så valgt at tjene selv ved at bibeholde muligheden for at tage imod Dankort, fremfor at forære dem til en indløser. Og vi er jo ikke en gang særligt store endnu. Allerede nu kan jeg se at det i år vil blive et noget større beløb.
Nu ved jeg naturligvis ikke hvor godt din forretning går, men den må i hvert fald gå ganske fint hvis du ikke mener at den slags "småpenge" er vigtige. Og sandheden er da også at vi naturligvis uden problemer ville kunne betale de 100.000 kr. ekstra, men det er bare en del sjovere at beholde dem selv.
WebShopSpørgsmål:Det er da noget værre lort i kommer med.
Tjahh...