Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 1 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle sammen

Efter Ewire er lukket, er jeg nu på jagt efter en ny løsning. Jeg vil derfor gerne høre, om nogle af jer har erfaring med yourpay.dk? Umiddelbart ser det jo rigtig godt ud, men jeg er alligevel ikke 100% tryg ved det - jeg synes næsten det er for godt til at være sandt.

Del meget gerne jeres oplevelser og erfaringer med denne virksomhed! :-)

Mvh.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke benytte mig af yourpay hvis de ikke er registreret hos finanstilsynet og er til at finde på deres liste!
Og hvis de ikke svarer på seriøs henvendelse med spørgsmål så lugter det lidt synes jeg.
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool, tak for svar drenge!

Jeg har heldigvis ikke travlt med at finde en løsning. Jeg afventer lidt endnu og ser, hvad der sker. 

Hvis jeg nu skal ud og have en indløsningsaftale med 25-40 indløsninger om måneden af 250-500 kr., hvad vil i så anbefale? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne måske give YourPay en chance for at vise hvad de dur til, uden at sætte noget på spil. Der er trods alt meget at spare på transaktioner ifht. PayPal.

Jeg har Prestashop, og arbejder i øjeblikket på integration af YourPay som forsøg på at erstatte Ewire. De svarer personligt og pænt på mail spørgsmål, og fortæller: "Vi arbejder med med klientkonti, som gør at betalingerne sker fuldkommen adskilt resten selve driften af Yourpay." og "Vi arbejder med målsætning on at være en transparent virksomhed...". 

Jeg har stadig PayPal som den øverste betalingsmulighed. YourPay ligger længere nede. Måske den kommer op og ligge øverst... Fordelen overfor PayPal er at der er en rude hvor man indtaster kortoplysningerne. Man kommer ikke væk fra betalingsoversigten.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen!

Jeg giver det måske også en chance sammen med Paypal.

Jeg kan umiddelbart ikke finde ud af hvilke kort de tager imod. Er der nogen der ved det? :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, YourPay er så vidt jeg ved Visa kort, altså Visa Dankort og vistnok American Express.

Jeg har indtegreret deres betaling i Prestashoppen, som jeg kan lide at se det, men der mangler noget kortvalidering og at indtastningen huskes, hvis man lave fejl.

Jeg har lukket for forsøget indtil jeg får besked fra dem om at de ting er på plads. De er vist ikke rigtig klar til at overtage arven efter Ewire, endnu da... 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Man skal i alle fald være klar over, at uanset hvad de siger, så skal man ikke ha flere penge stående end man kan tåle at miste

Good Point.

Som jeg har forstået af Ewire-tråden, så havde Ewire hvis også på et tidspunkt givet løfter, som de ikke kunne holde.

Hvis jeg havde en E-business, som jeg økonomisk var afhængig af, så ville jeg ikke løbe nogen risici og betale hvad det koster.
Men jeg er nok også den kedelige type som køber forsikringer, som både dækker min virksomhed og sågar mine kunder.

Mvh

Stig 

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 34 (335 indlæg)